Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikseivät naapurit tervehdi?

Vierailija
12.02.2014 |

Ihmetyttää kovasti, muutin kuukausi sitten uuteen vuokra-asuntoon. Tervehdin yleensä rapussa vastaantulevia naapureita hymyillen, koska mielestäni se nyt vaan kuuluu hyviin tapoihin. Suurimmaksi osaksi ajasta saan vaan mulkaisun vastaukseksi ja käännetään katse muualle.

Olen ihan suomalainen normaali työssäkäyvä nainen ja mitään meluakaan en pidä. Miksi ihmeessä näin jäinen vastaanotto?

Tervehdittekö te yleensä naapureita, ja mikä on syynä jos et?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 17:00"]

Varmaan parasta olisi sitten lopettaa tämä moikkaaminen ja vastata vain jos toinen tervehtii ensin. Tuntuu vaan vähän juntilta mennä rapussa katse maahan painettuna toisten ohi..

Mä olen joskus lopettanut kun vastausta ei saa. Muuten kyllä tervehdin aina, mutta silloin tällöin on näitä mörököllejä, niin olkoon sitten.

ap

[/quote]

Vierailija
22/23 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 17:00"]

Varmaan parasta olisi sitten lopettaa tämä moikkaaminen ja vastata vain jos toinen tervehtii ensin. Tuntuu vaan vähän juntilta mennä rapussa katse maahan painettuna toisten ohi..

Mä olen joskus lopettanut kun vastausta ei saa. Muuten kyllä tervehdin aina, mutta silloin tällöin on näitä mörököllejä, niin olkoon sitten.

ap

[/quote]

[/quote]

Meni vähän väliin, ei tarkoitus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet vielä outo kun olet uusi. Itse tervehdit sinnikkäästi niin kyllä se siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä