Riitaa peleistä. Uusioperhe.
Miehen 5-vuotias oli pelannut väkivaltapelejä minun teinien kanssa. Mies syyttää minua ja myös lapsen äiti. Heidän mielestään olen vastuuton. Olin töissä tapahtumahetkellä ja koko muu perhe kotona. Riitaa ollut nyt kaksi viikkoa.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes riitelisi kahta viikkoa.
"Sanoisin että olisit vahtinut lastasi ja thats it. Minun lapseni eivät ole vastuussa sinun lapsesi tekemisistä. He saavat pelata k-18 peliä omassa huoneessaan ja sinun tehtävä on vahtia ettei sinun lapsesi sinne mene jos et halua että tuollaista näkee."
Eikä se 5-vuotias siitä rikki mene jos kerran näkee jotain k-18 peliä pelattavan.
Ottamatta sen kummemmin kantaa tuohon uusperheasiaan mun mielestä teinin pitäs pistää 5v pihalle huoneestaan, jos tuollaista pelaa. Tai sit peli tauolle, jos haluis antaa pienen olla huoneessaan. Jos oletettaisiin, että tuo tapahtus meidän perheessä, niin kyllä nootin sais isoveli eikä perheen isä. Mutta joo, ei olla uusperhe.
Periaatteeshan se joka möi pelin alaikäsen käyttöön on syyllinen ja,se joka osti ja anto sen pelin. Täs kuviossa viimemainittu varmaan teinin isä, sitä kun ei oo vielä mainittu. Hölmöintä hommassa on miehen huutoriiteleminen turhasta asiasta. Joko tossun alla entiseen vaimoon nähden tai paha stressi muusta.
Mullkekkin tuli mieleen onko vaimo muualta kun kirjoittaa erikoosesti ja vaikuttaa miehen palvelijalta. Suomi nainen sanois suorat sanat.
Tuon ikäisen teinin olisi pitänyt ymmärtää ettei peli sovi noin pienelle ja lopettaa pelaaminen.