Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies on surkea suutelija!

Vierailija
13.02.2014 |

En tiedä johtuuko kokemuksen puutteesta vai eikö kukaan ole kehdannut asiasta sanoa... Jälkimmäinen vaihtoehto on hyvinkin mahdollinen, sillä en itsekään kehtaa mainita asiasta.

Miehen suu ammottaa suudellessa koko ajan avoinna, ja kieltä pitää käyttää koko ajan. Mies ei tajua ollenkaan jos yritän ohjata häntä rauhallisempaan suuntaan. Mies kuolaa niin paljon että vähän väliä on pakko irrouttautua ja pyyhkiä vaivihkaa suu...  Oksettaa pelkkä asian muisteleminenkin.

Tämä on oikeasti ihan valtava ongelma, sillä koko mies on alkanut ällöttää. Miehen luonne on todella mukava ja hänen kanssaan on mahtavaa viettää aikaa, mutta kosketus tuntuu nykyään vain pahalta.

Miten ihmeessä asiasta voisi huomauttaa...

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano rehellisesti, mutta kivasti asiasta. Vaikka huumoria käyttäen. Opeta sitä! Sano, että pidät välillä semmoisista pienemmistä pusuista. Käytä huulipunaa ja kerro, ettet halua sotkea sitä. Tai kerro, ettet pidä kovin paljon suutelusta.

Jos ei hellämieliset yritykset auta, niin sitten sanot suoraan. "Rakas, voisitko suudella suu kiinni / pienemmällä - hukun tähän kuolaan, en ole mikään jäätelö".

Vierailija
2/24 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten seksi sujuu? Onko siinäkin yhtä urpo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:39"]

Miten seksi sujuu? Onko siinäkin yhtä urpo?

[/quote]

Emme ole edenneet siihen saakka, syynä tämä suuteluasia... Olen muutenkin hitaan etenemisen kannalla, ja onneksi niin. Nyt nimittäin tuntuu siltä etten halua edes kokeilla seksiä. On tämä harmi, mies on muuten niin mukava...

-ap

Vierailija
4/24 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti! Meinasi oikeasti tulla purjot.

Vierailija
5/24 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

´Mun mies on samanlainen, koko ajan pitää sillä kielellä lipoa niin, että lopulta mun kieli on ihan krampissa :( Ei puhettakaan mistään pikku pusuista, jos sellaisen yritän antaa, tarraa mies minuun kiinni kuin hukkuvaan, ja aloittaa innoissaan sen kiihkeän nuoleskelunsa. Ällöttävää, nykyään meillä ei paljon pussaillakkaan..

Vierailija
6/24 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blim...aloituksen tekeminen av-palstalle teki hänestä loistavan suutelijan!

Vierailija
7/24 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kuvottava tapaus. Jätä heti ja varoita muita

Vierailija
8/24 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei kestä suoraa puhetta niin mitä sellaisella miehellä sitten tekee. Ei yhtään mitään! Äijät kestää myös kritiikkiä, eikä ota henkilökohtaisesti vaan sietävät tulla myös opetetuksi!

Vierailija
9/24 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opeta häntä suutelemaan, hyvä ihminen! Sanallisesti ja demonstroiden :D

Vierailija
10/24 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihan selvä sika. Jätä se.

Vierailija
11/24 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole hirveän hyvä suutelemaan. Ongelma on ehkä nimenomaan päinvastainen, siis suukot pelkistyvät muiskaisuiksi tai jos kieltä yritetään käyttää, niin ei osaa tavallaan kuunnella ja kommunikoida sillä suudelmalla. Seksi kyllä sujuu ihan hyvin, ja siinä on huomaavainen, joten tähän tilanteeseen olen nyt tyytynyt. ;)

Vierailija
12/24 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihhih, en mä kehtaa sanoa. Tämä mies on surkea suutelija, entä seuraava sitten jne. Ei ole herrasmiehiä ei...ellei osata ihan itse vaatia.

