Miten voi saada perheen ja suvun kyselyt "Miksei sulla ole miestä? Eikö sulle kelpaa kukaan?" loppumaan LOPULLISESTI?
Mitä voisi tuohon sanoa niin että loppuisi kyselyt. Alkaa jo raivostuttamaan.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on aika yksinkertaista loppujen viimeksi:
1. Tee selväksi, mitkä ovat rajat sille, mitä sinulle voi sanoa.
2. Älä vietä aikaa sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät halua tai pysty rajojasi kunnioittamaan.
Hankaluus on tuossa kakkoskohdassa. Sinun on oikeasti oltava valmis laittamaan sukulaisiasi jäähylle tämän asian vuoksi. Muuten sanoillasi ei ole mitään painoa, ja opetat muille, ettei niistä tarvitse välittää.
Ihmiset eivät halua tehdä tätä vaan valittavat mieluummin sukulaisistaan palstalla.
Pysyn sinkkuna. Teen uhrauksen ihmiskunnalle. En ala harrastamaan pirttiviljelyä, enkä halua jatkaa tämän suvun ja heikomman aineksen geeniperimää eteenpäin.
Mielummin tyytyväisenä yksin, kuin huonossa parisuhteessa kaksin.
Jos en halua kuulla jatkuvia kysymyksiä jostain aiheesta, sanon kysyjälle, että en halua kuulla enää kysymyksiä tästä aiheesta, tuliko selväksi.
"Vuokraat" Jakomäen kavaljeeri palvelusta seuralaisen aina tarvittaessa.
"Olen vahva ja itsenäinen!" Ja nosta samalla nokkaa pari astetta pystymmäksi.
Simppeli juttu. Elä ole idioottien kanssa tekemisissä. Loppuu tuollaiset ongelmat kuin seinään.
Vastaa - Kun sinun parisuhdettasi olen seurannut, ei tee mieli sitoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen perkeleen nirso lesbo". Ei sen tarvitse olla totta, siinähän ihmettelevät, eivät kehtaa ihmetellä ääneen.
Meillä (uusperhe) vikisivät perheenlisäyksestä, kunnes kerroin, että vedin piuhat poikki heti kolmekymppisenä.
Meillä anoppi aina "unohtaa" että piuhat on poikki. Ja sitten: "Ei se kai kokonaan estä jos mieli muuttuu, saahan niitä koeputkessa tehtyä".
Miksi vietät aikaa tällaisen ihmisen kanssa?
Anoppi on muuten ihan mukava. Ja tätä tapahtuu "vain" kun sukuun syntyy vauva (iso suku). Nähdään vain muutaman kerran vuodessa eikä kumpikaan tykkää puhua puhelimessa joten ei käy liian rasittavaksi.
Sanoin sukulaiselle joka tuota uteli että on henkilökohtainen asia. Miltä sinusta tuntuisi kun kysyisin: hei, miten avioliittosi voi? Elättekö sovussa?
Hiljeni. Eikä tuon jälkeen ole kysynyt.
V-i-t-tu-a-kos se sulle kuuluu auttaa hyvin
-Sinkkiş
Vähän eri, mutta yksi sukulainen tuppasi aina kritisoimaan minun muotojani. Kerran täräytin kovaan ääneen kun oli enemmän porukkaa koolla että "niin mikä vika siinä mun prseessä siis on kun siitä aina pitää huomautella"
Lopetti.
Mikä niissä kysymyksissä on niin kamalaa? Itse vastaan aina, ettei ole vielä sopivaa löytynyt. Saavat kysellä mun puolesta. Vastaus on aina sama.
N 43