Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vaatetta tai vaatteita ette pukisi päällenne?

Vierailija
30.10.2020 |

Saa olla myös asuste. Peukku ylös jos olet samaa mieltä ja peukku alas jos olet eri mieltä.

En voisi pukea päälleni aikuisten bodya.

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crockseja

Vierailija
62/85 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehmäkuosillista takkia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaarihaalareita

Sateenkaari-mitään. On tuo eräs ryhmä niin sateenkaarilla saturoitu, että meille ei-aakkosellisille ei jää tilaa sitä käyttää.

Vierailija
64/85 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pantterilegginsit

Puumien lempparit :D

Ja erään hyvinkin ehtiväisen nurmijärveläisen lastenhoitoapua auliisti antelevan iloluontoisen naisihmisen :D

Vierailija
65/85 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

m27 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä: miksi ette laittaisi stringejä päällenne? Itse käytän stringejä lähes joka päivä, koska ovat paljon mukavammat (vähemmän ryttyyn menevää ja ärsyttävästi takalistoon uppoutuvaa kangasta)... 

N24 

En tykkää narun tunteesta perseessä.

Niinpä. Mulla on tapana hinkata narulla puhtaaksi vain hampaidenvälit.

Vierailija
66/85 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Crockseja

Ei niitä julkisesti kehtaa pitää, mutta mökillä aivan mainiot villasukkien kanssa.

Vierailija
67/85 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akryylista tehtyä neulepaitaa tai kireää polyesteristä tehtyä paitaa (pois lukien urheilupaidat). Se hiostavuus ja sähköisyys on jotain ihan kamalaa.

Vierailija
68/85 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aitoa turkista. Lammas poikkeus.

Vierailija
69/85 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallohametta, kuvioituja legginsejä/sukkahousuja tai sellaisia vaatteita, jotka näyttävät yöpaidalta/pyjamalta. Yksivärisiä legginsejäkin käytetään pääasiallisesti kotona ja silloinkin riittävän pitkän yläosan kanssa.

Pipot näyttävät päässäni naurettavilta. No, no.

Sellainen fiftarimekko tai kermakakkuhääpuku olisivat ylläni niin koomiset, että pelkkä mielikuva naurattaa.

Vierailija
70/85 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nk. suoria housuja.  Pahimmat olisi ne venyvät trikoo- tai crimplenekankaiset, missä olisi valmiiksiommellut prässit.  Väri beessi tai vaaleanharmaa.  Luulin, ettei sellaisia enää myydäkään, kunnes eilen näin kaupan tangossa.

Ei kai 50 vuoteen ole ollut käytössä jotain crimpleneä, nyt kyllä kaivoit termin jostain historian hämärästä :D

Kaikki trikoomateriaalit ovat kuitenkin erittäin mukavia, joten suosittelen housuihinkin. Käytän itse aina sellaisia jerseymateriaalista tai sen tyyppisestä tehtyjä, yleensä sellaiset viskoosista, polyamidista ja elastaanista tehdyt ovat hyviä.

Vierailija
71/85 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nigabi. Huntu.Muslimikaavut. It´s a no thank you.

Se on niqab.

Arabien kaapumaiset vaatteet ovat mukavia kuumassa ilmastossa, etenkin jos tehty laadukkaasta egyptiläisestä puuvillasta.

Vierailija
72/85 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko kysyä: miksi ette laittaisi stringejä päällenne? Itse käytän stringejä lähes joka päivä, koska ovat paljon mukavammat (vähemmän ryttyyn menevää ja ärsyttävästi takalistoon uppoutuvaa kangasta)... 

N24 

Epämukavat, epähygieeniset, rumat sekä so läääst siiison.

Vierailija
73/85 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balleriinat

Vierailija
74/85 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Balleriinat

Musta ihan nätit, mutta ergonomisesti aivan onnettomat jalkineet.

Vierailija
75/85 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stringejä tai voimaaantumisbikineitä (voimaantuminen-sana ärsyttää liikaa jo), ihan sumopainijan housujen näköinen alaosa. Stringeissä ärsyttää se naru persvaossa, ovat myös epähygieeniset. En pukisi olkatopattuja paitoja enkä mielellään olkatopattuja takkejakaan, minulla on muutenkin leveät hartiat naiseksi. Myöskään poolopaitaa tai liian avonaistakaan paitaa en pidä, olen rintava. Neonvärit tai muut 80-luvun värit (etenkin lohenpunainen ja mintun vihreä) ovat minusta karseita, eläinkuosejakaan en mielelläni yleensä käytä. Lappuhaalareista en pidä yhtään enkä housuhameista.

Vierailija
76/85 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuettomia urheiluliivejä.

Kun myydään näitä perus kangastoppeja muka hyvin tukevina esim. juoksuun. Ei pienirintaisetkaan voi niitä käyttää muuhun kuin johonkin ei-pomppivaan.

Vierailija
77/85 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

collegehousut

Vierailija
78/85 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24 

Hmm, ettekö te pese takamusta vessassa käydessä? 

Vierailija
79/85 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N24 

Heh, taitavat olla (sloggien mummopöksyjen lisäksi) about ainoat alushousut, jotka ovat aina olleet muodissa. Mutta, antaa av-mammojen elää harhoissaan, että edes mahtuisivat nätteihin alusvaatteisiin :D

Vierailija
80/85 |
31.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aitoa turkista missään muodossa.

Mites nahkatakit?

Eiväthän nämä ole mitenkään verrattavissa. Niin kauan kuin (jotkut) ihmiset syövät lihaa, on vain järkevää ja ekologista, että sivutuotteena syntynyt nahka hyödynnetään. Yhtään eläintä ei kuitenkaan kasvateta pelkästään sen nahan takia.

Turkistarhaus on taas pelkkää julmaa eläinrääkkäystä. Kivikaudella itse metsästetyn eläimen turkikseen pukeutuminen saattoi olla ainoa selviytymiskeino, tänä päivänä vain turhamaisuutta. Toki vanhan turkisvaatteen loppuunkäyttäminen on ekoteko, mutta itse en sellaistakaan päälleni pukisi (sitähän tässä ketjussa kysyttiin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän