Katseletteko Lotta ja Pappa videoita?
Kommentit (1575)
Vierailija kirjoitti:
Onko se Lotta jotenkin vammainen? Esim. lievä kehitysvamma, autismi tai skitofrenia?
Lotalla on Autismi
Lotta on super fiksu ja nätti.
Hei, papan ovelle on jätetty pieni halloween yllätys! Se on pilaantuvaa joten muistakaahan katsoa hyvissä ajoin aamulla :) - Arvo ja Ines
Vierailija kirjoitti:
Näyttää ihan unelmavaimolta.
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän ei yllätä negat tällä palstalla?
Ei kaikkien tarvitse pitää samoista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Te olette ilkeitä
Sama valitus kun aikanaan joku uskalsi sanoa ettei pidä Pertti Kurikan nimipäivistä. Ilkeä suvaitsematon p*ska.
Tässä sama asia. Ei saa olla pitämättä tai lynkataan.
Lottaa ja pappaa ei voi verrata kurikkan päivin. Paskaa jotkut down juopot örisee Lotta on nero ja pappa rikas
Ootte vitu kateellisia paskoja
Unohtumattomat Poppoo t. Pappa
Vierailija kirjoitti:
Liina on kauniimpi, esiintyminen luonnollisempaa, toisin kun Lotan ja Liinalla parempi laulutaito ja ääni.
Korona-aikana eli kun aloittivat youtupeohjelmansa seurasin kun oli tekemisen puute. Nyt maku mennyt kun Lotta toistaa vaan itteään ja puristaa papan esiintymisillä kuivaksi, pelkään koska pappa kuolee rasituksesta..... pappakin selvästi jo kyllästynyt Lotan "erityisyyshakuisuuteen".
Liina on tosiaan kauniimpi ja fiksumpi. Lotta kiusaa
Vierailija kirjoitti:
Onko se Lotta jotenkin vammainen? Esim. lievä kehitysvamma, autismi tai skitofrenia?
Sä taidat olla. Kiusaat pikkutyttöä netissä
Vierailija kirjoitti:
TAHTOO LOTAN PIERUJA SUUHUN😋😋😋
Eikö papan kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liina on kauniimpi, esiintyminen luonnollisempaa, toisin kun Lotan ja Liinalla parempi laulutaito ja ääni.
Totta. Liina on upea. Myös suloinen persoona. Lotta taas kiljuu ja myöhää minkä kerkiää. En tykkää
Moi mä oon Minna moi Lotta ja Pappa oon teidän fani oon ollut jo vähän aikaa mä katson teidän lauluja ja tanssin niiden tahtiin ohjaajan kans mä ja mun hoitaja käytiin teidän pikkukirjastolla mä kirjoitin sinne oon rakastunut suhun Lotta mä oon Minna