Mitä vaatetta tai vaatteita ette pukisi päällenne?
Saa olla myös asuste. Peukku ylös jos olet samaa mieltä ja peukku alas jos olet eri mieltä.
En voisi pukea päälleni aikuisten bodya.
Kommentit (85)
Huomiota herättäviä legginssejä.Tarkoitan siis jotain eläinkuosi,tulenliekki,ruusu ym. kuvioita.
Myöskään en suurinta osaa Marimekkotyylistä,vaikka aitoihin Marimekkoihin mulla ei edes ole rahaa.
Edellisiin viitaten en mitään laatikkomaisia tunikoita tai leninkejä,sellaisia "mekkomaisia".
Enkä Sievi Shopin kenkiä,paitsi sitten,jos jalat menee todella huonoiksi.En vielä näillä kulumilla.
Jotain säähän sopimatonta. Esim. shortseja työmatkoille pakkasilla.
Vierailija kirjoitti:
Huomiota herättäviä legginssejä.Tarkoitan siis jotain eläinkuosi,tulenliekki,ruusu ym. kuvioita.
Myöskään en suurinta osaa Marimekkotyylistä,vaikka aitoihin Marimekkoihin mulla ei edes ole rahaa.
Edellisiin viitaten en mitään laatikkomaisia tunikoita tai leninkejä,sellaisia "mekkomaisia".
Enkä Sievi Shopin kenkiä,paitsi sitten,jos jalat menee todella huonoiksi.En vielä näillä kulumilla.
Ihan tyhmää ku joku listaa monta asiaa. Pakko alapeukuttaa kun olin muista samaa mieltä mutta sitten noi Sievin kengät kun itellä Sievin turvakengät päivittäin käytössä.
Mitään liian paljastavaa.