Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi saada perheen ja suvun kyselyt "Miksei sulla ole miestä? Eikö sulle kelpaa kukaan?" loppumaan LOPULLISESTI?

Vierailija
30.10.2020 |

Mitä voisi tuohon sanoa niin että loppuisi kyselyt. Alkaa jo raivostuttamaan.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä kysymyksissä on niin kamalaa? Itse vastaan aina, ettei ole vielä sopivaa löytynyt. Saavat kysellä mun puolesta. Vastaus on aina sama.

N 43

Vierailija
22/32 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on aika yksinkertaista loppujen viimeksi:

1. Tee selväksi, mitkä ovat rajat sille, mitä sinulle voi sanoa.

2. Älä vietä aikaa sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät halua tai pysty rajojasi kunnioittamaan.

Hankaluus on tuossa kakkoskohdassa. Sinun on oikeasti oltava valmis laittamaan sukulaisiasi jäähylle tämän asian vuoksi. Muuten sanoillasi ei ole mitään painoa, ja opetat muille, ettei niistä tarvitse välittää.

Ihmiset eivät halua tehdä tätä vaan valittavat mieluummin sukulaisistaan palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn sinkkuna. Teen uhrauksen ihmiskunnalle. En ala harrastamaan pirttiviljelyä, enkä halua jatkaa tämän suvun ja heikomman aineksen geeniperimää eteenpäin.

Mielummin tyytyväisenä yksin, kuin huonossa parisuhteessa kaksin.

Vierailija
24/32 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en halua kuulla jatkuvia kysymyksiä jostain aiheesta, sanon kysyjälle, että en halua kuulla enää kysymyksiä tästä aiheesta, tuliko selväksi. 

Vierailija
25/32 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vuokraat" Jakomäen kavaljeeri palvelusta seuralaisen aina tarvittaessa.

Vierailija
26/32 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen vahva ja itsenäinen!" Ja nosta samalla nokkaa pari astetta pystymmäksi.

Vierailija
27/32 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simppeli juttu. Elä ole idioottien kanssa tekemisissä. Loppuu tuollaiset ongelmat kuin seinään.

Vierailija
28/32 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa - Kun sinun parisuhdettasi olen seurannut, ei tee mieli sitoutua.

Vierailija
29/32 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Olen perkeleen nirso lesbo". Ei sen tarvitse olla totta, siinähän ihmettelevät, eivät kehtaa ihmetellä ääneen.

Meillä (uusperhe) vikisivät perheenlisäyksestä, kunnes kerroin, että vedin piuhat poikki heti kolmekymppisenä.

Meillä anoppi aina "unohtaa" että piuhat on poikki. Ja sitten: "Ei se kai kokonaan estä jos mieli muuttuu, saahan niitä koeputkessa tehtyä".

Miksi vietät aikaa tällaisen ihmisen kanssa?

Anoppi on muuten ihan mukava. Ja tätä tapahtuu "vain" kun sukuun syntyy vauva (iso suku). Nähdään vain muutaman kerran vuodessa eikä kumpikaan tykkää puhua puhelimessa joten ei käy liian rasittavaksi.

Vierailija
30/32 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin sukulaiselle joka tuota uteli että on henkilökohtainen asia. Miltä sinusta tuntuisi kun kysyisin: hei, miten avioliittosi voi? Elättekö sovussa?

Hiljeni. Eikä tuon jälkeen ole kysynyt.

Vierailija
31/32 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

V-i-t-tu-a-kos se sulle kuuluu auttaa hyvin

-Sinkkiş

Vierailija
32/32 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän eri, mutta yksi sukulainen tuppasi aina kritisoimaan minun muotojani. Kerran täräytin kovaan ääneen kun oli enemmän porukkaa koolla että "niin mikä vika siinä mun prseessä siis on kun siitä aina pitää huomautella"

Lopetti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan