Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Realistinen laihtumisvauhti veljen häihin mennessä?

Vierailija
11.02.2014 |

Aamupaino tänään 93,9 kg, pituutta 168cm. Normaalipainon ylärajallekin on siis matkaa melkein 25 kiloa.

Olen sinkku, eli töiden jälkeen on pelkkää aikaa. Olen kuntosalin jäsen.

Kuinka paljon pystyn laihtumaan kesäkuun 1. päivään mennessä?

En halua olla läski veljen hääkuvissa, joita katsotaan kymmeniä vuosia sen päivän jälkeen :(

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö veljesi sunnuntaina naimisiin? :O

Vierailija
2/35 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Veljen häihin viikko ja painoa tänään 10 kg enemmän kuin helmikuussa. Menipä taas putkeen tämä kevät :(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.05.2014 klo 00:02"]

Heippa! Veljen häihin viikko ja painoa tänään 10 kg enemmän kuin helmikuussa. Menipä taas putkeen tämä kevät :(

ap

[/quote]

No voi :( Älä kuitenkaan luovuta peliä, vaikka nyt menikin vähän ylämäkeen. Se olis vaarallisinta... kymmenen kiloa on vähemmän kuin kakskyt kiloa lisää entiseen. Asiat vois olla huonommin - ja ne voi olla paremmin, jos niin haluat. Tsemppiä ja hyviä häitä :)

Vierailija
4/35 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Realistinen laihdutusvauhti on puoli kiloa viikossa. Kilo, jos oikein rääkkäät itseäsi. Laske siitä.

Vierailija
5/35 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 09:05"]

Realistinen laihdutusvauhti on puoli kiloa viikossa. Kilo, jos oikein rääkkäät itseäsi. Laske siitä.

[/quote]

Puoli kiloa viikossa, eli olisin 87-kiloinen kesäkuun alussa? Kilo viikossa olisi 80 kiloa. 

Eipä voi mitään. Läski mikä läski sitten :(

ap

Vierailija
6/35 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilo/viikko on jo kova tulos, joten n. 15 kg olisi mielestäni saavutettavissa KOVALLA työllä ja optimaalisella ruokavaliolla. Palkkaa itsellesi PT tai hanki ainakin ruokavalio-ohjeet jostain. Ruokailu on n. 80% painonpudotuksesta ja 20% sitten treenistä kiinni. Ja kun treenaat, niin tarvitse kunnollista ja laadukasta ruokaa, että jaksat treenata.

Jutan superdieetti ohjelmassa viimeketainen nainen pudotti puolessa vuodessa 28 kg, joka on tosi kova tulos ja hänellä ammattilaiset apuna oman kovan motivaation apuna

Vierailija
7/35 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 10-15 kilon painonpudotus on jo huomattava. Voit käyttää kaksi kokoa pienempiä vaatteita, sitä paitsi hyvä olo (terveellinen ravinto ja treenaaminen) näkyy päällepäin ja parantaa itsetuntoa. Saisit varmaan myös kimmokkeen hoitaa loputkin kilot pois, kun huomaat, että uusi olo on oikeasti paljon parempi.

t. kokemusta on

Vierailija
8/35 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit edes kohtuukuntoinen 80 kg ja 168 cm, voit jo näyttää hyvältä valokuvissa hyvissä vaatteissa ja kampauksessa. Tuossahan on enää lievästä ylipainosta kyse. Ero on huomattava alkupainoon.

Vierailija
9/35 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pelkkää aikaa ja ruokavalion pystyn laittamaan kuntoon. Eikö silti saisi edes kahta kiloa viikossa tiristettyä?

ap

Vierailija
10/35 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ylimääräistä on tuon verran runsaasti, niin alkuun lähtee varmasti nopeamminkin. Jos rahasta ja ajasta ei ole pulaa, niin sinuna tosiaan hankkisin PT:n kute joku jo ehdotti. Kyllä tuossa ajassa ihan huomattavan muutoksen varmasti saa aikaan, vaikken mitään tarkkoja kilomääriä osaakaan veikata.

Vierailija
11/35 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15 kiloa. ja se on paljon se, jos samalla liikut. tulet näyttämään oikein hyvältä niissä kuvissa, tyytyväisyys ja hyvä vointi säteilee ja muutos on niin iso, että tulet olemaan tyytyväinen. vaikka vielä vähän pyöreä ehkä, mutta hyväkuntontoinen kuitenkin.  Voit vielä viimeisellä viikolla viritellä pikku paaston ja saada vatsasi aika litteäksi, ihon kirkkaaksi ja kaiken turvotuksen pois kasvoista.  Tsemppiä! Tarvitsetko ohjeita? 

kyselee pt joka linjoilla taas vajaan tunnin päästä!

Vierailija
12/35 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 09:20"]

10-15 kiloa. ja se on paljon se, jos samalla liikut. tulet näyttämään oikein hyvältä niissä kuvissa, tyytyväisyys ja hyvä vointi säteilee ja muutos on niin iso, että tulet olemaan tyytyväinen. vaikka vielä vähän pyöreä ehkä, mutta hyväkuntontoinen kuitenkin.  Voit vielä viimeisellä viikolla viritellä pikku paaston ja saada vatsasi aika litteäksi, ihon kirkkaaksi ja kaiken turvotuksen pois kasvoista.  Tsemppiä! Tarvitsetko ohjeita? 

kyselee pt joka linjoilla taas vajaan tunnin päästä!

