Katseletteko Lotta ja Pappa videoita?
Kommentit (1516)
Moi!
Muistakaa ennakkotilata Lotan uusin kirja! - Muistetaan yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Aivan ihana tämä uusin video 🥰
Lotta on mun rakas tyttöystävä
Onko Lotta menossa yksityisille kirjailijakeikoille Nastolaan ?
Kuoro unohtumattomat on ihana
Mitå tykkäsitte kuoron huipennuksesta
Hei ihanat te !
Olen niin innoissani saadessani kertoa teille uudesta kirjasta Muistamme yhdessä! Tämä kirja on kirjoitettu rakkaudella, rehellisyydellä ja ymmärryksellä sitä elämänvaihetta kohtaan, kun muistot alkavat hämärtyä ja arki muuttuu mutta rakkaus ja huumori eivät katoa.
Kirjassa kuljen mukana papan kanssa: kun lupaukset unohtuvat, puhe muuttuu sekavaksi ja diagnoosi osoittautuu sekamuotoiseksi muistisairaudeksi. Hetkittäin pelottaa mutta vielä useammin lohduttaa. Vastuu voi tuntua raskaalta, mutta apu löytyy. Yhdessä löydämme uudenlaista arkea.
Tämä teos on myös tietopaketti: mukana on konkreettista tietoa muistisairauksista, niiden vaiheista ja Suomessa tarjolla olevasta tuesta. Jollemme voi kontrolloida kaikkea voimme silti kohdata arjen avoimen sydämen kanssa.
Mitä se teidän pwrppua kutittaa jos lopeta Sofia Saahko menehtyy ? Se on ansainnut julkisuuden ha rahan ja maineen . Papan pelastaja ja kullannnuppu
Pappa sai vessanpytyyyn telineen niin pääsee istumaan hyvin. Pyykkikoneen letku lasketaan pönttöön. Sellainen on systeemi meillä
Olen seurannut Ylen sarjaa. Ärsyttää Lotan huokailu ja päänpudistukset joka asian jälkeen
Liinaa lisää. Lotta voisi mennä syrjään
Vierailija kirjoitti:
Pappa sai vessanpytyyyn telineen niin pääsee istumaan hyvin. Pyykkikoneen letku lasketaan pönttöön. Sellainen on systeemi meillä
?
Lottako se täällä uhoaa