Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimolle lahjaksi Chanel, musta vaiko valkoinen

Vierailija
30.10.2020 |

Siinäpä se kysymys jo tulikin. Eli kumpikohan noista olisi se 'parempi' värivaihtoehto.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä paikka, sun vaimosi on toooooodella iloinen jos mustan Chanelin saa.

Vierailija
22/40 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on aina varma valinta, tyylikäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos johonkin merkkilaukkuun hirveesti satsaa, se kannattaa aina olla musta. Kestää aikaa.

Joku halvempi versio voi sitten olla ihan mitä muuta vaan.

Vierailija
24/40 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä Chanelista nyt puhutaan?

Laukusta kyselen, Chanel classic flap.

Hienosti tiedät laukun mallinkin. Sen verran arvokas ostos, että kysyisin myös vaimon mielipidettä. Värin lisäksi pitäisi päättää myös nahka ja ketjun väri. Mistä ajattelit ostaa laukun?

Vierailija
25/40 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi vau, ihana lahja vaimolle <3 ei muuta kuin pointsit kotiin. Huhhuh, ei voi muuta sanoa. Jotenkin en voi sitä edes omalle kohdalle ajatella ja se on ihan ok, ostelen tavarani itse, enkä anna miehellenikään mitään monen tonnin kelloa tms. Mut hieno juttu!

Vierailija
26/40 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti tiedät laukun mallinkin. Sen verran arvokas ostos, että kysyisin myös vaimon mielipidettä. Värin lisäksi pitäisi päättää myös nahka ja ketjun väri. Mistä ajattelit ostaa laukun?

Läppärin näytöltä otin kuvan, eli tietämys on sen varassa. Caviar-tyyppinen (nahka?). Keski-Euroopasta tuumailin ostaa työreissulla.

Vierailija
27/40 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko Stefu?

Eikö Stefu ole sinkkumies?

Onkohan enää....

”Vaimo” tais palata elämään.

Vierailija
28/40 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin jonotuslistalle odotteleen. Kukapa mies ei toisi vaimolleen tuliaisena viiden tonnin veskaa työmatkalta tullessaan.

Vierailija
29/40 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

🖤 Musta!!!

Vierailija
30/40 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näytän olevan vastarannankiiski, mutta äänestän valkoista. En itse tykkää mustasta, mutta mielipideasioita nämä. Ei se valkoinenkaan välttämättä likastu, jos kohtelee varovasti ja käyttää vaikka silloin tällöin juhlissa. 👍

Vierailija
31/40 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta.

Laukun materiaali on myös tärkeä juttu ainakin minulle. Caviar-nahkainen kestää tosi hyvin käyttöä, lampaannahkaisessa näkyy helpommin kulumat ja raapaisut. Myös ketjujen väri on hyvä huomioida, itse tykkään hopeasta enemmän kuin kullasta.

Vierailija
32/40 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muuta kuin jonotuslistalle odotteleen. Kukapa mies ei toisi vaimolleen tuliaisena viiden tonnin veskaa työmatkalta tullessaan.

Mulla on muutama Chanelin laukku enkä ole yhtäkään joutunut jonottamaan.

Vierailija
33/40 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No näytän olevan vastarannankiiski, mutta äänestän valkoista. En itse tykkää mustasta, mutta mielipideasioita nämä. Ei se valkoinenkaan välttämättä likastu, jos kohtelee varovasti ja käyttää vaikka silloin tällöin juhlissa. 👍

Mikä järki jos monen tonnin laukkua voi käyttää vain harvakseltaan ja varoen? Jos laukku maksaa 5000€ ja sitä käyttää viiden vuoden aikana 10 kertaa niin joka käyttö on maksanut 500€. Jos taas hankkii laukun jota voi käyttää 5x viikossa niin joka käyttökerta on maksanut alle 4€.

Vierailija
34/40 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läppärin näytöltä otin kuvan, eli tietämys on sen varassa. Caviar-tyyppinen (nahka?). Keski-Euroopasta tuumailin ostaa työreissulla.

Mikä koko? Mulla on medium ja suosittelen ottamaan suuremman.

Vierailija
35/40 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sekä ruskea että musta Chanelin classic flap. Jos voin antaa sulle hyvän neuvon, hanki 19,5cm/30cm/10cm kokoinen laukku. Isompi on liian iso ja pienempi medium aavistuksen turhan pieni. Älä osta myöskään lampaannahkaisena, koska se naarmuuntuu herkästi. Mulla on mustassa Chanelissa hopean väriset ketjut ja ruskeassa puolestaan kultaiset. Nuo väriyhdistelmät sopivat mun mielestä parhaiten kyseisiin väreihin:)

Vierailija
36/40 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan nainen ei ole monen tonnin laukun arvoinen.

M37

Vierailija
37/40 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukku: Kysy ehdottomasti vaimoltasi minkä laukuista hän haluaisi. Jos ei olekaan mieleisin se ostamasi laukku, niin sinne meni rahat ja parhaassa tapauksessa saat vielä haukut päälle.

Hajuvesi: Käy tuoksuttelemassa kosmetiikkaosastolla, ja ota se mikä tuoksuu "häneltä" ja mistä tykkäät säkin. Katso ettei ole samanlaista kaapissa.

Huivi: Millaisia vaatteita hänellä on? Musta ja valkoinen molemmat käyvät melkeinpä asuun kuin asuun.

--- Ehkäpä helpoin olisi lahjakortti. ---

Vierailija
38/40 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laukku: Kysy ehdottomasti vaimoltasi minkä laukuista hän haluaisi. Jos ei olekaan mieleisin se ostamasi laukku, niin sinne meni rahat ja parhaassa tapauksessa saat vielä haukut päälle.

Hajuvesi: Käy tuoksuttelemassa kosmetiikkaosastolla, ja ota se mikä tuoksuu "häneltä" ja mistä tykkäät säkin. Katso ettei ole samanlaista kaapissa.

Huivi: Millaisia vaatteita hänellä on? Musta ja valkoinen molemmat käyvät melkeinpä asuun kuin asuun.

Olen täysin eri mieltä. Yllätyksellisyys on ihanaa suhteessa. Ei se, että kaikesta neuvotellaan. Lahjoista jopa:(

Vierailija
39/40 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin eri mieltä. Yllätyksellisyys on ihanaa suhteessa. Ei se, että kaikesta neuvotellaan. Lahjoista jopa:(

Sitäpaitsi tuskin kaikki naiset haukkuvat miehiään, koska minäkään en.

Vierailija
40/40 |
23.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän