Ehdottaako ulkomainen mies seksiä kysymällä vai jotenkin muuten?
Ja jos jotenkin muuten, miten? Meneekö fiilikset?
Kommentit (12)
Reilu kolme miljardia vaihtoehtoa....
Ei ulkomaisen miehen tarvitse edes ehdottaa... Eihän?
No varmaan sillä lailla kun mulle vuosia sitten ehdotti joku musta mies Valintatalon kassajonossa: hymyili irstaasti, tuijotti, ja kysyi: "Sinä minä nukku?" :D
Tarkennetaan hieman, että kysymys koskee mitkä ovat aaveeläisten omat kokemukset ulkomaisista miehistä baarissa ja parisuhteessa. - ap
Riippuu varmaan miehestä, ja siitä mistä päin hän on kotoisin. Mahdollisten fiilisten menemiseen vaikuttaa myös se, onko kyseessä miesystävä/aviomies vai joku satunnainen hyypiö.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 11:46"]
Tarkennetaan hieman, että kysymys koskee mitkä ovat aaveeläisten omat kokemukset ulkomaisista miehistä baarissa ja parisuhteessa. - ap
[/quote]
No baarissakin varmaan vaihtelee, mutta kaipa sitä useimmissa tapauksissa menee fiilikset jos joku äijä tulee ehdottamaan seksiä, oli se sitten sanallisesti tai vihjailemalla.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 11:46"]
[/quote]
No baarissakin varmaan vaihtelee, mutta kaipa sitä useimmissa tapauksissa menee fiilikset jos joku äijä tulee ehdottamaan seksiä, oli se sitten sanallisesti tai vihjailemalla.
[/quote]
Miten siitä fiilikset menee? Mä oisin ihan onnessani jos joku ehdottais. Paneminen on ihanaa!
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 11:58"]
Miten siitä fiilikset menee? Mä oisin ihan onnessani jos joku ehdottais. Paneminen on ihanaa!
[/quote]
No eri asia tietysti, jos kuka tahansa kelpaa.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 12:00"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 11:58"]
[/quote]
[/quote]
Ei kuka tahansa mutta monet :) Seksi on ihanaa!
No miten ne suomalaiset sitten ehdottavat? Ei ole nimittäin suomalaisista kokemusta ja jos kerran heillä on kaikista muista maailman miehistä poikkeava tyyli niin olisihan se hauska tietää.
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 12:15"]
[quote author="Vierailija" time="12.02.2014 klo 12:00"]
[/quote]
Ei kuka tahansa mutta monet :) Seksi on ihanaa!
[/quote]
No en tiedä johtuuko siitä, että en käy kovin paljoa baareissa, mutta ainakin enemmistö miehistä jotka tulevat iskemään minua, varsinkin ulkomaisista, ovat epämiellyttäviä ja epäkiinnostavia.
Onko tässä asiassa muka eroa suomalaisen ja ulkomaalaisen välillä? Suomalaisesta ei ole itsellä kokemusta ja ulkolaisistakin vain yhdestä ja samasta miehestä joka kyllä ehdottaa milloin mitenkin.