Lasten suusta todentotta kuulee totuuden! Herskyvän hauska tapahtuma tänään!
Olin vessassa krapulapaskalla kun 5v poikani tuli siihen peseen käsiään ja huusi yhtäkkiä : "On äitille taas karhu maistunut kun pytyllä kyykkii kuin manne kerjäläinen Stokkan eessä!" Repesin niin että krapulapaskat ryöpähti varpusparvena reunojen yli! :D
Kommentit (29)
Höh no eikö huumori niuhkopilluille kelepaa? Mielestäni tapahtuma oli helvetin hassu.
-AP
Miksi muuten on automaattisesti "niuhkopillu"/hiekkapillu/kuivis tms joku alaluokkainen haukkumasana, jos tuollainen huumori ei ole hauskaa? Omasta mielestäni (no yllätys) minulla on loistava huumorintaju, nautin älykkäästä satiirista ja brittiläisten kuivasta huumorista. En minäkään syytä huumorintajuttomiksi heitä, jotka eivät omalle huumorilleni lämpene.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 15:44"]Höh no eikö huumori niuhkopilluille kelepaa? Mielestäni tapahtuma oli helvetin hassu.
-AP
[/quote]
Mikä siinä oli hassua mielestäsi?
Krapula - sivistymättömän juopon/wt:n olotila.
Lapsi puhuu rumia - miksei niitä viitsitä kasvattaa?
Paska tulee pöntön yli - lähinnä yököttävää.
Kukin naurakoon mille haluaa, mua tämä ei vaan naurattanut. Jos se ärsyttää ap:ta niin voivoi.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 15:44"]Höh no eikö huumori niuhkopilluille kelepaa? Mielestäni tapahtuma oli helvetin hassu.
-AP
[/quote]
Kukin naurakoon mille haluaa, mua tämä ei vaan naurattanut. Jos se ärsyttää ap:ta niin voivoi.
[/quote]
No olihan nuo asiat yhdessä kuin elokuvasta?
-AP
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 16:29"][quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 16:00"][quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 15:44"]Höh no eikö huumori niuhkopilluille kelepaa? Mielestäni tapahtuma oli helvetin hassu.
-AP
[/quote]
[/quote]
No olihan nuo asiat yhdessä kuin elokuvasta?
-AP
[/quote]
Jos oli, niin aika paska leffa :D
Harvoin tulee sellainen olo, että olen parempi kuin joku toinen ihminen, mutta nyt tuli. Enkä siis usko, että aloitus on tositapahtuma, mutta voin niin kuvitella millainen wt-matami tällaisia provoja suoltaa. :D
Ei edes huono vaan sairaan surullinen tarina...
Yököttävää. Etkö edes lukitse vessasi ovea???
Voihan WT sentään........!