Osaatko lumilautailla? EV
Kommentit (11)
Kyllä. Aloittanut 11 vuotiaana, nyt 36v.
En mutta lapsille olen suositellut lautaa ennemmin kuin suksia
[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 15:49"]En mutta lapsille olen suositellut lautaa ennemmin kuin suksia
[/quote]
Miksi?
Itse osaan lautailla ja laskea suksilla. Viimeksi laskin laudalla.
en, lasken suksilla. joskus voisi olla kiva opetella myös lautaa
En osaa. Kerran olen kokeillut ja vaikiaa oli! :D Suksilla lasken ja siinä olen hyvä. Telluja pitäis vielä uudemma kerran kokeilla, niitäkin kokeilin kerran ja toiseen suuntaan sain hienon telemark-käännöksen mutta jostain syystä toinen puoli hangotteli vastaan ja olin vähän väliä sikin sokin suksieni kanssa.. :D
Kyllähän sitä varmaan vielä osaisi? En ole kymmeneen vuoteen kokeillut kun jotenkin vaan tykkään enemmän suksista. Teininä tuli lautailtua paljon ja paipissa pelleiltyä... tulipa muutamiin kisoihinkin aikanaan osallistuttua.
Kyllä osaan. Ex mies laski ammatikseen joten kolmen mantereen vuoret on aikanaan koluttu ja taitoa on, muttei enää tarpeeksi aikaa..
Mitä tarkoitat osaamisella? Että osaa laskea alas rinnettä vai osaa temppuja? Itse pidän parkissa kikkailusta ja hypin kohtuullisen kokoisia bokseja. En sanoisi että olen hyvä lumilautailija kuitenkaan.
En, enkä haluakaan. Tyydyn parin vuoden välein lasketteluun ja siinäkin suhaan vain helpoissa rinteissä. Joskus 25 vuotta sitten olisin saattanut harjoitellakin lumilautailua, mutta en enää. 10 ja 7 vuotiaat nuoremmat lapseni ovat kyllä sitä kokeilleet ja tykkäävät, vanhimman lapseni kanssa emme moiseen puuhaan lähde. :)