Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteiskunta aiheuttaa mielenterveysongelmia

Vierailija
13.02.2014 |

Tämä siis mun mielipide. Yhä nuoremmat ja nuoremmat kärsivät mt ongelmista, syödään lääkkeitä ja rauhoittavia yhä nuorempana. Syyt: koulun vaatimukset jossa tarkoituksena karsia heikompi aines. Työpaikoilla vedetään jäljelle jäävät niin tiukille ja yt:ssa karsitaan heikoimmat.

Tää yheiskunta on ihan hullu. Tulos, tulos tai ulos mentaliteetti alkaa jo alakoulussa.

Itse olen sairastunut työn takia. Tekis mieli lopettaa mutta ei ole taloudellisesti mahdollista. Näen lapsessani jo merkkejä jaksamattomuudesta ja pelkään hänen sairastuvan ahdistukseen ja/tai masennukseen.

Itse olen ollut ja olen vahva mutta liikaa on liikaa. Pelkään koska se kamelin selkä murtuu lopullisesti.

Mitä mieltä te olette?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 10:58"]

Hyvä aloitus. Ja oletteko huomanneet, että jos naistenlehdissä puhutaan stressistä niin aina jankutetaan vaan sitä, miten SINÄ olet ITSE vastuussa stressistäsi, ihan kuin sillä ympäröivällä maailmalla ei olisi mitään vaikutusta asiaan.

[/quote]

No aika pitkälle ihminen on itse vastuussa itsestään. Suomessa vain kaikki annetaan niin tarjottimella, että ihmisillä on unohtunut oma vastuunsa hyvinvoinnistaan.

Entä kun en ole halunnut tänne syntyä????

Vierailija
22/28 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epähuomiossa luin että aloitus oli tältä vuodelta mutta olikin 2014 tosin eipä tilanne ole parantunut vaan mennyt entistä huonompaan suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonaurua, Syyt: koulun vaatimukset jossa tarkoituksena karsia heikompi aines😂😂😂

Vierailija
24/28 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hä, eikö koulun vaatimukset ole päinvastoin laskeneet vuosien myötä eikä siellä vaadita läheskään yhtä paljon kuin joskus muinoin.

Vierailija
25/28 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olen kyllä väitteestäsi, mutta syistä olen eri mieltä. Koulu on nykyään helpompaa kuin ennen, vaatimustasot ovat laskeneet. Itse syytän nykyisistä ongelmista lähes pelkästään somealgoritmeja ja tykkäysnappeja.

Vierailija
26/28 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis hä, eikö koulun vaatimukset ole päinvastoin laskeneet vuosien myötä eikä siellä vaadita läheskään yhtä paljon kuin joskus muinoin.

Aloitus on vuodelta 2014, joten kymmenessä vuodessa on ehtinyt tapahtua muutosta.

Vierailija
27/28 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään vaaditaan itseopiskelua jo varhain mihin kaikilla ei todellakaan ole vielä valmiuksia. Pitää olla se kultainen keskitie jossa opettaja opettaa ja neuvoo mutta ei myöskään vaadi liikoja. Nykyään vaatimukset on toisaalta pilvissä ja toisaalta ei ole mitään vaatimuksia tai kuria. Ihan sekopäistä menoa nykyään.

Vierailija
28/28 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yt:issa karsitaan heikoimmat? Voi kun meniskin meidän työpaikalla noin mutta hitaimmat mummelit palkitaan vakkarisopimuksilla vaikka eivät saa sitä vähimmäismäärää edes tehtyä mikä meiltä kaikilta vaaditaan. Yhtäkään hidasta työntekijää en tiedä yt:issä lähteneen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä