Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi haisen?

Vierailija
31.10.2020 |

Olen viikon ajan ihmetellyt että miksi olen alkanut haisemaan. Ja ei, tämä ei ole vitsi eikä yhtään hauskaa. Käyn suihkussa, pesen hiukset, kuivatan vaatepyykin ilmavassa tilassa, pukeudun puhtaisiin vaatteisiin, pesen hampaita, en syö valkosipulia, en käytä lääkkeitä, omen terve, asumme homeettomassa uudessa asunnossa, meillä siivotaan usein. Silti ihoni tai joku haisee. Kuin lialta ja ihorasvalta ja sellaiselta, päänahkakin ja hiukset. Yök. Mitä tämä voi olla?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku auttaa?

Vierailija
2/33 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on joku väärä ruokavalio tai sitten ihan kamala stressi jota et itse tiedosta. Minä en haise vaikken kuukauteen kävisi koko suihkussa eikä hikeni ole koskaan haissut. Puolisollani tuli ihan kamala stressi ja hiki haisi vaikka oli juuri käynyt suihkussa ja petivaatteet haisivat ihan kamalalle hielle. Apteekista sitten hakemaan Batsin rollonia niin se järkyttävä haju ongelma poistui. Pistävän hien haju on niin järkyttävä että minulla alkaa oksettamaan jos bussiin tulee sellainen viereen istumaan tai kassajonossa joskus kesäisin osuu sellainen haisunäätä. Apteekista saa apuaineet siihen niin ettei muiden ihmisten tarvitse kärsiä. Tilaa aika lääkäriin jos et omin konstein saa ratkaisua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko lihonnut? Se voi aiheuttaa hajua, esim enemmän pientä huomaamatonta hikoilua.

Vierailija
4/33 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mikrobiomi on epätasapainossa, ne on bakteerit jotka aiheuttaa hajut.

Vierailija
5/33 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en haise vaikken kuukauteen kävisi koko suihkussa eikä hikeni ole koskaan haissut.

XDDDDD kivat harhat.

Ps. Kenenkään hiki ei haise.

Vierailija
6/33 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi kokeilla raakana puristettuna valkosipulin syömistä sillä se on luonnon vanhin antibiootti joka puhdistaa kehoa. Googlaa valkosipulin terveyshyödyt. Minä syön harvase päivä raakaa puristettua valkosipulia tuoreena sillä kypsennettynä se menettää terveyshyötynsä. En saa flunssia koskaan tai hyvin harvoin on kerran kymmenessä vuodessa joku lievä. 

Vierailija
7/33 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Mitä stressaantuneempi olen, sitä pahemmalta haisen. Viime keväänä olin työttömänä ja kun aloin rentoutumaan, terveyteni nousi kohisten, iho kukoisti, eikä ollut hajuja. Nyt syksyllä aloitin uuden koulun ja jännitän vielä kaikkea niin paljon, että päänahkani rasvoittuu muutama tunti pesun jälkeen, samoiten kuin iho. Myös sokerin syömisellä valtava vaikutus.

Vierailija
8/33 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on joku väärä ruokavalio tai sitten ihan kamala stressi jota et itse tiedosta. Minä en haise vaikken kuukauteen kävisi koko suihkussa eikä hikeni ole koskaan haissut. Puolisollani tuli ihan kamala stressi ja hiki haisi vaikka oli juuri käynyt suihkussa ja petivaatteet haisivat ihan kamalalle hielle. Apteekista sitten hakemaan Batsin rollonia niin se järkyttävä haju ongelma poistui. Pistävän hien haju on niin järkyttävä että minulla alkaa oksettamaan jos bussiin tulee sellainen viereen istumaan tai kassajonossa joskus kesäisin osuu sellainen haisunäätä. Apteekista saa apuaineet siihen niin ettei muiden ihmisten tarvitse kärsiä. Tilaa aika lääkäriin jos et omin konstein saa ratkaisua. 

On jonkun verran stressiä mutra ei enemmän kuin ennenkään. Mutta se haju ei ole kainaloissa vaan päänahassa, hiuksissa, käsivarsissa, kaikkialla. Ap

Vierailija
9/33 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko lihonnut? Se voi aiheuttaa hajua, esim enemmän pientä huomaamatonta hikoilua.

Olen normaalipainoinen ja painanut aika kilolleen saman verran pitkään. Ap

Vierailija
10/33 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun mikrobiomi on epätasapainossa, ne on bakteerit jotka aiheuttaa hajut.

Miten saan ne bakteerit pois? Käytän nytkin jo aina suihkussa suihkugeeliä. Ap

Vierailija
11/33 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en haise vaikken kuukauteen kävisi koko suihkussa eikä hikeni ole koskaan haissut.

XDDDDD kivat harhat.

Ps. Kenenkään hiki ei haise.

Kyllä mieheni valittaisi jos haisisin niin että älä jauha paskaa. Sairauden takia on ollut pakko olla käymättä koko suihkussa. 

Vierailija
12/33 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos syö tarpeeksi kuituja ja suolisto toimii niin ei paskakaan haise pahalle. Puuttuko ruokavaliostasi kuidut?

Vierailija
13/33 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian usein toistuva pesukin voi muuttaa ihon omaa bakteeristoa niin, että alkaa sen vuoksi haista.

Oletko vaihtanut pesuaineita noihin aikoihin kun hajut ilmaantuivat?

Vierailija
14/33 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käväise lääkärillä, voi olla jokin sairaus?

Vierailija
15/33 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvantaukset puhdistettu? Ei kannata käyttää suihkugeeliä, se ei välttämättä puhdista kunnolla. Parempi käyttää pesunestettä (esim lactoline, lactasyd) tai sitten ihan aitoa saippuaa, jota kyllä joutuu vaahdottelemaan vähän pidempään. Kainalot/taipeet kannattaa välillä pestä saippuan/pesunesteen ja saunasienen kanssa, joskus näille alueille jää kerrostuneena ihosoluja, talia, hikeä, dödöä, jotka eivät sitten lähdekään pelkällä suihkugeelillä ja huuhtaisulla.

Käytätkö lisäravinteita? Esim b-vitamiinivalmisteet saavat jotkut haisemaan pahalta.

Vierailija
16/33 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liika peseminen vie luonnollisen happokelmun ihosta ja sitten on on altis ihan kaikelle. Käsiä jos pesee paljon niin pitää laittaa yöksi perusrasvaa. Ei ihmisen tarvitse joka päivä käydä koko suihkussa jos ei tee mitään likaista työtä tai harrasta jotain raskasta liikunta suoritusta. 

Kropan epämääräiseen haisemiseen johtuu jostain sairaudesta tai ruokavalio on ihan väärä. Toinen on lääkkeet ja väärät lääkeyhdistelmät. Itse sain rasvattomasta maidosta ja rasvattomista tuotteista ihan kamalat mädäntyneen haisevat ilmavaivat ja pöhötyksen. eivät ne olleet ihmisravintoa ollenkaan ja ongelma hävisi kun lopetin rasvattomien tuotteiden syömisen. 

Vierailija
17/33 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää on tosiaan yhtäkkinen ja voimakas muutos, niin menisin sinuna lääkäriin. Voi olla pahimmillaan merkki esim. maksan toiminnan häiriöstä.

Vierailija
18/33 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haisin kuin rotanraato kun aloitin kuntosalitreenit. Se meni onneksi viikossa ohi; ilmeisesti keho vain puhdisti itseään kuona-aineista. Enää ei hajua ole!

Vierailija
19/33 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus ainakin muuttaa hien hajun voimakkaammaksi ja lisää hikoilua muutenkin. Psykoosilääkkeet ovat myös yksi pahanhajuista hikoilua aiheuttavista asioista. Joku hormonitoiminnassa on muuttunut, jos tuo on alkanut yhtäkkiä.

Vierailija
20/33 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on nenäsi mikä haisee semmostakin sattuu. Kokeile jotakin nenään tarkoitettua öljyä voi olla kuiva nenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän