Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 16 ja raskaana auttakaa!

Vierailija
12.02.2014 |

Nyt siis kävi näin että harrastin seksiä ystäväni exän kanssa. Se oli yhden illan juttu, mutta nyt olen raskaana. En ole uskaltanut kertoa kenellekkään varsinkaan tuolle ystävälleni. Tavallisesti en ikinä koskisi ystävieni exiin mutta illan aikana tuli juotua vähän liikaa. Vanhemmilleni en uskalla kertoa sillä äitini on sanonut pakottavansa minut aborttiin jos tulen teininä raskaaksi. Aina ennen juhliin tai kavereille lähtöä äitini aina muistuttaa ettei tule elättämään mitään huoraa. Mitä siis voin tehdä? Olen ihan yksin asian kanssa ja minua ahdistaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voit teettää abortin ilman että äitisi saa tietää, ihan helppoa se ei ole, mutta varmasti hyvä ratkaisu lopulta.

Uskon, että olet oikeasti fiksu, kyllä aikuisillekin sattuu ja tapahtuu, jopa niille, jotka ovat jo vanhempia, eli älä lue kunnolla näitä ilkeitä ihmisiä.

Tsemppiä!

Vierailija
22/24 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet fiksu, teet abortin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pidät lapsen sulla todennäköisesti ei oo mitään turvaverkkoo ympärillä. Miten luulet yksin pärjääväsi? Sun ei edes pitäis miettii tätä-ehdottomasti abortti.

Vierailija
24/24 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin kannalla minäkin. Itse olen tehnyt vanhempien tietämättä abortin 17- vuotiaana. Soita neuvolaan.