Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MAALISMASUJEN tiistai :)

25.07.2006 |

Linkki eiliseen:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7870405&p=2&tmode=1&smode…

(*) heti näin alkuun. Eikö tämä pahoinvointi lopu ollenkaan :( 7 raskaus menossa koskaan aikaisemmin ei ole ollut pahoinvointia. En kyllä aliarvioi enää ketään, kenellä on pahoinvointia raskausoireena.

TYönteosta ei meinaa tulla mitään, kun miettii pitääkö mennä ajelemaan posliinimopolla :(

*Täällä nakertelen kuivaa sämpylää, kun ainoa joka kylmän juoman kanssa pysyy sisällä*

Sain eilen soiton Tyksistä menen perjantaina ensin kardiologille ja sen jälkeen kurkistamaan " taas" Piiperoa ultraan.

Tulipahan oma napainen viesti :( Kirjoittelen myöhemmin uudelleen

Liinukka rv 8+0

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille!

Elikkä... täällä plussattiin pari viikkoa sitten ja viikkoja en oikein osaa sanoa, mutta la todennäköisesti tuossa maaliskuun puolenvälin tienoilla.

Tämä tuleva vauva siis meidän perheen kolmas kullanmuru :) Kaksi poikaa meillä ennestään, esikoinen 8/03 ja kuopus 10/05

Hieman jännittää millaista sutinaa meillä sitten vauvan synnyttyä onkaan... kun pojat silloin 3v7kk ja 1v5kk :)

Alku on mennyt samoin kuin poikiakin odottaessa... oksennellessa ja todella uupuneena ja väsyneenä :( Mutta kun tämä alku tästä helpottaa niin vielä se iloksi muuttuu.

Hieman alkaa jo helpotusta näkymään, sillä illalla alkaa jo olla melko hyvä olo. Aamu ja päivä tuonne kolmeen-neljään saakka on huonoa oloa ja siitä se sitten pikkuhiljaa iltaa kohti tuntuu helpottuvan. Varmaan siksi vie mehut ja tekee huonomman olon kun noiden viikareiden perässä juoksee. Onneksi molemmat pojat nukkuvat kuitenkin päikkärit samoihin aikoihin ja saan sen pari tuntia huilia ja nukkua päivällä Kotona kun vielä olen... ja töihin tuskin tarvitsee suuremmin lähteäkkään ;)

Hoitovapaalla olen vuoden loppuun saakka ja äitiysloma loppuu tuosta kuopuksesta nyt kuun lopulla. Tammikuuksi saatan töihin mennä, mutta se on vielä ihan auki...

Pakko vielä huhuilla ÄITILIINI74 !! Muistanko oikein, oletko myös lokalaisia 05 ? :)

Mutta nyt vielä telkkua katsomaan ja sitten nukkumaan

t. K@tju

Vierailija
22/24 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liityn mukaan vihdoin tänne. Olen kyllä lukenut ketjua, mutta halusin käydä alkuraskauden ultrassa varmistamassa, että kaikki on hyvin, ennen kuin uskalsin oikeasti ryhtyä raskaaksi ;-) Ultrassa kaikki oli hyvin ja syke näkyi, pikkuinen oli hyvän kokoinen jne. Ainoa ikävä juttu oli se, että minulla oli pari viikkoa sitten alkuraskauden vuotoa ja siitä merkkinä näkyi vieläkin kohdussa hematooma. Siitä ei pitäisi olla enää haittaa, vaan sen pitäisi lääkärin mukaan aikanaan hävitä.

Kirjoittelin tietoni tuohon esittelypinoonkin.

Oireiluni on aika vähäistä vielä. Pientä kuvotusta on välillä ja samoin pientä väsymystä. Pahinta on se, että koko vatsani on ihan turvoksissa! Tällä menolla tämä näkyy luvattoman aikaisin... Myös ylämaha on ihan pömppö. Onkohan muilla tällaista?

Palaillaan,

-esmeralda- rv 8+ jotain, la 2.3.07

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne päin mä saavun ;-D?

Vastapainoksi toimistotyölle saat hoidella 6 heppaa, mutta ne on ihan helppo nakki kun ovat nyt laitumella ja vedet saa vietyä autolla. Ja heppavauvoja on kiva ihastella kun ei muuta jaksais tehdä.

Onko kaikilla aamupahoinvointia?? Mulla kun tulee etova olo vasta illalla. Ei pahasti, mutta välillä vähän kuvottaa. Ruoka maistuu kyllä ;-D vaikka ei ihan niin hyvin tarttis. No joo, iltaisin ei enää motivoi syöminenkään kuin ehkä mehu ja hedelmät. Kesäpainoa on tullut muutama kilo ja nolottaa mennä jonnekin neuvolan vaakaan... Vielä kun ei voi selitellä supistuksilla eikä kasvaneella mahalla. Hehheh.

Vierailija
24/24 |
25.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telma: täälläkin iltapahoinvointia, koko päivän etoo, mutta illalla alkaa oksentaminen.

esmeralda: Kyllä mullakin jo maha pömpöttää tai oikeastaan mun maha muistuttaa jo rantapalloa :).

Olisiko kellään vinkkejä pahoinvoinnin helpottamiseen, teen nimittäin vuorotyötä ja melko raskasta sellaista ja kotona on 1v7kk vanha poika, joten oksentelulle ei oikein jää tilaa... Nyt on painuttava nukkumaan ennen kuin taas joutuu pönttöä halailemaan...