Mikä astiasto on teillä käytössä?
Meillä on Iittalan valkoinen teema-astiasto, mielestäni ihan tyylikäs ja arkeen sopiva.
Kommentit (79)
Lautasia: Teemaa turkoosia, tummansinistä, valkoista, mustaa, punaista ja keltaista, Ruskaa, Kastehelmeä, Paratiisia, Pentikin Ainoa, Laseja: Aino Aalto, Kartio, Verna, Ultima Thule, Tsaikka, Aterimet: Carelia, Savonia, Lion. Mukit: Muumit noin 60 kpl, Paratiisi, Taika, Teema, Pentikin Aino. Kaikkea on vähintään kuusi. Olen sinkku. Sairaus se on tämäkin...
Teemaa. Mustaa, valkoista, keltaista.
Kermansaven oliivi. Se vihreä. Aika perus.
Arcoroc octime (vai miten se nyt kirjoitettiin) :D :D :D On kuulkaa niin kestävää laatua, että nämä annetaan lapsille kunhan ne muuttavat omilleen parin vuosikymmenen päästä..
Ikeaa, kirpparia, pari muumimukia, Halpa-Hallia, Tokmannia, Vapaavalintaa. Lahjaksi saatuna teemaa ja jotain arabiaa.
Teemaa valkoisena ja hiekan värisenä. Harmittaa niin vietävästi, kun hiekka poistui valikoimasta:(
Ja heitän vielä perään aiheeseen liittyvän kommentin, jolla saan taatusti alapeukkuja:
En ymmärrä Muumimukien suosiota...ne on vaan niin rumia ja tekee kattauksesta sillisalaatin!
Valkoisina Teeman syvät lautaset, kulhot ja leipälautaset. Isot ja väghän pienemmät matalat lautaset valkoista ja vaaleansinista KoKoa. Kahvimukit Kokoa ja Muumeja. Lisäksi Muumia puurokulhoissa ja leipälautasissa. Parin eri koon kulhoja KoKoina ja eriväreissä. Laseina pienempiä ja isompia kirkkaita ja vedenvihreitä Kartioita, viinille Essencet. Aterimina Savoniaa ja Swingiä. Pidän meidän astioita kauniina, mutta ei kuitenkaan harmita, jos käytössä joku menee rikki. Ajattelin, että samat setit löytyisi vähintään joka toisesta kodista, mutta tällä luotettavalla reilun parinkymmenen Av-otannalla olin väärässä. Tai osittain oikeassa, mutta ei täysin. :)
Meillä paljon erilaisia muumimukeja! Myös pari muumikuppia.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 21:29"]
Arcoroc octime (vai miten se nyt kirjoitettiin) :D :D :D On kuulkaa niin kestävää laatua, että nämä annetaan lapsille kunhan ne muuttavat omilleen parin vuosikymmenen päästä..
[/quote]
:D:D:D Maailmankaikkeuden kauhein astiasto!
Paratiisi. Väreillä.
Tummansinistä Vernaa ja Kartiota.
Arabian Illusia punainen ja valkoinen
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 21:22"]
haha kateelliset av-mammat näköjään alapeukuttaa mulle ja meidän new wawelle ;-) jollain vaan on varaa ostaa vähän laadukkaampaa kuin jotain iittalan teemaa :-D
[/quote]
No eipä nuo näytä sen kalliimpia olevan kuin Iittalankaan astiat, ihan turhaan yrität lesota.
En usko että kellään astioiden ostaminen muutenkaan olisi rahasta kiinni. Enempi se on arvostuskysymys. Jos ei astioista piittaa, niin ei tietenkään niihin suuria summia sijoita. Mutta jos tykkää kauniista astioista, niin ei mitkään Iittalat tai V&B:t nyt niin kalliita ole, etteikö niitä kuka tahansa voisi ostaa.
Mitä sattuu, kaikenlaista. Ei mitään kallista. Eikä montaa samaa mitään. :) Me like.
Oikeasti kerääkö KAIKKI jotain astiastoa?
Iittalan Korento ja Arabian Piilopaikka tällä hetkellä ainoita joita keräillään. Yleensä käytetään arkiruokailussa Sarviksen punaisia muovi-ihanuuksia jotka ei mene rikki varmaan ydinsodan koittaessakaan :D
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 21:24"]
Lautasia: Teemaa turkoosia, tummansinistä, valkoista, mustaa, punaista ja keltaista, Ruskaa, Kastehelmeä, Paratiisia, Pentikin Ainoa, Laseja: Aino Aalto, Kartio, Verna, Ultima Thule, Tsaikka, Aterimet: Carelia, Savonia, Lion. Mukit: Muumit noin 60 kpl, Paratiisi, Taika, Teema, Pentikin Aino. Kaikkea on vähintään kuusi. Olen sinkku. Sairaus se on tämäkin...
[/quote]
Itselläni on ihan sama sairaus... Se vielä, jos olisi suurinta osaa mukilaaduista esimerkiksi max neljä kappaletta ja sitten lisäksi yhtä sarjaa isommalle porukalle, niin se saattaisi olla vielä terve ratkaisu jos vaihtelusta tykkää.. Mutta mulla on heti joulumukejakin se 9-10 kpl...
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 22:14"]
Oikeasti kerääkö KAIKKI jotain astiastoa?
[/quote]
En mä kaikista tiedä, mutta kyllä kai sitä nyt pitää jonkinlainen astiavarasto olla... että saa kauniita kattauksia -> kauneus on puoli ruokaa!
Itseäni harmittaa, että olen ollut hieman mielikuvitukseton/tylsä astiavalinnoissa ainakin aluksi.. Paljon valkoista posliinia (teemaa, oliviaa, pentikin valoa) ja lasitkin suurimmaksi osaksi kirkkaita.. Pitää varmaan alkaa ostella Taikaa, Illuusiota tai marimekon astioita väripilkuiksi.
haha kateelliset av-mammat näköjään alapeukuttaa mulle ja meidän new wawelle ;-) jollain vaan on varaa ostaa vähän laadukkaampaa kuin jotain iittalan teemaa :-D