Katseletteko Lotta ja Pappa videoita?
Kommentit (1574)
Itse en ole tykÀnnyt tÀstÀ konseptista juuri alkujaankaan mutta enÀÀ en voi edes sietÀÀ. Minusta nyt olisi aika laittaa Lotta ja pappa viihdeplÀjÀys pakettiin ja tÀhÀn astinen matskuhan jÀÀ kaikelle kansalle hamaan tulevaan katseltavaksi.
MikÀli Lotta aidosti osaa ajatella papan etua hÀn tekee juuri nÀin. Muistisairaus etenee ja vaikuttaa papan pÀÀtöksentekokykyyn, kÀytökseen, tunne-elÀmÀÀn. MikÀÀn ei estÀ Lottaa nauttimasta papan seurasta ja laulamasta yhdessÀ, ilman yleisöÀ. On ilkeÀÀ sanoa nÀin mutta alkaa eettisesti olemaan arveluttavaa jos jatkuu edelleen.
Olen nÀhnyt millaisia muutoksia muistisairaus voi aiheuttaa. Uskon ettÀ pappa toivoisi hÀnestÀ jÀÀvÀn materiaalin kuvaavan hÀntÀ omana ItsenÀÀn, ennen sairautta.
Lotta, lopeta jo.
Katsoin tuon uusimman videon sairaalasta. IkÀvÀÀ miten henkilökunta joutuu osaksi nÀitÀ videoita, onko heiltÀ todella kysytty asiasta? Mautonta muutenkin somettaa sairaalasta.
Tuo tekoylipirteys ja hampaiden esittely ÀrsyttÀÀ, kun toisaalla valittaa olevansa surkeassa henkisessÀ kunnossa ja tÀysin burnout. Ihme lyyli.
Pappa on ihana ja oma itsensÀ.
Vierailija kirjoitti:
Tuo tekoylipirteys ja hampaiden esittely ÀrsyttÀÀ, kun toisaalla valittaa olevansa surkeassa henkisessÀ kunnossa ja tÀysin burnout. Ihme lyyli.
Joo ja teennÀisyys vielÀ korostui kun alkoi lukea seuraajan kirjettÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ja teennÀisyys vielÀ korostui kun alkoi lukea seuraajan kirjettÀ.
Alkuun oli ihan kiva, kun pappa oli pÀÀosassa, mutta meni piloille sen jÀlkeen, kun Lotta rupes nostamaan iyseÀÀn esille ja kirjojaan. Pappa jÀi vÀhÀn taka-alalle ja kuulostaa vÀhÀn tullen taakaksi Lotalle hÀnen kodin kaipuussaan, ym.pyrkimyksissÀÀn. Valittaa joskus ihan avoimesti somessa olemistaan papan kanssa.
Nyt ei kannata stressata ja öitÀ valvoa. Papalla on hyvin asiat sairaalassa. Ainakin itse olen usen tuntenut huojennusta kun iÀkÀs omainen sairaalassa. Ellei nyt siis kuolemankielissÀ ole.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei kannata stressata ja öitÀ valvoa. Papalla on hyvin asiat sairaalassa. Ainakin itse olen usen tuntenut huojennusta kun iÀkÀs omainen sairaalassa. Ellei nyt siis kuolemankielissÀ ole.
totta
Onneksi tÀÀllÀ vauvapalstalla aina tiedetÀÀn paremmin ja kaikki on niin hyviÀ ihmisiÀ.
Se on ihanin jossa Lotta squirtailee, ja pappa heittÀÀ majoneesit inessiiviin.
pappa on itse perkele... lotta on paras!!!
Alkuun katsoin, mutta aika pian kyllÀstyin. Lotta alkoi nostaa liikaa itseÀÀn esille, tuntui ettÀ kÀyttÀÀ pappaa hyvÀkseen, sen törkeÀmmin mitÀ pidemmÀlle homma on edennyt. Tekopirteys, kimittÀminen ja hihittely ÀrsyttÀviÀ. Ja mikÀ törkeintÀ, tuo valittaminen miten papan hoitaminen on raskasta. HÀnhÀn alkoi tehdÀ sitÀ silkasta rakkaudesta, nyt enÀÀ pelkkÀÀ hyötymistarkoitusta. HÀn ei tosiaankaan ole vastuussa isoisÀstÀÀn jolla on siis omiakin lapsia. En pidÀ.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Lotta on jakanut stooreissaan papan sairaalakerroksen ja huoneen numeron ja kehottaa ihmisiÀ vierailemaan papan luona. Siis ihan tuntemattomia ihmisiÀ...
Ei ole todellista! Miten alas voi tytteli vajota? Pappa ansaitsisi jo omaa rauhaa ja kunnioitusta. Jos ymmÀrtÀisi itse ei varmasti haluaisi elÀmÀÀnsÀ ja erityisesti sairauksiaan rÀÀvittÀvÀn kaikelle kansalle. Lotan rahan ja julkisuuden ahneus eivÀt kunnioita vanhan ihmisen yksityisyyttÀ. Tietysti ymmÀrtÀÀhÀn tuon, ettÀ pappaa raahattava milloin minnekin esim. Tv studioille koska pelkkÀnÀ itsenÀÀn ei ketÀÀn kiinnosta. Tosin itse uskoo olevansa suuri kulttuuripersoona.
Minua ainakin hoitajana ÀrsyttÀisi, jos minua kuvattaisiin suosittuun somekanavaan. Mutta pakko olisi alistua, jos työnantaja antaisi luvan.
En kyllÀ potilaanakaan haluaisi, ettÀ minua kuvattaisiin tai alkaisi ihmisiÀ ramppaamaan naapurisÀnkylÀisen luona kylÀssÀ
Pappa varmasti ilmoittaa jos ei halua tehdÀ kanavaa enÀÀ. Turhaan te huolehditte tÀÀllÀ siitÀ.
Voisivat nyt muutaman pÀivÀn odottaa ettÀ Pappa pÀÀsee kotiin. Tuo sairaalahomma on vÀhÀn kiusallista.
Pappakin hieman Àrtyneen oloinen vÀlillÀ. EhkÀ muistisairauden tekemÀÀ.
Kotona sitten voisi palata aiheeseen, jos Papan kunto sallii. TÀmÀ vain oma mielipiteeni.
KireÀÀ hammashymyÀ taas tarjolla.
Pappa kertoo uusimmassa videossa kuinka viime talvena naapuri tuli auttamaan lumitöissÀ kun oli tallin edessÀ niin paljon lunta...Lotta oli kotona kuitenkin niin kertoi videolla?Miten ihmeessÀ ei osallistu moisiin töihin....on jotenkin ihmeellistÀ ja teennÀistÀ koko touhu.
Pappa jaksaa, likka ei