Miten saada uusi mies huomioimaan ystävänpäivänä?
Olen ihan älyttömän tarkka sen suhteen, että minua huomioidaan jotenkin erityisesti ystävänpäivänä. Lähipiirissäni päivää pidetään enemmän jenkkityylisenä rakastavaisten päivänä kuin kaveripäivänä, joten tätä huomiota kaipaan siis rakkaani taholta. Sama juttu huomioimisen suhteen esimerkiksi syntymäpäiväni (luonnollisesti) ja naistenpäivä. En odota mahdottomia, pieni lahja, kukkakimppu tms kelpaa oikein hyvin. Exääni jouduin asiassa hieman kouluttamaan ja jotkut pettymyksen itkutkin asian suhteen itkemään. Nyt tapailen uutta miestä ja olemme sopineet menevämme syömään jonnekin ystävänpäiväiltana. Nyt tarvitsisinkin vinkkejä, miten varmistaa ilman suoraan sanomista, että olisi suotavaa huomioida tätä päivää jotenkin. Ei tunnu kovin hyvältä idealta laittaa viestiä, että ilman lahjaa ei ole paikalle tulemista, mutta en todellakaan haluaisi pettyäkään. Apua kaivataan siis!
Kommentit (36)
Eikö se ulkonasyöminen yhdessä ole tarpeeksi? Lahjojen kerjääminen on idioottimaista ja vie mahdollisuuden positiivisilta yllätyksiltä. Teet itsestäsi iljettävän vaatimalla lahjoja..mutta kuulostat muutenkin epämiellyttävältä joten pistä ihmeessä viestillä lahjalista miekkoselle. Muista myös näyttää nyrpeää naamaa jos mies ei osaa käyttäytyä kuin koulutettu apina lähelläsi. Ilmeisesti et kaipaa mitään aitoa vaan miehen joka toteuttaa käsikirjoitustasi.
Emme vielä seurustele, olemme tapailleet parisen kuukautta melko tiiviisti.
Mitä sinä annat miehelle lahjaksi?
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 20:37"]
Eikö se ulkonasyöminen yhdessä ole tarpeeksi? Lahjojen kerjääminen on idioottimaista ja vie mahdollisuuden positiivisilta yllätyksiltä. Teet itsestäsi iljettävän vaatimalla lahjoja..mutta kuulostat muutenkin epämiellyttävältä joten pistä ihmeessä viestillä lahjalista miekkoselle. Muista myös näyttää nyrpeää naamaa jos mies ei osaa käyttäytyä kuin koulutettu apina lähelläsi. Ilmeisesti et kaipaa mitään aitoa vaan miehen joka toteuttaa käsikirjoitustasi.
[/quote]
Kyllä, olen epämiellyttävä ja vaikea idiootti, jostain syystä kuitenkin mies vaikuttaa minuun kovin rakastuneelta, luonteestani huolimatta, tai ehkä juuri sen ansiosta :) -ap
meillä katotaan jääkiekkoa. Vittu että vituttaa ja vielä hääpäivä
Entä Sinä,miten aiot muistaa miestä ystävänpäivänä? En ole mistään lukenut että vain naisia pitäisi muistaa ystävänpäivänä. Äitienpäivä ja naistenpäivä on eri asia.
Sanot miehelle, että tavataan kultasepänliikkeen edessä, sitten käännyt ikkunaan päin ja sanot, että "ihania ystävänpäiväkaulakoruja, haluan ehdottomasti sovittaa" ja sitten menette puotiin, valitset parhaan, katsot miestä sanoen "Tämän minä haluan sinun ostavan minulle juuri nyt.".
Harva mies pystyy sanomaan, että ei ole paria tonnia käteistä mukana, joten ostaahan hän sen ilman muuta eikä sinun tarvitse itkeä.
Tai sitten voit soittaa miehelle ja sanoa, että ystävänpäivänä on sitten pakko tuoda lahja tai muuten ei saa pillua.
Jaa te sitten tartuitte tähän. Olisitte antaneet olla vaan. Ensimmäiseen tuntiin kukaan ei jaksanut vastata mitään. Kertoo kaiken tarpeellisen.
No, näytähän tuo tekstisi vaikka kumppanillesi.
Vittu mitä paskaa, pitääkö oikein olla päivä sitä varten että muistaa ystävää. Idioottijenkkien kaupallista skeidaa koko juttu.
Meitä on moneen junaan, itse pidän ystävänpäivää romanttisessa mielessä lähinnä vaivaannuttavana. En missään nimessä haluaisi mitään lahjoja tms. romanttista krääsää.
Suosittelen ap, että sanot miehelle suoraan, että sinulle ystävänpäivä on hyvin tärkeä ja tykkäät amerikkalaisten romanttisesta ystävänpäivämeiningistä. Muuten voit joutua pettymään.
Hanki miehelle ystävänpäivälahja ja vinkkaa siitä etukäteen puhelimessa, ehkä mies hoksaa hommata sinulle vastavuoroisesti lahjan.
Mutta miksi naistenpäivänä pitäisi lahjoa sinua? Naistenpäivähän on työtätekevien naisten oikeuksien juhlapäivä, ei mikään parisuhdepäivä.
Oikeasti olen aika yllättynyt näistä kommenteista, minun lähipiirissäni kun tällaiset muistamiset ovat todellakin paremmin sääntö kuin poikkeus. Minulla ja ystävilläni on ilmeisesti ollut keskivertoa ihanampia ja hyvätapaisempia miehiä, harmi, ettei kaikilla! Nykyinenkin kyllä vaikuttaa kaikin puolin lupaavalta ja toivon nyt, ettei tule pettymystä tässäkään asiassa, voi olla, että muuten joutuu miehen suunnittelema romanttinen viikonloppumatka vaakalaudalle. -ap
Hmm... Oli hyvä idea., että ostat hänelle jotain pientä. Jos hän ei muista sinua ystävänpäivänä niin saatpahan hyvityksen sitten, kun miestä nolottaa paljon. Onhan se nyt tärkää muistaa kumppania rakkauden päivänä. Vain Suomessa tottakai YSTÄVÄNpäivä... Jos en saisi kukkia tai muuta 14.2 kyllä menisi iso herne nenään. Onneksi näin ei ikinÄ voi käydä.
Mikset vastaa mitä itse annat miehelle? Ja juu...ette edes seurustele ja "mies vaikuttaa kovin rakastuneelta". HAHAHAHA!
Minusta on silti reilua kertoa odotukistaan ja arvoistaan kumppanille, eikä vain odottaa, että hän toimii haluamallasi tavalla. Yleensä hyvät parisuhteet perustuvat avoimuuteen ja sille ettei odoteta toisen lukevan rivien välistä.
Olette menossa syömään + miesystäväsi suunnittelee viikonloppumatkaa teille kahdelle. Mitä ap on suunnitellut miehelleen lahjaksi/ yllätykseksi?
No ostat miehelle lahjan (niinkuin tietysti muutenkin osatisit) ja kun hän sitä ihmettelee niin kerrot, että sinulle tämä juttu on hyvin tärkeä. Painotat sitä oikein tarmokkaasti, niin ehkä hän ensi vuonna ottaa jo onkeensa.
Ap kaipaisi kommentteja, ei pelkkiä alapeukkuja!