Lapsettomuushoidot käynnissä ja ystävä kertoi abortti-aikeistaan
tuin ja ymmärsin, mutta kyllä sattui salaa syvälle sisimpään.
Olemme matkalla jo kolme keskenmenoa kokeneet ja syytä ei löydy, nyt hoidot käynnissä ja tilanne päällä. Kyllä piti nieleskellä, että kykenin keskustelemaan abortista ja sen ajankohdasta. Ystävä puhui myös siitä, kuinka hedelmällinen hän on ja vielä hihitellen. Se sattui myös, mutta nieleskelin ja hymyilin vain nyökkäillen. Kun pääsin kotiin, purskahdin itkuun ja lysähdin sängylle.
Ymmärtääkö kukaan tunteitani?
Kommentit (50)
Tietääkö ystäväsi lapsettomuudesta? Tosi kurja tilanne :(
Tietää kyllä hoidoistamme kaiken.
-ap
Hihitteli omalle abortilleen?
Itseä ainakin vituttaa kun tulen raskaaksi helposti ja en tosiaan hihittele asialle..
Mikset kertonut ystävällesi omaa näkökulmaasi asiaan? Olisit ihan hyvin voinut sanoa, että et pysty keskustelemaan aiheesta oman tilanteesi takia.
Itselläni ei olisi ymmärrystä riittänyt. Olisit voinut kieltäytyä keskustelemasta aiheesta. Miksi haluat kärsimystä itsellesi. Törkeää ystävältäsi edes pyytää tukea sinulta kun tietää tilanteesi.
kolmen äiti
Aika julma ystävä, halusi varmaan tahallaan loukata. Itse en ikipäivänä voisi lapsettomalle ystävälle sanoa edes harkitsevani aborttia :(
Ystäväsi on todella tunteeton ja pahanilkinen. En kutsuisi häntä edes ystäväksi. Voimia sinulle. Olen itse ollut samassa tilanteessa. Pidä tuo ihminen etäällä itsestäsi, se on sinulle parhaaksi. Joskus on vain oltava sillä lailla itsekäs, jotta selviää tuskasta.
Tietääkö se ystäväsi edes hoidoistasi ja keskenmenoistsi.
Jos tietää, niin sitten on taukki. Jos ei tiedä.... ei voi arvata asian olevan toiselle arka.