Miten selitän mustan aukon cv:ssä?
Itse tiedän asiani mutta jos kysytään siitä, miten sen selitän?
Kommentit (55)
Lainaa wikipediaa:
"Musta aukko on äärimmäisen tiheä aika-avaruuden massakeskittymä. Siinä painovoima on niin voimakas, ettei yksikään hiukkanen tai edes sähkömagneettinen säteily pysty pakenemaan alueelta."
Vai että oikein musta aukko. Sano että imit mustaa m u n a a .
Minä sanoin kahden vuoden tauosta että olin maailmalla reppureissaamassa.
Reppureissasit ympäri maailmaa ja teit vapaaehtoistöitä köyhien lasten hyväksi.
Ja muista photoshopata itsesi kuviin missä olet Afrikkalasiten lasten ympäröimänä että on todisteita.
Ulkomailla asuminen, syöpä, omaishoitajana toimiminen jne. Eli että olet tehnyt jotain muuta kuin ollut vankilassa, mielisairaalassa, kännissä tai huumeissa.
Vierailija kirjoitti:
Onko totuus mahdoton?
Jaa-a, riippuu kuulijasta.
Ei tarvitse kertoa totuutta. Sanot joko, että olet ollut masiksen takia välillä sivussa työelämästä tai sitten, että yhdessä vaiheessa ei vaan työnteko napannut.
Laita sinne rohkeasti tekaistu työsuhde tai pari. Esim. fuusioitunut tai konkkaan mennyt firma. Tai sitten joku isompi, mihin voi ns. hukkua organisaatioon.
Kirjoitit kirjaa tai elokuvan käsikirjoitusta.
Olit mummosi omaishoitaja.
Itse asiassa olen ollut ulkomailla vapaaehtoistyössä mutta aikaisemmin.
Sano että pyöritit pimeää bordellia Kambodzan viidakossa, mutta sinun piti lopettaa kun viranomaiset saivat siitä vihiä.
Vierailija kirjoitti:
Laita sinne rohkeasti tekaistu työsuhde tai pari. Esim. fuusioitunut tai konkkaan mennyt firma. Tai sitten joku isompi, mihin voi ns. hukkua organisaatioon.
Ja sitten pyydetään työtodistukset nähtäviksi...
Et mitenkään.
Lähetä CV:si jonnekin avaruustutkimuskeskukseen. Ehkä siellä löytävät selityksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten pyydetään työtodistukset nähtäviksi...
Tietysti nekin kannattaa olla mukana, vaikka ei niitä heti kannata olla tyrkyttämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vai että oikein musta aukko. Sano että imit mustaa m u n a a .
Unohdit ettei nyt puhuta sinusta.
Mulla oli 3 vuoden aukko. Sanoin, että olin Australiassa ja sen jälkeen kotona hoitamassa vanhempien maatilaa. Oikeasti vedin 3 vuotta lonkkaa ja ryyppäsin. Tiesin, että kysyisivät jotain Australiasta, joten googlasin jo etukäteen jonkun random kaupungin, mistä kukaan ei varmasti ole kuullut koskaan ja sanoin olleeni siellä ja joka puolella Australiaa.
Älä kerro mitään, ole mystinen. Tai sano, että työskentelit vieraan vallan vakoojana.
Onko totuus mahdoton?