Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette nimestä Nella?

Vierailija
11.02.2014 |

Mitä mieltä olette nimestä Nella?

Kommentit (109)

Vierailija
81/109 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tunnu kivalta lukea näitä kun sanotaan ttä se on nössön nimi jne jne

Vierailija
82/109 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mun nimi saatta olla Nella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/109 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en itse henkilökohtaisesti älyä, että mitä lapsellista niissä on? Oikeesti? Mun mielestä mikään nimi ei ole lapsellinen, eikä niitä nimiä tarvitse haukkua.. ite oot lapsellinen jos oot haukkumassa muitten nimii...

Vierailija
84/109 |
26.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nella nimenä ei merkitse mitään. Perinteisillä nimillä tuntuu olevan enemmän merkitystä. Muotioikku, joka toivottavasti ei nouse otsikoihin? Tämän tyyppisillä nimillä kun on joskus tapana nousta negatiivisella tavalla näkyville, mikä ei ole hyvä nimen saajan kannalta.

Vierailija
85/109 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nella sopii possun nimeksi

Vierailija
86/109 |
30.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Nelli on koiran nimi enemmän kuin Nella.

Vierailija
87/109 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miksi, mutta minustakin on koiran nimi.

Nelli on kiva.

Vierailija
88/109 |
31.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nella Tamminen. Hieman mössö nimi kyllä, mutta ei nimi naista pahenna, ellei nainen nimeä.

89/109 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis ja suloinen nimi!!!! Täydellinen, nella nimen antaisin ehdottomasti tyttärelleni. Tulee mieleen suloinen ja kaunis neiti:)

Ennen vanhaan haukuttiin myös vanhempieni antamia nimiä koirien ja lehmien nimiksi... ja nykyään minun ja sisaruksieni nimet ovat todella tykättyjä nimiä ja mielletään ihmisen nimiksi. Ajat muuttuu... Vanhukset aina jaksaa valittaa noist koiran nimistä... Hohhoijakkaa... Olkaa ny ritvat ja pertit jo hiljaa.

90/109 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nella on kaunis nimi! :) nimi kasvaa kyllä kantajansa mukana. Tunnen 1v, 16v ja 44v nellan ja kaikille sopii tosi hyvin nimi. 44v on vielä lääkäri! Yleisesti ottaen se, otetaanko ihminen vakavasti ei tosiaan johdu siitä nimestä, vaan jostain aivan muusta.. Tunnen myös lääkärit nimeltä: nuppu, tytti, pyry, pippa. Hyvin vakavasti otettavia ihmisiä. Sekä kirurgin nimeltä myy!

Vierailija
91/109 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nätti nimi. Mutta olen kuullut sen vain koiralla... no nätti ja pehmeä nimi silti, en nostelisi kulmia jos se olisi ihmisen nimi.

Vierailija
92/109 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeä ja kaunis nimi. Tulee mielikuva kauniista suloisesta tytöstä. Tykkään paljon. En pidä kovista nimistä.

Vierailija
93/109 |
24.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin Neela.

Vierailija
94/109 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nimi, todella nätti. Neela kuulostaa joltain eksoottiselta inka nimeltäxD

Vierailija
95/109 |
15.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Nella ei ole vain koiran nimi vaan sopii myös ihmiselle!

Vierailija
96/109 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta nella on oikein kaunis ja sievä nimi

Vierailija
97/109 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii alle kouluikäiselle tytölle. 🤣

Varmaan yksi niistä etunimistä jonka hakemuksen rekrytoijat heittää ensimmäisenä roskiin kun ajattelevat että on jokin isin ja äidin pilallelellitty ikimussukka jota hyysätään vielä kolmekymppisenäkin ja joka järkyttyy kun pomo pyytää tekemään työtehtäviä töissä ja juoksee hakemaan sairaslomaa stressin ja nöyryytyksen takia, koska ei kestä sitä että joku pyytää häneltä jotain ensimmäistä kertaa elämässään kun kotona lellittiin ja opettajat lelli, eikä siedä todellista elämää kun on aina ollut kaikille se "meidän pikku Nella".

Vierailija
98/109 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano kirjoitti:

Onpas kova kuulla että mun nimi on nella ja sanotaan lapselliseksi ja kaikkea loukkaavaa😢 Lioettakaa toi. Jokaisensa nimi on mikä on!

Siinähän se tuli. Näköjään Nella-nimiset on lukihäiriöisiä, kirjoitustaidottomia, ja rääkyvät pienistäkin asioista.

Vierailija
99/109 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiramme nimi oli Nella. Kaunis nimi kylläkin.

Vierailija
100/109 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea