Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusiosinkku ja sinkku treffailu.....

Vierailija
13.02.2014 |

Miten kannattaa toimia tapailun alkaessa? Tausta; tapasin nettipalstan kautta mukavan sinkkumiehen ja tapasimme kahvilla. Juttu luisti ja kemiaakin oli. Nyt mietin vain jatkoa. Itse sanoin, että pitkästä avioliitosta erottuani haluan ottaa tosi rauhallisesti, hänelle tämä on ihan ok. Mutta mitä se voisi tarkoittaa käytännössä? tavataan 1krt/vkossa vai 1krt/kuukaudessa?

Itse ihastuin häneen jo eka tapaamisella sen verran että odotan innolla seuraavaa kertaa. Hänellä haussa siis elämänkumppani samoin minulla pidemmällä tähtäimellä. Mietin vain, että miehet on kuitenkin miehiä....entä jos hän tapailee samaan aikaan useampaa ja ne toiset juoksevat jo sänkyyn asti? Menetinkö pelin siinä, että haluan edetä hitaasti ja seksin aika on vasta kun kunnolla tunnetaan toisemme. Mutta toisaalta kuka mies haluaa tyttöystäväksi naisen jolta pikkarit putoaa jo tokalla/kolmannella treffillä??

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ehkei osaa sitoutua...jos pyörittääkin koko ajan useampaa naista?

Vierailija
2/26 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita lukematta.

Sinä itse määrittelit, että haluat aloittaa tosi rauhallisesti ja miehelle se oli ok. Kai sinulla jo noin sanoessasi oli joku kuva siitä, mitä "tosi rauhallisesti" tarkoittaa.

Ei palstalla voi kukaan tietää mitä sinun "tosi rauhallisesti" on! :)

Koska sinä otit sen miehen kanssa puheeksi, sinä olet vastuussa, ei mies. 

Katson noita loppupään vastauksia. Onko mennyt taas miehen syyttelyksi, vaikka pikemminkin näyttää avauksen perusteella olevan niin, että ap ei tiedä mitä tarkoittaa kun jotakin sanoo? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mutta jos hän on jo useammalla viestillä ilmaissut haluavansa tavata toisilla treffeillä miehen? hänenkö siis pitäisi sopia vielä ne toisetkin treffit? eikös se ole jo liian tyrkkyäÅ

Vierailija
4/26 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä, että aikuiset ihmiset eivät voi SOITTAA. Miksi jäädä miettimään jonkun viestin (tai viestittömyyden) merkitystä? Miettikää nyt, kuinka vähän aikaa on kulunut siitä, kun kännyköitä ja tekstiviestejä on edes ollut olemassa. Olisitteko 80-luvulla muka lähettäneet kirjeen postissa?

Vierailija
5/26 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on oikeus siun ommiin tunteisiin, luota niihin.

Vierailija
6/26 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei yhtään vastausta?? siis annatteko te heti ekoilla treffeillä, kun kysymys ei saa yhtään vastausta??

Vierailija
7/26 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi ostaa koko lehmä jos saa maitoa ilmaiseksi?" ei kannata antaa heti, ei vielä 3. treffeilläkään!!

Vierailija
8/26 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sun ehdotus rauhallisesta etenemisestä on järkevä. Jos mies ei pysty siihen, niin ei se kovin tosissaan voi olla. Mutta miksi pitäisi määritellä tapaamisvälit? Eikö voisi sopia tapaamisia ihan spontaanisti silloin kun huvittaa?

Vierailija
9/26 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota spontaania ajattelinkin...mutta jos otan itse yhteyttä 1-2krt/viikossa ja hän vastailee niihin...olenko liian tyrkky?? mies ei tosin ole käsittääkseni kovin aktiivinen puhelimen käyttäjä, eikä textaile ahkerasti.

Vierailija
10/26 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole liian tyrkky. Jos mies alkaa vakuttaa ahdistuneelta tms niin sitten himmaat tahtia. Mutta jos hän on tosissaan, niin tuskin ahdistuu.

Vierailija
11/26 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista tähän asti. Kysyisin vielä yhtä asiaa: ollaan tosiaan kerran tavattu, kirjoiteltu ja tekstailu jonkin verran. Kumpikin oli selvästi kiinnostuneita sen tapaamisen jälkeen. Kysyinkin häneltä tekstarilla haluaako tavata uudelleen; johon vastauksensa oli; Mielellään tietysti! (ja tuo huutomerkki myös :) Mutta; nyt jäi auki että KOSKA ja MISSÄ? jäänkö odottamaan hänen ehdotustaan? ei ole vielä mennyt viikkoa ekasta tapaamisesta...joka sovittiin yhdessä ja minä valitsin paikan.

Vierailija
12/26 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi elämässä uusiosinkkuvaihe, kuten nimitit tuota eroamisen jälkeistä tilaa... Meni lähes vuosi, kun sitten ajattelin että nyt etsin netistä jonkun aikuisen kaverin itselleni, ilman sen kummempia elämänkumppani-haaveita.

