Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilla raskaus on vienyt halun harrastaa liikuntaa?

Vierailija
12.02.2014 |

Mun piti lopettaa pari harrastusta raskauden takia, mutta nyt ei tule jumpattua kotonakaan (normaalisti teen kotijumppaakin). Käyn vain pilateksessa ja koiran kanssa ulkona, siinä se. Kaikki jumppaaminen tuntuu ajatuksenakin vastenmieliseltä. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne tuntuvat vastenmielisiltä? 

Vierailija
2/9 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 14:46"]

Miksi ne tuntuvat vastenmielisiltä? 

[/quote]

En tiedä, ei vaan YHTÄÄN huvita eikä tunnu siltä, että nyt jumppaamaan. Mulla lisäksi raskaus (toinen ja varmasti viimeinen) vaikuttaa kehoon tosi paljon, nilkat, polvet ja alaselkä vaan lonksuu ja liitoskipuja on ollut jo hyvän aikaa. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin raskausaikana aktiivinen liikkuja ja urheilin vielä synnytystä edeltävänä päivänä. Synnytyksen jälkeen meni kuitenkin monta kuukautta ennen kuin sain aloitettua uudelleen. Keho tuntui heikolta ja lihakset ja nivelet jäykiltä. Nyt kun lapsi on kohta vuoden, olen jo päässyt miltei samaan kuin ennen. Kai ne hormonitkin voi vaikuttaa.

Vierailija
4/9 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lopetti tämä kolmas raskaus halun tehdä yhtään mitään... Ennen aikaiset supistukset ja kamala olo jatkuvasti.

Mutta joo, kyllä jäi jo ensimmäistä odottaessa kaikki muu paitsi koiran kanssa lenkkeily. Ei vaan huvittanut lähteä mihinkään, kun puuskutin kuin höyryveturi vauvan painaessa keuhkoja ja olo oli kamalan kömpelö eikä liikkeistä voinut tehdä enää kuin joka kolmatta, kun piti varoa vatsaa ja supisteluja.

Vierailija
5/9 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei onneksi supistelua ole, ei ollut viime raskaudessakaan (siis sellaista normaalista poikkeavaa). Tuntuu vaan, että kunto menee tosi huonoksi, kun mikään ei maistu. Ajattelin, että kun lopetan kahvakuulan, voisin kuitenkin tehdä jotain käsivarsi- ja ylävartalojuttuja, mutta ei vois vähempää kiinnostaa...

Ap

Vierailija
6/9 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa tällä hetkellä ei ole kiinnostusta tehdä mitään. Sohvalla makaaminen on ok, mutta en vois kuvitellakaan lähteväni vaikka lenkille. Mulla syynä on alati jatkuva pahoinvointi.

Vierailija
7/9 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 14:55"]

Mulla kanssa tällä hetkellä ei ole kiinnostusta tehdä mitään. Sohvalla makaaminen on ok, mutta en vois kuvitellakaan lähteväni vaikka lenkille. Mulla syynä on alati jatkuva pahoinvointi.

[/quote]

Mullakin oli aluksi pahoinvointi, sykkeen nousu oksetti tosi paljon. Sitten, kun pääsin siitä eroin, jaksoin liikkua ehkä kuukauden ajan, kunnes kaikki alkoi kyllästyttää.

Ap

Vierailija
8/9 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs uinti (ellet siis ole jo viimeisellä kuukaudella, jolloin se täytyy lopettaa)? Raskausaikana ja synnytyksen jälkeen se tuntui mukavimmalta. Ei tuntunut kolotuksia ja siitä jäi aina jotenkin raikas olo.l 

Vierailija
9/9 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 14:58"]

Entäs uinti (ellet siis ole jo viimeisellä kuukaudella, jolloin se täytyy lopettaa)? Raskausaikana ja synnytyksen jälkeen se tuntui mukavimmalta. Ei tuntunut kolotuksia ja siitä jäi aina jotenkin raikas olo.l 

[/quote]

Ostin just äitiysuikkarin ja tarkoitus olis mennä, kun miehen työputki vähän helpottaa. Mutta ei sekään mua erityisesti HUVITA, uin tietysti, kun paikan päälle menen. Kolotukset ym. ei ole mulla suurin syy olla liikkumatta, päällimmäisenä on vastenmielisyys. Voi tietenkin olla, että se on kehon oma keino suojella itseään, mulla on vähän huonot nivelet, ja oli varmaan hyvä, että lopetin sen kahavakuulan ajoissa.

Silmäilin tuossa Yogalifen nettikaupan äitiysjooga-DVD:tä, mulla on sellainen tunne, että jotain pitäis kuitenkin tehdä, etten jäykisty ihan käppyräksi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan