Pettynyt mieheen!
Ollaan jo reilut 1,5 vuotta yritetty lasta ja mitään ei ole tapahtunut. Tutkimukset on menossa mutta mies taas kerran perui ajan spermanäytteen ottamiseen. Se oli jo seitsemäs kerta kun perui puolen vuoden sisään. Milloin on syynä sairastelut ja milloin työt. Oon jo ihan loppu tuohon mieheen. Ikää meillä on jo sen verran että aikaa ei olis vitkutella. Oon ihan toivoton jo tähän tilanteeseen. Mitä mun pitäis tehdä?
Kommentit (16)
Ihan tosissaan kysyn! Onko kaikki miehet yhtä saamattomia?
Ap
Tai sit se jo tietää, ettei voi saada lapsia mutta haluaa pitää omana tietonaan ja olevinaan yrittää...
Jos se ukko tykkää susta niin että ei siihen tarvi mitään sinappiruiskua väliin tai sitten se tietää että liemi on liikkumatonta
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 16:11"]
Ihan tosissaan kysyn! Onko kaikki miehet yhtä saamattomia?
Ap
[/quote]
Eivät ole, vaikuttaa siltä, ettei miehes halua mitään lasta...
Ei tietenkään muut miehet ole yhtä saamattomia. Monille miehille se oma lapsi on niin tärkeä asia että haluaa lapsettomuusongelmaan liittyvät asiat priorisoida ihan ensimmäiseksi. Haluat varmasti lapsen, mutta haluatko lapsen tosiaan tämän nykyisen miehesi kanssa?
Mies varmaan arvelee, että jotain häikkää löytyy, mutta ei halua kohdata asiaa. Jänö pää pensaassa.
Sun kannattais varmaan ymmärtää, että mies ei halua lasta. Ihan sama mitä väittää, jos toimii noin.
Sitten kun olet sen ymmärtänyt, voit alkaa miettiä kuinka kovasti itse haluat. Etsitkö uuden miehen vai luovutko koko lapsiajatuksesta?
Sen sijaan ei kannata odottaa ja uskotella itsellesi, että kyllä se mies kohta siitä innostuu.
Eivät ole lasta oikeasti haluavat miehet noin "saamattomia" eli tässä on nyt takana jotain muuta!
Mies ei halua lasta tai sitten mies tietää jo että on "tuhkamuna" tai "piuhat on poikki" eli sinua huijataan nyt pahemman kerran!
Sen näytteen voi ottaa kotona eli ei pitäisi olla kovin hankalaa runkata kerran purkkiin. Tosin meillä kun kyseinen testi tehtiin niin minä sain hoitaa homman kun mies ei itse halunnut mutta mikäs siinä...helppo homma ;)
Mies tekee reissutöitä ja sen takia tämä niin hankalaa onkin, kun työreissut saattaa tulla ihan päivän varoitusajalla. Ollaan oltu pitkään yhdessä, niin sen takia vaikea uskoa että juonii jotain tai ei halua lasta, kun kerran sanoo että haluaa. Alkaa vain vaikuttamaan aika toivottomalta tämä tilanne kun asiat ei etene mihinkään suuntaan. Luovuttaminen on käynyt mielessä monesti.
ap
Varatkaa uutta aikaa joka viikolla, kyllä joskus käy onni ja miehes ei oo just sillon työ reissulla tms
Aikoja on ollu noin kerran kuukaudessa välillä kaks. Ovulaation aikaan se aika ei voi olla kun yritetään silloin ja testiin täytyy pidättäytyä seksistä 3-5 päivää. Miten saan ikinä selville että missä on vika jos en miestä saa antamaan sitä näytettä?
Tässä voi hyvinkin tulla kohta ero tämän asian takia mutta pelkään etten sitten ikinä saa tietää mikä aiheutti lapsettomuuden ja missä oli vika.
ap
Ehkä mies pelkää tulosta. Mikäli "vika" on hänessä niin on se aika iso kolaus kun "ei voi edes omaa sukuaan jatkaa"
Jos se on pistänyt piuhat poikki ja pelkää, että saat tietää.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 16:14"]
Tai sit se jo tietää, ettei voi saada lapsia mutta haluaa pitää omana tietonaan ja olevinaan yrittää...
[/quote]Joo... Eräs sukulaismies ilmoitti vaimolleen toisen lapsen raskauden alussa että hänellä oli lapsena sikotauti, eikä hän voi saada lapsia ja otti eron. On kyllä tälle vanhimmalle lapselle ollu "virallinen" isä, vaikkei tosiaan biologinen, mutta toinen oli jo vähän liikaa.
jos se mies oikeasti haluais lapsen, niin kyllä sitä aikaa aina senverran löytyis. Elikkä ei selvästikkään pidä tärkeenä asiaa.
Ihanko tosissaan kyselet? Miestä ei selvästikkään kiinnosta...