Uusiosinkku ja sinkku treffailu.....
Miten kannattaa toimia tapailun alkaessa? Tausta; tapasin nettipalstan kautta mukavan sinkkumiehen ja tapasimme kahvilla. Juttu luisti ja kemiaakin oli. Nyt mietin vain jatkoa. Itse sanoin, että pitkästä avioliitosta erottuani haluan ottaa tosi rauhallisesti, hänelle tämä on ihan ok. Mutta mitä se voisi tarkoittaa käytännössä? tavataan 1krt/vkossa vai 1krt/kuukaudessa?
Itse ihastuin häneen jo eka tapaamisella sen verran että odotan innolla seuraavaa kertaa. Hänellä haussa siis elämänkumppani samoin minulla pidemmällä tähtäimellä. Mietin vain, että miehet on kuitenkin miehiä....entä jos hän tapailee samaan aikaan useampaa ja ne toiset juoksevat jo sänkyyn asti? Menetinkö pelin siinä, että haluan edetä hitaasti ja seksin aika on vasta kun kunnolla tunnetaan toisemme. Mutta toisaalta kuka mies haluaa tyttöystäväksi naisen jolta pikkarit putoaa jo tokalla/kolmannella treffillä??
Kommentit (26)
Kuten tuosta yhdestä vastauksesta kävi ilmi, senkun otat yhteyttä jos haluat! elämä on liian lyhyt miettimiseen ja pelaamiseen
Eikö sua hirvitä nelikymmppinen seurustelematon mies?
Odota vähän aikaa, jos ei mies palaakaan tuohon toiseen tapaamiseen, sillä oli joku toinen kierrossa samaan aikaan ja jäit kakkoseksi. Karua, mutta totta.
Miksi vapaa, vajaa 40v mies pitäisi hirvittää?? Ei tajua...
Tässä on kyseessä 38 vuotiaaksi yksin viihtynyt mies. Ei pidempiä suhteita eikä avioliittoa...ja sanoin haluavani edetä hitaasti...mutta...nyt en enää ymmärrä.