52 v ja meikkivoidetta etsin. Mikä merkki?
Haluaisin kerrankin ostaa meikkivoiteen asiantuntijan opastuksella. Aina suosirellaan estee lauderin, enkä tykkää siitä. Lorealin halvat eivät ole sen parempia.
Haluan, että asiantuntija levittää sen iholle. En halua itse arpoa sävyä. Onhan stokkalla tai sokoksella niitä. Mutta minkä merkin asiantuntijalle menen?
Kommentit (32)
Äitini on 65 v ja on ainakin viimeiset 10 vuotta käyttänyt Lancomen Teint Miracle-meikkivoidetta. Käytän samaa itsekin. Kevyt mutta sopivan peittävä eikä jätä kasvoja kiiltäviksi kuten 95% kokeilemistani voiteista.
Vierailija kirjoitti:
Äitini on 65 v ja on ainakin viimeiset 10 vuotta käyttänyt Lancomen Teint Miracle-meikkivoidetta. Käytän samaa itsekin. Kevyt mutta sopivan peittävä eikä jätä kasvoja kiiltäviksi kuten 95% kokeilemistani voiteista.
Vahva suositus tälle. Olen välillä kokeillut näytteinä muitakin (halpoja tai kalliita), mutta Teint Miraclen voittanutta ei ole tullut vastaan. Ikää 46.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vahva suositus tälle. Olen välillä kokeillut näytteinä muitakin (halpoja tai kalliita), mutta Teint Miraclen voittanutta ei ole tullut vastaan. Ikää 46.
Sama juttu. Kaikenlaisia on tullut kokeiltua; kalliimpia ja halvempia ja BB:t ja CC:t vielä päälle. Enää en lähde turhaan kokeilemaan. Itse olen 28 v.
/Se jolle vastasit
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä tässä on se ongelma, että tämän ikäiselle meikkivoide tuntuu jäykältä. Siksi aloitin tämän kyselyn.
Mutta haluan silti asiantuntijan, joka neuvoo sävyssä. Nyt katselen itseäni zoomin kokouksissa ja näytän kalpealta suhteessa muihin. Sävy on testattava ennen ostamista.
Vai monta sävyä bb voiteissa yleensä on valittavana?
Lumenesta en yleensä välitä, mutta se on jo saanut kaksi ääntä.
Ap
Kalpeudelle et voi oikein mitään värivoiteella, koska ei se voide voi olla oikeaa ihonsävyäsi tummempi - tulee kauhea raja leukaan kaulan ihoon verrattuna muuten.
Minä olen sinua vuoden vanhempi ja olen jo vuosia käyttänyt Lumenen Invisible illumination Instant glow serumia. Siis tätä:
https://www.lumene.com/fi/meikit/tuotelinja/invisible-illumination/invi…
On kevyt ja antaa mielestäni juuri sopivasti väriä samalla kun kosteuttaa ja heleyttää. Silmänalusiin käytän erikseen peitevoidetta, koska minulla on aika mustat silmänaluset.
Toki tuo on aika hento peittämään ihon värivirheitä, jos sinulla on sellaisia, mutta hyväihoiselle se on loistava tuote, eikä paakkuunnu tai tee ihosta tukkoisen näköistä.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka asiantuntija levittää, eihän sävy siitä muuksi muutu. Eri tilanteisiin ja vuodenaikoihin tarvitaan erilaiset meikkivoiteet. Pyydä näytteet purkkiin ja katso kotona luonnonvalossa miltä sävy vaikuttaa. Jotkut meikkivoiteet "tummuu" iholla, jotkut on liian "kuivia" rypyt korostuu tai liian rasvaisia. Myös ihon pohjustuksella, kosteutuksella on merkitys lopputulokseen.
Tämä. Varminta on ostaa hyväksi osoittautunutta meikki/BB/CC voidetta kahdessa eri sävyssä (tummempi, vaaleampi) ja sekoitella niistä vuodenaikaan ja kalpeus-päivetysasteeseen sopiva miksaus. Jotkut voiteet tosiaan myös hapettuvat iholla ruman oranssinsävyiseksi, joten harkinnassa olevia tuotteita kannattaa mahdollisuuksien mukaan testata ennen ostopäätöstä. Etenkin jos on hintavammasta selektiivisestä merkistä kyse. Kämmenselkään levitettynä voide ei käyttäydy lainkaan samalla tavalla kuin kasvojen iholla.
Itse teen sekoituksen Clarinsin Teint Haute Tenue + ja Lumenen Natural Glowsta. Saan usein ihan suoraa palautetta, että ihoni on heleän näköinen. Tuo pelkkä Clarins on liian paksu ja Lumena taas vähän turhan kevyt. Yhdessä täydelliset. Levitän sekoitetut voiteet siveltimellä ja lopputulos on aivan eri, kuin jos tekisin sen käsin.
Ikää 48 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä tässä on se ongelma, että tämän ikäiselle meikkivoide tuntuu jäykältä. Siksi aloitin tämän kyselyn.
Mutta haluan silti asiantuntijan, joka neuvoo sävyssä. Nyt katselen itseäni zoomin kokouksissa ja näytän kalpealta suhteessa muihin. Sävy on testattava ennen ostamista.
Vai monta sävyä bb voiteissa yleensä on valittavana?
Lumenesta en yleensä välitä, mutta se on jo saanut kaksi ääntä.
Ap
Mä käytän Cliniquen meikkivoidetta kevyesti. Minusta se on kiva eikä paksu. Varmaan tää vuodenaika ja konttorin valot saavat näyttämään haamulta... Jään myös seurailemaan.
Cliniquella on lukemattomia meikkivoiteita. Miksi et sano, mikä meikkivoide?
Tein ennen meikkejä ja käytin usein Lumenen CC-voidetta 50+ asiakkaille. Sain palautetta, että meikkipohja näytti luonnolliselta ja pysyi hyvänä pitkään. Pitääkin ottaa tästä ketjusta tärppejä, jos joskus vaikka palaan alalle. :)
Vierailija kirjoitti:
Riittäisikö sulle bb- tai cc-voide? Itse olen iän myötä siirtynyt kevyempiin tuotteisiin ja jättänyt varsinaiset meikkivoiteet sikseen. Aiemmin käytin melko hintavia Clarinsin, Estee Lauderin ja Lancomen meikkivoiteita, mutta nyt toimii parhaiten Lorealin ja Lumenen bb/cc. 😊
Meinasin itse ehdottaa samaa. Lumenen CC-voide toimii.
N46
Kannattaa sipaista alle vähän 100% aloevera geeliä alle. Meikkivoide levittyy paremmin ja iho on kuulas ja rypyttömämpi.
Lumenen voiteet haisevat kamalalle. Itse käytän apteekin sävyttäviä voiteita. Tulee väriä luonnollisen näköisesti.
Up