Yhteiskunta aiheuttaa mielenterveysongelmia
Tämä siis mun mielipide. Yhä nuoremmat ja nuoremmat kärsivät mt ongelmista, syödään lääkkeitä ja rauhoittavia yhä nuorempana. Syyt: koulun vaatimukset jossa tarkoituksena karsia heikompi aines. Työpaikoilla vedetään jäljelle jäävät niin tiukille ja yt:ssa karsitaan heikoimmat.
Tää yheiskunta on ihan hullu. Tulos, tulos tai ulos mentaliteetti alkaa jo alakoulussa.
Itse olen sairastunut työn takia. Tekis mieli lopettaa mutta ei ole taloudellisesti mahdollista. Näen lapsessani jo merkkejä jaksamattomuudesta ja pelkään hänen sairastuvan ahdistukseen ja/tai masennukseen.
Itse olen ollut ja olen vahva mutta liikaa on liikaa. Pelkään koska se kamelin selkä murtuu lopullisesti.
Mitä mieltä te olette?
Kommentit (28)
Epähuomiossa luin että aloitus oli tältä vuodelta mutta olikin 2014 tosin eipä tilanne ole parantunut vaan mennyt entistä huonompaan suuntaan.
Huutonaurua, Syyt: koulun vaatimukset jossa tarkoituksena karsia heikompi aines😂😂😂
Siis hä, eikö koulun vaatimukset ole päinvastoin laskeneet vuosien myötä eikä siellä vaadita läheskään yhtä paljon kuin joskus muinoin.
Samaa mieltä olen kyllä väitteestäsi, mutta syistä olen eri mieltä. Koulu on nykyään helpompaa kuin ennen, vaatimustasot ovat laskeneet. Itse syytän nykyisistä ongelmista lähes pelkästään somealgoritmeja ja tykkäysnappeja.
Vierailija kirjoitti:
Siis hä, eikö koulun vaatimukset ole päinvastoin laskeneet vuosien myötä eikä siellä vaadita läheskään yhtä paljon kuin joskus muinoin.
Aloitus on vuodelta 2014, joten kymmenessä vuodessa on ehtinyt tapahtua muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään vaaditaan itseopiskelua jo varhain mihin kaikilla ei todellakaan ole vielä valmiuksia. Pitää olla se kultainen keskitie jossa opettaja opettaa ja neuvoo mutta ei myöskään vaadi liikoja. Nykyään vaatimukset on toisaalta pilvissä ja toisaalta ei ole mitään vaatimuksia tai kuria. Ihan sekopäistä menoa nykyään.
Yt:issa karsitaan heikoimmat? Voi kun meniskin meidän työpaikalla noin mutta hitaimmat mummelit palkitaan vakkarisopimuksilla vaikka eivät saa sitä vähimmäismäärää edes tehtyä mikä meiltä kaikilta vaaditaan. Yhtäkään hidasta työntekijää en tiedä yt:issä lähteneen.
Entä kun en ole halunnut tänne syntyä????