Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaatetta tai vaatteita ette pukisi päällenne?

Vierailija
30.10.2020 |

Saa olla myös asuste. Peukku ylös jos olet samaa mieltä ja peukku alas jos olet eri mieltä.

En voisi pukea päälleni aikuisten bodya.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään liian paljastavaa.

Vierailija
82/85 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiota herättäviä legginssejä.Tarkoitan siis jotain eläinkuosi,tulenliekki,ruusu ym. kuvioita.

Myöskään en suurinta osaa Marimekkotyylistä,vaikka aitoihin Marimekkoihin mulla ei edes ole rahaa.

Edellisiin viitaten en mitään laatikkomaisia tunikoita tai leninkejä,sellaisia "mekkomaisia".

Enkä Sievi Shopin kenkiä,paitsi sitten,jos jalat menee todella huonoiksi.En vielä näillä kulumilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

P erseshortsit.

Vierailija
84/85 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain säähän sopimatonta. Esim. shortseja työmatkoille pakkasilla.

Vierailija
85/85 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomiota herättäviä legginssejä.Tarkoitan siis jotain eläinkuosi,tulenliekki,ruusu ym. kuvioita.

Myöskään en suurinta osaa Marimekkotyylistä,vaikka aitoihin Marimekkoihin mulla ei edes ole rahaa.

Edellisiin viitaten en mitään laatikkomaisia tunikoita tai leninkejä,sellaisia "mekkomaisia".

Enkä Sievi Shopin kenkiä,paitsi sitten,jos jalat menee todella huonoiksi.En vielä näillä kulumilla.

Ihan tyhmää ku joku listaa monta asiaa. Pakko alapeukuttaa kun olin muista samaa mieltä mutta sitten noi Sievin kengät kun itellä Sievin turvakengät päivittäin käytössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi