Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työhaastattelu!

Vierailija
11.02.2014 |

Voiko työhaastatteluun ottaa kopiot työ- ym todisstuksista, vai pitääkö olla alkuperäiset?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin alkuperäiset. Miksi kopiot olisi paremmat? Miksi et ottaisi alkuperäisiä?

Vierailija
2/12 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli mukana sekä alkuperäset näytettäväksi että kopiot annettavaksi haastattelijalle, jos olisi ne tarvinnut. Todistuksia ei kuitenkaan pyydetty nähtäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopiot voisi taittaa, olisi helpompi kuljettaa käsilaukussa :) Ja pysyisi alkuperäiset siistimpänä.

Vierailija
4/12 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 12:44"]

Kopiot voisi taittaa, olisi helpompi kuljettaa käsilaukussa :) Ja pysyisi alkuperäiset siistimpänä.

[/quote]

Siistimpänä mitä varten?! Kansio on aika kätevä laitta käsilaukkuun.

Molemmat. Alkuperäiset oikeaksi todistamista varten ja kopiot jätettäväksi.

Vierailija
5/12 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat olen ottanut mukaan. Kopiot tosiaan sitä varten että tarvittaessa voi jättää haastattelijalle.

Vierailija
6/12 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen ottanut alkuperäiset mukaan, mutta koskaan kukaan ei ole halunnut niitä nähdä. Yliopiston paperit, YO-todistus ja lukion päättötodistus on yleensä pitänyt laittaa sähköpostiliitteeksi, mutta alkuperäisiä ei ole kyselty. Työtodistuksia ei yleensä ole haluttu edes hakemuksen liitteeksi.

Vierailija
7/12 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 12:44"]

[/quote]

No minä en kyllä laukussa rypistyneitä ja taiteltuja kopiota kehtaisi työhaastattelussa antaa kenellekään näytille. Kansioon laitan siististi, oli sitten alkuperäiset tai kopiot.

Vierailija
8/12 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin niitä kysytään, mutta alkuperäiset on minulla olleet. Niistä on sitten otettu kopiot saman tien siinä paikassa, johon minut valittiin.

Vierailija
9/12 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista keskustelun aikana sivellä kielelläsi posken sisäpintaa, ja hymyile kauniisti, laita verkkosukkahousut!

Vierailija
10/12 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista keskustelun aikana sivellä kielelläsi posken sisäpintaa, ja hymyile kauniisti, laita verkkosukkahousut!

Vierailija
11/12 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 13:58"]muista keskustelun aikana sivellä kielelläsi posken sisäpintaa, ja hymyile kauniisti, laita verkkosukkahousut!

[/quote]

anteeksi, kunhan vitsailen:*b

Vierailija
12/12 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitö laitat päälle, hameen vai housut? mä laittaisin varmaan housut mutta riippuu työpaikasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän