Paras koskaan näkemäsi keikka?
Kommentit (492)
Näin nuorena miehenä CmX:n ja yup:n livenä ja he ehkä syöstivät viimeistään minut lukemaan lyriikkaa. Tarkoitan hyvin varhaista tuotantoa ja tarkoitan teiniminää.
Olihan se nyt pakko selvittää, mistä lauletaan, joten siis intouduin Dantesta, Homeroksesta, uskontotieteistä. Halusin tietää, miksi kevät on julma ja Mistä ne haavat tulivat kämmeniin ja miksi apotti hörppää välillä viintä. Opiskelin kirjallisuutta sittemmin.
Olen yrittänyt ymmärtää lapseni, pojan sielun elämää, mutta vaikeaa on: huomattavan pinnallista.
Olen myös tarkastellut avoimesti kotimaista hipetihopia, mutta kyllä se jää lyyrisesti vaatimattomaksi.
Voi, kun teinipojilla olisi rockstaroja, joissa kannustettaisiin lukemaan.
Kahden keikka, Matula sai joka jaksossa turpiin.
Nightwish Turku-Tukholma risteily. Juostiin ylös jonottaa paikkoja ja saatiin hyvät niin oli kun oltaisiin klubilla oltu. Alhaalla nuoret mellasti.
En ole koskaan ollut yhdelläkään keikalla tai festareilla
Santana Houston Tx. Astrodome -78. Ja Joe Cocker Ray Charlesin kanssa Marbella Placa de Toros -80 luvulla. Ja tietty Aretha Franklin New York Madison Squarcarden 1978.
Linkin Park Rock am Ring 2014 🤘🏻
Riders on the storm Kulttuuritalolla 2007.
Vierailija kirjoitti:
Suede, Briteissä, joku pienemmistä keikkapaikoista Lontoon ulkopuolella. Paranevat vanhetessaan, ihan tajuton intensiteetti.
Suede on niin loistava (myös) livenä ja tosiaankin vain paranevat vanhetessaan 💕 Koetuista keikoista nostaisin parhaimmiksi ehkä Roundhousen 2015 ja Hammersmithin 2018 (ja ehkä vielä Electric Ballroomin 2022).
Gogol Bordello Bonnaroossa Tenneseessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1980-luvun tuntumassa,
teini-ikäisenä kun oltiin katsomassa Dannya ja Armia sekä Pepe Wilbergiä ja Seija Paakkolaa.
Tämä tapahtui Isojoen Kuplalla tai Niinisalon Mölkkärillä.
Ootko ihan tosissasi? Paras keikka koskaan?😂
Piti olla paras näkemäsi keikka. Eli jos ei kovin kummoisia keikkoja ole nähnyt niin nuo voi hyvin olla parhaat.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttäviä ne vastaukset jossa on monta bändiä, ei tiedä peukuttaisiko ylös vai alas, jos joku oli ok ja toisesta ei tykännyt
Olitko noilla kaikilla samoilla keikoilla vai mikä on ongelma? Toisaalta miksi sinun pitää muiden mielipidettä ruveta arvostelemaan muutenkaan (jos se ei ole selvä trolli tjsp).
Edelleen useiden kovien keikkojen jälkeenkin sanon....Dr Feelgood 1988 Tavastia.
Dire Straits olympiastadionilla -92 on vahvasti jäänyt mieleen.
Dio v.1983 Holy Diver-tour Kulttuuritalolla.
Ruisrock 1980-mellakka.
Gunnarit -17 Hämeenlinna. Metallica -19 Hämeenlinna . Bodomit -04 sauna open air.
Ein Fall für Zwei.
Jonnet ei muista.
Waltari i&i Jyrki ohjelmassa vuonna 1997. Oli kovaa settiä Waltarilta. 1997 kaikki oli paremmin. Musiikki oli parempaa.
Ultra Bra Helsingissä jäähallilla 2017
Aqua tanskassa v 2009. No onhan keikkoja paljon mitä olen nähnyt. Guns n roses, ac dc, bon jovi, metallica, madonna, billy talent rock am ring keikalla olin. Kaikki oli parhaita.