Paras koskaan näkemäsi keikka?
Kommentit (492)
Jaa-a, vaikea sanoa kun on nähnyt niin monta hyvää ja myös erikoista keikkaa.
Frank Zappan jälkimmäinen Helsingin keikka, Zappaa olen kuunnellut vuosikymmeniä ja aina löytyy uutta.
Pave Maijanen G livelab, espanjalainen Patax Berliinissä, Badding Bottalla vähän ennen kuolemaansa, Melrose G livelab, Dire Straits alkuperäisessä kokoonpanossa, John Fogerty, Dylan, JJ Cale. Tavastialla oli 90-luvun alussa Omar & the Howlers. Oli kova. Keikan jälkeen Albert Järvinen meni lavalle.
Erikoisin keikka oli vuonna -91 Englannissa Chelmsfordissa. Lavalla kävivät BCR eli nuoriso-osastolle tiedoksi Bay City Rollers, Slade ja Boney M.
David Bowie jäi näkemättä. The Hu olis kova mutta aika ei sovi mulle.
Hyvä musa pääsääntöisesti tehtiin analogisella aikakaudella.
Havukosken nuoriso kohteena Alepa. Ihan omasta ikkunasta seurasin.
Rollarit Olympiastadionilla 1995
Ja tietysti kotimaiset. Eput, Hassisen kone, Juice, J.Karjalainen.
Doctor Victor 90-luvulla, Windhoekissa, Namibiassa
Pyysin nimmarin ja kesken keikkansa laulusolisti kiitti siitä, että ostan afrikkalaista musiikkia. Olin ekstaasissa.
Eppu normaali 80-luvulla oli aika eeppisessä vedossa. Dire Straits myös 90-luvun alussa stadionilla.
Nargaroth Steelfestissä 2019. Ash kovassa iskussa, blästi raikasi, ja sianpäät oli lavalla kiinnitettyinä alaspäisiin risteihin.
Dannyshow 70-luvulla.
Matti ja Teppo.
Kake Randelin.
Iggy Poppipapappa.
The Stranglers.
Sex Pistols.
Depeche Mode.
Kaikki yhtä laadukkaita pläjäyksiä.
Pena rikkoi Ritun kuppilan ikkunan ja meni siitä sisään. Lasinsirut vain ropisivat nahkatakin niskaan. Saaliiksi jokunen kartsa tupakkaa ja muutama kori kaljaa, jotka laitettiin edessä odottavan rämän Datsunin takakonttiin. Näinhän näihin lankoihin pitää vastata?
Riki Sorsa veti -80 luvulla kovan setin Paalijärvellä.
T.Skäbä
Tauski viiime vuonna Kanarialla
Pink Floyd, Lahti 89 tai 90 en muista
Dave Lindholm , Puistoblues(Sillibluespäivänä eli vika päivä ku bändit soitti rafloissa), joskus 11 v. sitten...soitti englanninkielistä tuotantoaan
Stratovarius Nummiirockin pienellä lavalla, olisiko -97 oikea vuosi. 10 000 ihmistä oli ahtautunut lavan eteen laulamaan, ihmisiä oli puissakin.