Vierailija
13/24 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun keksisit ihan oikeita ongelmia elämääsi niin saisit vähän tasapainoa.

Mulla on vähän samanlainen ongelma, vaimoni hammasproteesi siirtyy aina mun suuhuni kun hän työntää kieltään suudellessamme, mitä pitäisi tehdä?Kuolaakin valuu ihan solkenaan, vähän nenästäkin ja tosinaan kuivia klönttejä, jotenkin menee halut suuteluun, onko ihan normaalia, muilla samanlaista?

Vierailija
14/24 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 11:00"]

Voi kun keksisit ihan oikeita ongelmia elämääsi niin saisit vähän tasapainoa.

Mulla on vähän samanlainen ongelma, vaimoni hammasproteesi siirtyy aina mun suuhuni kun hän työntää kieltään suudellessamme, mitä pitäisi tehdä?Kuolaakin valuu ihan solkenaan, vähän nenästäkin ja tosinaan kuivia klönttejä, jotenkin menee halut suuteluun, onko ihan normaalia, muilla samanlaista?

[/quote]

Olen pahoillani sinun vaikeuksistasi, mutta en silti oikein ymmärrä ihmisiä jotka mitätöivät toisten murheita sillä perusteella, että asiat voisivat olla huonomminkin. Jokaisella on omat huolensa siitä huolimatta, että joillain asiat ovat vielä huonommin.

Vierailija
15/24 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:47"]

Opeta häntä suutelemaan, hyvä ihminen! Sanallisesti ja demonstroiden :D

[/quote]

Vaikea opettaa kun toinen ei ota onkeensa vaikka aika suoraan vihjaisi... Olen työntänyt häntä jo fyysisesti poispäin kun käy liikaa päälle, mutta hän vain jatkaa... Outoa miten jotkut eivät osaa lukea toista ollenkaan!

-ap

Vierailija
16/24 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se vaan käy suhun niin kuumana. Kokeile seksiä, toi voi EHKÄ enteillä halukasta ja anteliasta suuseksiä. Ehkä se vaan ns kuolaa sun perään. Rauhouttuu, ku saa sut sänkyyn ja himot hoidettua.

Vierailija
17/24 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä te olette? Jos vasta 15-20 asia on ok ja korjattavissa, 30 kenties, 40 on aivan toivoton lassukkatapaus ja kaiken toivon voit heittää.

Vierailija
18/24 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuo on se yksi ja mielestäni erittäin tärkeä puoli, jonka suhteessa pitäisi toimia. Itse olen joskus dumpannut mukavan miehen, joka suuteli kauhealla tavalla. Tästä syystä näitä kannattaisi testata tapailun alussa, jolloin voi pistää homman poikki nopeasti ja nätisti ilman suuria tunnekuohuja.

Vierailija
19/24 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 15:13"]

Minkä ikäisiä te olette? Jos vasta 15-20 asia on ok ja korjattavissa, 30 kenties, 40 on aivan toivoton lassukkatapaus ja kaiken toivon voit heittää.

[/quote]

Molemmat 26, eli ei enää oikein mene teini-iän piikkiin...

-ap

Vierailija
20/24 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeastaan edes pahemmin välittänyt suutelemisesta ennen kuin tapasin nykyisen mieheni, joka suutelee ihanasti. Tuntuu että aukeni ihan uusi maailma, vaikka mulla on ollut tätä ennen 5 kohtuullisen vakavaa suhdetta. En kumminkaan usko, että ne aiemmatkaan olisivat olleet erityisen huonoja, ainakaan kaikki, vaan ehkä mieltymykset eivät ihan kohdanneet. En nyt tiedä mitä voisin neuvoa paitsi yrittää kertoa miehelle, mistä pidät. Jos tämä ei auta niin mieti, miten tärkeää suuteleminen on sinulle. On kyllä ihanaa, kun suudellessa meinaa lähteä jalat alta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi