Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

E-pillerit pilasivat rintani!

Vierailija
13.02.2014 |

Minulla on nyt toinen rinta kasvanut muutamassa kuukaudessa yhden kuppikoon isommaksi kuin toinen, samoin nänni. Ovat ihan eri pariset kun taas ennen olivat identtiset. E-pillerit (Diane Nova) olivat siis saaneet toisen rinnan rintarauhaskudoksen (tai jotain?) kasvamaan. Pillerit lopetettiin nyt mutta vahinko oli jo tapahtunut... :(

Arvatkaa ottaako päähän! Mulla oli vielä kauniit D-kupin tissit, nyt toinen riippuu puoli metriä alempana kuin toinen :( No, pitäisi varmaan olla iloinen ettei ollut syöpä. Ajattelin vaan tulla kertomaan, että tämäkin on mahdollista!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :(

Minä en ole ikinä uskaltanut alkaa nappailla pillereitä. Pelkään just kaikkea tällaista

Vierailija
2/12 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko lopettamisesta on aikaa? Voivathan ne vielä palautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt että epillerit eivät voi kasvattaa rintoja? Turvottaa voivat, mutta lopettaessa turvotus tietenkin laskee. Pysyvää kasvamista ei voi epillereistä tulla.

Eli jos rinnat/rinta kasvaa pillereiden aikana pysyvästi, niin johtuu jostain muusta kuin pillereistä.

Vierailija
4/12 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lopetin lääkärin käskystä, kun en tiennyt yhtään että oli pillereiden syytä tuo kasvu. Oikeestikko voivat palautua? En tajunnut kysyä lääkäriltä tästä, tuo oli siis ihan mun oletus että eivät palaudu... Olisi kyllä aika kiva yllätys!

Vierailija
5/12 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 00:27"]

Olen ymmärtänyt että epillerit eivät voi kasvattaa rintoja? Turvottaa voivat, mutta lopettaessa turvotus tietenkin laskee. Pysyvää kasvamista ei voi epillereistä tulla.

Eli jos rinnat/rinta kasvaa pillereiden aikana pysyvästi, niin johtuu jostain muusta kuin pillereistä.

[/quote]

Miks ei voi kasvattaa? Jos ne hormonit saa sinut hedelmättömäksi, niin kai ne voi rintojakin kasvattaa.

Vierailija
6/12 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 00:30"]

[/quote]

Miks ei voi kasvattaa? Jos ne hormonit saa sinut hedelmättömäksi, niin kai ne voi rintojakin kasvattaa.

[/quote]

Haluaisin kyllä tietää, mikä hormoni muka kerää rasvaa kehossa VAIN tisseihin tai kasvattaa VAIN rintakudosta?

Minullekkin gyne silloin korosti, että epillerit voivat kerätä nesteitä kehoon, mutta eivät todellakaan kerää rasvaa tisseihin tms. Jos näin käy, niin ei johdu epillereistä.

Vierailija
7/12 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lohduttaa, niin lapsen saaminen puutteellisen ehkäisyn takia tuhoaisi kehosi paljon pahemmin. Ja veisi rahasi siinä samalla.

Vierailija
8/12 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö raskaana ollessa ole ihan normaalia, että rinnat kasvavat?

Vierailija
9/12 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 00:40"]

[quote author="Vierailija" time="13.02.2014 klo 00:30"]

[/quote]

[/quote]

Haluaisin kyllä tietää, mikä hormoni muka kerää rasvaa kehossa VAIN tisseihin tai kasvattaa VAIN rintakudosta?

Minullekkin gyne silloin korosti, että epillerit voivat kerätä nesteitä kehoon, mutta eivät todellakaan kerää rasvaa tisseihin tms. Jos näin käy, niin ei johdu epillereistä.

[/quote]

No ei ne rasvaa kerääkään, vaan kasvattaa rintakudosta. Ja estrogeenihan sen laittaa kasvamaan murrosiässäkin, niin miksi on niin utopistista ajatella, että se voisi tehdä saman aikuisena? Kyllä naisten rinnat voi kasvaa muutenkin hormonaalisten muutosten ansiosta. Tuskin Ap:n tapauksessa on kyse pelkästä turvotuksesta, muuten molemmat rinnat olisivat kasvaneet.

Vierailija
10/12 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lopetin lääkärin käskystä, kun en tiennyt yhtään että oli pillereiden syytä tuo kasvu. Oikeestikko voivat palautua? En tajunnut kysyä lääkäriltä tästä, tuo oli siis ihan mun oletus että eivät palaudu... Olisi kyllä aika kiva yllätys!

[/quote]

Minulla pillerit kasvattivat rintoja yhdellä kuppikoolla. Palautuivat kyllä takaisin lopettamisen jälkeen.

Vierailija
11/12 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvoi pillereitä käyttämällä b;stä d;hen, eivätkä palanneet takaisin kun lopetin pillerit.

Vierailija
12/12 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, tunnistan turvotuksen ja ei ole sitä. Lääkäri tänään lohdutti ultraäänen jälkeen että saattaa ne vielä palautua. Ei kai tämä kamalan tavallista onneksi ole :)

Ysin kommentti vähän ihmetytti, siis tarkoititko sitä että kun samoja hormonejahan mulla on kehossa e-pillereitä käytettäessä kuin raskaanakin? Raskaana ollessahan niitä hormoneja on 10000x se määrä mikä e-pillereissä on... Mut totta. -ap