Silloin, etukäteen, mulla oli selkeät kuviot: pitää olla mies joka on sinut itsensä kanssa, ei rupea roikkumaan, tarjoaa myös leffa- tms. seuraa, ja sitten on sitä läheisyyttä. Tavataan joka toinen viikonloppu, eli silloin kun minun lapseni ovat isällään (ja mahdollisesti hänen lapsensa äidillään).

Ai niin, vielä tämä: kyseessä on minun oma aikuinen suhteeni, jota ei todellakaan lapsille esitellä. Eli siis oma salaisuus, salarakas, vaikkakin tajusin deittimarkkinoilla nopeasti että varattua ei tarvitse edes huolia, vaikka kuinka olisivat kurjissa kulissiavioliitoissaan.

Niin. Hyvä suunnitelma. Mutta kun kolahti, niin kolahti - piti viettää hotelliöitä, hankkia lapsenvahtia iltarientoja varten ja kolmessa kuukaudessa oli jo lapsetkin esitelty toisilleen! (Tosin se tapahtui puolivahinogssa ja täytyy vaan sanoa, että hienosti mies otti tilanteen haltuun).

Ei tuollaiseen voi sääntöjä tehdä. Enkä mä usko siihenkään, että hommaa pitää väkisin jarrutella. Mutta omilla ehdoilla pitää edetä! Jos mies on hakemassa vain seksiseuraa, niin anna mennä etsimään sitä. 

Ei voi tietää, kauanko tässä elämässä saa nauttia toisen seurasta ja jos todella löytyy ihminen jonka kanssa haluaa olla (eikä ole esim. luvannut olla jollekin toiselle uskollinen) niin lopeta pelaaminen ja anna mennä.

Mutta: jos itselläsi on vielä jotain käsittelemättömiä asioita, niin anna niille aikaa. 

Vierailija
13/26 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikea. Jos mies ei oikein ole tekstailija, niin en tiedä ehdottaako uutta tapaamisaikaa. Pitäisikö sun kuitenkin?

Vierailija
14/26 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sinulle tuosta pitkästä viestistä! eritttäin kiva lukea toistenkin vastaavia tilanteita. Jotenkin vain tuntuu, etten halua kiirehtiä, ettei käy niin että ahdistan toisen pois. Enkä etenkään halua olla se ainoa aloitteellinen joka ehdottaa tapaamisia, koska silloin jää tunne, ettei toinen olekaan ihan täysillä mukana. Minusta vaikka kyse olisi vain itselleni tarkoitetusta "aikuisesta seurasta" pitää miehen nähdä jonkun verran vaivaa minun vuokseni. Ex-mies oli juuri sellainen, jolle sain tehdä kaiken aina valmiiksi ja olla se aloitteellinen. En vain enää halua siihen yhtään!

Vierailija
15/26 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin sitten hänelle eilen viestin, jossa lopussa toivoin, että nähdään vielä piankin. Ei ole kuulunut mitään....huokaus! Eli se oli siinä? Miksei voinut sanoa suoraan? Vastasi aiemmin, että tottakai haluaa nähdä uudelleen.... :(

Vierailija
16/26 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olenko liian kärsimätön? Luulisi, että jos kiinnostusta on, olisi hän jo ehdottanut treffipäivää? Vai mitä olette mieltä?

Vierailija
17/26 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirry seuraavaan, olet siirtosi tehnyt. 

Viesti vaikutti ihan asialliselta, mutta mun mielestä tässä vaiheessa pitäisi ymmärtää tuo vihje. Että jostain syystä hän ei nyt innostu.

Joo, voihan se olla että kännykkä on kadoksissa. Tai hän löi päänsä ja joutui sairaalaan. Tai... 

Pidä oma elämäsi! 

Oma kokemus: vasta eronneena ajattelin pitää vähän hauskaa ja hankin baarista ihan rehellisen yhdenyönjutun. Se oli ihan mukavaa ja mies pyysi puhelinnumeroani.

Kahteen viikkoon mitään ei kuulunut, en tosin odottanutkaan kovin innolla, koska yö oli nimenomaan ollut mukava, ei mitenkään unohtumaton. Kaksi aikuista, vapaata ihmistä, mikäs siinä.

Sitten tuli viesti ja siitä alkoi joku suhteentapainen - tosin emme koskaan nähneet muualla kuin hänen ehdoillaan. Ja kaksi kuukautta ensitapaamisesta tuli viesti, että ei voida enää tapailla, hän päättää yrittää vaimonsa kanssa uudestaan. 

Eli yritän lohduttaa: jos miehestä ei kuulu mitään, hänellä on varmaan syynsä ja vältyt ehkä pahemmalta jos hommasta ei tule mitään ja se selviää ensimetreillä.

Vierailija
18/26 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on oikeasti kiinnostunut niin kyllä se ottaa yhteyttä ja ehdottelee tapaamista. Yleensä. Tuppaavat siinä tilassa olemaan aika kärsimättömiä:)

Vierailija
19/26 |
14.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin suorasukaisempia toimissaan kuin naiset. Eivät mieti päivätolkulla milloin otan yhteyttä vai otanko.. tietysti poikkeukset vahvistaa säännön.

Vierailija
20/26 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota ainakin pari päivää miehen yhteydenottoa! pitää ne miehet laittaa tekemään vähän töitä jos ovat kiinnostuneita naisesta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme