Hämmästyisitkö, jos psykoterapiakeskuksen tietomurron taustalla olisi ex-tj?
Tätähän on spekuloitu. Mikä olisi reaktiosi jos näin paljastuisi olevan?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menettää rahansa, maineensa, omaisuutensa, työpaikkansa, eikä koskaan tule saamaan töitä mistään, että varsin nerokas liikku ex-tj:ltä.
No onko joku väittänyt häntä neroksi?
Niinpä, tyypillä ei mitään koulutusta, kaikki jäänyt peruskoulun jäljeen. Ei kunnon työpaikkoja, asunut vanhemmillaan. Eipä kovin vakuuta.
Aika monella nerolla ollut vaikeuksia opinnoissa (Einstein muistaakseni esim.) puhumattakaan muusta elämästä. Ja onhan ko. tyyppi saanut luotua aika menestyvän bisneksen, vähäksi aikaa.
En silti pidä häntä nerona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menettää rahansa, maineensa, omaisuutensa, työpaikkansa, eikä koskaan tule saamaan töitä mistään, että varsin nerokas liikku ex-tj:ltä.
Niinpä, tyypillä ei mitään koulutusta, kaikki jäänyt peruskoulun jäljeen. Ei kunnon työpaikkoja, asunut vanhemmillaan. Eipä kovin vakuuta.
Aika monella nerolla ollut vaikeuksia opinnoissa (Einstein muistaakseni esim.) puhumattakaan muusta elämästä. Ja onhan ko. tyyppi saanut luotua aika menestyvän bisneksen, vähäksi aikaa.
Helppo luoda "menestyvä bisnes" kun laiminlyö kaikki sellaiset perusasiat joihin menee rahaa (kuten tietoturva) ja keskittyy markkinoimaan itseään laittomasti. Sitä yleensä kutsutaan huijaukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helppo luoda "menestyvä bisnes" kun laiminlyö kaikki sellaiset perusasiat joihin menee rahaa (kuten tietoturva) ja keskittyy markkinoimaan itseään laittomasti. Sitä yleensä kutsutaan huijaukseksi.
Voi kai huijarikin olla nero, ei älykkyys moraalia vaadi, viisasus kylläkin.
Hämmästyisin enemmän kuin siitä, että olisit itse ollut kyseisen firman asiakas.
En yllättyisi.
Mutta jos syyllinen olisi Tarja Halonen niin todellakin yllättyisin.
Kuka tietomurron tekijänä saisi sinut yllättymään?
Vierailija kirjoitti:
Minä uskon, että taustalla on syvää vihaa ja pettymystä keskiluokkaiseen psykoterapiasysteemiin. Eikä se minua hämmästytä.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyisin enemmän kuin siitä, että olisit itse ollut kyseisen firman asiakas.
Ville vai Ninako siellä huutelee?
Vierailija kirjoitti:
Kuka rikollinen tekee tekonsa sillä ajatuksella, että jää kiinni ja suorittaa rangaistuksen?
Hämmästyisin.
Tekijä on nuori ja pienituloinen mies.
Eihän se varsinainainen tekijä tule jäämään kiinni ikimaailmassa, mutta joitakin yksittäisiä latailijoita päätyy käräjille ja saavat tuomionsa enemmän tai vähemmän ansaitusti kovennettuna.
Olipa hyvä heitto. NOT. Sitä paitsi minua on usein kutsuttu neroksi. Ja edelleen, en ole aiheuttanut 40 000 ihmisen henkilötietojen ja potilastietojen julkistamista.