[/quote]

Kiitos! Jos haluaa laihtua paljon, minkälainen kuntoilu olisi kannattavaa ja järkevää? Jos siis minulla on aikaa liikkumiseen joka arkipäivä 17-21 ja viikonloppuisin kellon ympäri?

ap

Vierailija
13/35 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kilo viikossa ei oikein ole hyvä... Sanotaan että 500 g on realistisempi. Pahimmassa tapauksessa käy niin, että kitukuurilla menet säästöliekille ja laihtuminen on niin hidasta ettet laihdu grammaakaan viikkoihin. Sulla ei ole tähän aikaa!

Joten: syö joka päivä 1500 kaloria tau vaihtelet kaloreita 1300 ja seuraavana päivänä 1600 kaloria jne.. Kiihdyttää aineenvaihduntaa. Hanki myös joditabletteja. Jodinpuutos hidastuttaa aineenvaihduntaa ja on yleinen puutostauti.

Kuntosalilla voisit suosia vaativia jumppia kuten pumppia ja spinningiä.

On niin, että sinun painossasi ei kitukuuri saa aikaan kuin mässäilykierteen ja täydellisen painojumin. 87 kiloa on hyvä alku ja näkyy naamassa jo!:)

Vierailija
14/35 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut hyviä tuloksia Nutrilett-ateriankorvikeilla! Kaikki eivät niistä perusta, mutta minulle ne sopivat ja antoivat alkupotkun laihdutukselle :)

Ensimmäisen viikon ajan söin viisi Nutrilett-pirtelöä päivässä, ja paino putosi 4,9 kg. Seuraavalla viikolla söin neljä pirtelöä ja yhden proteiinipitoisen ruuan (lihaa, kanaa, kalaa, kananmunaa, raejuustoa + vihanneksia) ja lisäsin liikuntaa, ja paino putosi vielä 2,5 kg.

Sen jälkeen korvasin enää aamu- ja iltapalan pirtelöillä aja söin muuten runsasproteiinisia ja vähäkalorisia ruokia ja paino jatkoi putoamista noin puolen kilon viikkovauhdilla! Nyt reilun kolmen kuukauden jälkeen paino pudonnut noin 15 kiloa (lähtöpaino 88,5 kg) ja vielä on kesään aikaa! ;)

Pitkiä reippaita kävelylenkkejä, uintia sekä nyt uutena harrastuksena juoksua harrastan joka toinen päivä, pian aion alkaa keskittyä enemmän myös lihaskuntoharjoitteluun!

Tsemppiä, ihan mahdollista on laihtua enemmänkin, ja usko pois 15 kiloa kevyempänä elämä hymyilee vaikka olisikin vielä "läski"!

Vierailija
15/35 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa voit laihtua jopa tuon 25 kiloa, mutta se edellyttää kovaa diettiä. Puol ikiloa viikossa on sellainen tahti johon pysyy terveyttään vaarantamatta.

Vierailija
16/35 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova kuntosalin käyttö hidastaa painonpudotusta, eikä nopeuta sitä. Mutta muuten painon pudottaminen ja kuntoilu kyllä kannattaa aina. Unohda ne kesähäät, ota normaalipainoon pääsy kahden vuoden tavoitteeksi.

Vierailija
17/35 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutrilet-kuurit ovat hölmöjä ja kalliita. Ravintoarvot ja kalorit ovat samoja kuin Pirkka pussikeitoissa, joiden hintakin on 10 alhaisempi. Saahan sitä maksaa, jos ei muuta rahoilleen keksi.:)

Samaa mieltä edellisen kanssa, että 500 g viikkotahti on sinulle ihanteellinen. Olen itse laihduttanut 2 v 30 kiloa enkä todella kokenut pudotuksen alussa tätä että ensin lähtee 5 kiloa kuin tuosta vain.. Tämä jutan ohjelma in kuitenkin tv-viihdettä.

Vierailija
18/35 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistu Jutan nettivalmennukseen, saat ainakin ammattilaisten ohjeet kuurin ajaksi. mitään säästöliekkejä ei pääse tulemaan, kun noudatat ohjeita pilkulleen

Vierailija
19/35 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 09:19"]

Mulla on pelkkää aikaa ja ruokavalion pystyn laittamaan kuntoon. Eikö silti saisi edes kahta kiloa viikossa tiristettyä?

ap

[/quote]Jos peruskulutus on 2000kcal päivässä, se tekee 14000kcal viikossa, joka tarkoittaa rasvakudokseksi muutettuna kahta kiloa. Eli laihtuakseen kaksi kiloa viikossa, pitäisi lopettaa syöminen kokonaan. Montako viikkoa ihminen voisi olla kokonaan syömättä ilman että vaarantaisi terveytensä?

Laihtumisessa ehdoton maksimisi olisi siis tuo kaksi kiloa viikossa, käytännössä puolesta kilosta kiloon.

Vierailija
20/35 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alat nyt 1200 kalorin dieetin 93 kilon kropallasi, niin menet säästöliekille, mikä on tieteellisesti todistettu tila. Tiedoksi epäilijöille!

Tuollainen kitudieetti sopii hoikemmalle, mutta sä olet tottunut syömään noin 2200 kaloria per päivä, joten sun kropan 1000 kalorin vaje saisi vain jumiin.

Nämä 25 kiloa jne jutut ovat ihan höpö höpöä. Kirjoittajat ovat itse näitä läpipaskoja, jotka eivät lihoa tai muuten vain hoikkia. Heitä on kivampi uskoa kuin minua, mutta lopputuloksena on 93 kiloa sukuhäissä..