Katseletteko Lotta ja Pappa videoita?
Kommentit (1364)
Itse en ole tykännyt tästä konseptista juuri alkujaankaan mutta enää en voi edes sietää. Minusta nyt olisi aika laittaa Lotta ja pappa viihdepläjäys pakettiin ja tähän astinen matskuhan jää kaikelle kansalle hamaan tulevaan katseltavaksi.
Mikäli Lotta aidosti osaa ajatella papan etua hän tekee juuri näin. Muistisairaus etenee ja vaikuttaa papan päätöksentekokykyyn, käytökseen, tunne-elämään. Mikään ei estä Lottaa nauttimasta papan seurasta ja laulamasta yhdessä, ilman yleisöä. On ilkeää sanoa näin mutta alkaa eettisesti olemaan arveluttavaa jos jatkuu edelleen.
Olen nähnyt millaisia muutoksia muistisairaus voi aiheuttaa. Uskon että pappa toivoisi hänestä jäävän materiaalin kuvaavan häntä omana Itsenään, ennen sairautta.
Lotta, lopeta jo.
Katsoin tuon uusimman videon sairaalasta. Ikävää miten henkilökunta joutuu osaksi näitä videoita, onko heiltä todella kysytty asiasta? Mautonta muutenkin somettaa sairaalasta.
Tuo tekoylipirteys ja hampaiden esittely ärsyttää, kun toisaalla valittaa olevansa surkeassa henkisessä kunnossa ja täysin burnout. Ihme lyyli.
Pappa on ihana ja oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo tekoylipirteys ja hampaiden esittely ärsyttää, kun toisaalla valittaa olevansa surkeassa henkisessä kunnossa ja täysin burnout. Ihme lyyli.
Joo ja teennäisyys vielä korostui kun alkoi lukea seuraajan kirjettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja teennäisyys vielä korostui kun alkoi lukea seuraajan kirjettä.
Alkuun oli ihan kiva, kun pappa oli pääosassa, mutta meni piloille sen jälkeen, kun Lotta rupes nostamaan iyseään esille ja kirjojaan. Pappa jäi vähän taka-alalle ja kuulostaa vähän tullen taakaksi Lotalle hänen kodin kaipuussaan, ym.pyrkimyksissään. Valittaa joskus ihan avoimesti somessa olemistaan papan kanssa.
Nyt ei kannata stressata ja öitä valvoa. Papalla on hyvin asiat sairaalassa. Ainakin itse olen usen tuntenut huojennusta kun iäkäs omainen sairaalassa. Ellei nyt siis kuolemankielissä ole.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei kannata stressata ja öitä valvoa. Papalla on hyvin asiat sairaalassa. Ainakin itse olen usen tuntenut huojennusta kun iäkäs omainen sairaalassa. Ellei nyt siis kuolemankielissä ole.
totta
Onneksi täällä vauvapalstalla aina tiedetään paremmin ja kaikki on niin hyviä ihmisiä.
Se on ihanin jossa Lotta squirtailee, ja pappa heittää majoneesit inessiiviin.
pappa on itse perkele... lotta on paras!!!
Alkuun katsoin, mutta aika pian kyllästyin. Lotta alkoi nostaa liikaa itseään esille, tuntui että käyttää pappaa hyväkseen, sen törkeämmin mitä pidemmälle homma on edennyt. Tekopirteys, kimittäminen ja hihittely ärsyttäviä. Ja mikä törkeintä, tuo valittaminen miten papan hoitaminen on raskasta. Hänhän alkoi tehdä sitä silkasta rakkaudesta, nyt enää pelkkää hyötymistarkoitusta. Hän ei tosiaankaan ole vastuussa isoisästään jolla on siis omiakin lapsia. En pidä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Lotta on jakanut stooreissaan papan sairaalakerroksen ja huoneen numeron ja kehottaa ihmisiä vierailemaan papan luona. Siis ihan tuntemattomia ihmisiä...
Ei ole todellista! Miten alas voi tytteli vajota? Pappa ansaitsisi jo omaa rauhaa ja kunnioitusta. Jos ymmärtäisi itse ei varmasti haluaisi elämäänsä ja erityisesti sairauksiaan räävittävän kaikelle kansalle. Lotan rahan ja julkisuuden ahneus eivät kunnioita vanhan ihmisen yksityisyyttä. Tietysti ymmärtäähän tuon, että pappaa raahattava milloin minnekin esim. Tv studioille koska pelkkänä itsenään ei ketään kiinnosta. Tosin itse uskoo olevansa suuri kulttuuripersoona.
Minua ainakin hoitajana ärsyttäisi, jos minua kuvattaisiin suosittuun somekanavaan. Mutta pakko olisi alistua, jos työnantaja antaisi luvan.
En kyllä potilaanakaan haluaisi, että minua kuvattaisiin tai alkaisi ihmisiä ramppaamaan naapurisänkyläisen luona kylässä
Pappa varmasti ilmoittaa jos ei halua tehdä kanavaa enää. Turhaan te huolehditte täällä siitä.
Voisivat nyt muutaman päivän odottaa että Pappa pääsee kotiin. Tuo sairaalahomma on vähän kiusallista.
Pappakin hieman ärtyneen oloinen välillä. Ehkä muistisairauden tekemää.
Kotona sitten voisi palata aiheeseen, jos Papan kunto sallii. Tämä vain oma mielipiteeni.
Kireää hammashymyä taas tarjolla.
Pappa kertoo uusimmassa videossa kuinka viime talvena naapuri tuli auttamaan lumitöissä kun oli tallin edessä niin paljon lunta...Lotta oli kotona kuitenkin niin kertoi videolla?Miten ihmeessä ei osallistu moisiin töihin....on jotenkin ihmeellistä ja teennäistä koko touhu.
Pappa jaksaa, likka ei