Mikähän Trumpin eka twiitti kun Biden voittaa vaalit?
Kommentit (13)
Todennäköisesti twiitti liittyy siihen, että Trump kiistää vaalituloksen. Todennäköisesti.
Hän kiistää vaalituloksen, väittää että demokraatit ovat syyllistyneet vaalivilppiin ja alkaa uhkailemaan oikeustoimilla. Ja tätä sitten jatketaan seuraavat pari vuotta. Hänhän syytti demokraatteja vaalivilpistä jo 2016 vaikka tuli itse valituksi presidentiksi. Hän vain ei pystynyt hyväksymään sitä, että Hillary sai enemmän ääniä kuin hän.
Trump voittaa. 100 varma juttu. Sanokaa minun sanoneen.
M37
America's going to HELL!
Ja toinen CORRUPT, FAKE NEWS MEDIA should be ASHAMED of THEMSELVES!!!
Fake news, rigged election. See you in court.
Ei ehdi heti twiittaamaan, kun muija alkaa välittömästi pakata omaa ja pojan laukkua. Kiire soittaa juristille, ettei lähde kaikki omaisuus.
Se alkaa heti nostattaa hullujen kannattajiensa kiihkoraivoa. Seuraa muutama mellakka. Tammikuussa Trump tajuaa että Biden on todellakin vallassa. Sitten alkaa Trumpin mielipuuha, häiriköinti ja asioiden sotkeminen "ulkopuolelta". Se on kuin hullu joka heittää kakkaa Valkoisen talon ikkunoihin. Ja vajaaälyinen poikansa Don Jr. asettuu ehdokkaaksi seuraavissa vaaleissa.
Onneksi Harris voittaa sitten ne seuraavat vaalit! Ainakin kahdeksan vuotta voidaan taas hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Ei ehdi heti twiittaamaan, kun muija alkaa välittömästi pakata omaa ja pojan laukkua. Kiire soittaa juristille, ettei lähde kaikki omaisuus.
Ei sillä ole omaisuutta :)
Mutta Melania on pitänyt huolta itsestään ja sillä on! Se muuttaa varmaan Eurooppaan.
Vierailija kirjoitti:
Trump voittaa. 100 varma juttu. Sanokaa minun sanoneen.
M37
Biden ja Harris voittavat, mutta tulee olemaan hyvin sotkuiset pari viikkoa, koska republikaanit ovat lapsellisia ja ilkeitä ja huonoja häviäjiä.
Jebaited