Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirppiksiä Keravalla?

Vierailija
12.02.2014 |

Olen just muuttanu Keravalle, mitkä on lähialueen parhaat kirppikset bongata äitiysvaatteita tai lastenvaatteita? Tarvikkeita?

Haluisin kokemuksia, ison mahan kanssa ei jaksais juosta turhaan... :)

Kiitti! :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravalla Oliverin kirppiksellä olen joskus tehnyt löytöjä, toki riippuu minkälaisia myyjiä sattuu olemaan paikalla. Pikku Piipero on lastentarvikekirppari, mut hinnat mun mielestä aika kovia.

Hyrylään jos pääset käymään, niin femmatorilla on aina paljon myyjiä ja Murulaa suosittelen ehdottomasti! Suht pieni, mutta hinnat yleensä kohdillaan, löytyy lastenvaatetta ja tarviketta, äitiysvaatetta, lisäksi myös käsintehtyjä tuotteita ja askartelutarvikkeita.

Vierailija
2/3 |
19.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korsossa SUN Kirppiksellä (ISO itsepalvelukirppis) oli ainakin viime viikonloppuna todella paljon lastenvaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras taitaa olla Oliverin kirppis keravalla, samassa pieni sisutusmyymälä jossa lastenhuoneisiinkin kaikenlaista.

Tuusulasta löytyy femmatori ja vantaalla ikean vieressä perhekirppis lantila, tosi iso kirppis josta löytyy hyvin lastenvaatteita ja tarvikkeita :)

Helsingissä kannattaa viikonloppukirpparilla käydä jäähallilla ja kesällä hietsun torilla. Vantaalla viikomloppuisin järjestetään kirppis myyrmäkihallissa (keväällä taitaa taas alkaa).

Helsingistä löytyy myös esim. Vekarakirppis intiankadulta, siihen pääsee kätevästi keskustaan menevillä busseilla ja varmasti teet löytöjä :) Kirppis myy ainoastaan lasten tuotteita ja on itsepalvelukirppis joten tuotteet vaihtuvat tiuhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi