Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhimmat tuntemasi ihmiset jotka eivät ole koskaan seurustelleet

Vierailija
30.10.2020 |

Eli minkä ikäisiä ovat vanhimmat tuntemasi mies tai nainen, jotka eivät -ainakaan omien tietojesi mukaan- ole koskaan seurustelleet saati eläneet parisuhteessa.

Ja miksi oletat heidän jääneen "ikisinkuiksi". Onko jotain selkeästi huomattavaa "vikaa" minkä luulet karkoittaneen mahdolliset ehdokkaat pois, vai onko ollut kyse ihan vaan sattumasta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla eksäni, jolla oli 25 v. ensimmäinen varsinainen suhde. Me tavattiin, kun mies oli 27. Sinänsä 25 v. ei ole vielä mikään vanhapoika nykyään. Hän ei ollut oikein uskaltanut suhteisiin ja kypsyi niihin aika myöhään. Hyvä tyyppi ja ulospäin suuntautunut muuten.

Vierailija
2/22 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmuudella tietämistäni minä itse, N39.

Paremmaksi saattaa silti pistää kuuttakymppiä hipova tätini, joka ei ole ainakaan mitenkään julkisesti koskaan seurustellut.

Ja eiköhän maailmassa aika paljon ole sellaisiakin ihmisiä elänyt, jotka ovat olleet hautaan asti seurustelematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22. Voin palata 80 vuoden päästä taas niin saatte kauhistella.

Vierailija
4/22 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmuudella tietämistäni minä itse, N39.

Paremmaksi saattaa silti pistää kuuttakymppiä hipova tätini, joka ei ole ainakaan mitenkään julkisesti koskaan seurustellut.

Ja eiköhän maailmassa aika paljon ole sellaisiakin ihmisiä elänyt, jotka ovat olleet hautaan asti seurustelematta.

Niin joo ja mahdollisia syitäkin kysytään. Olen ainakin tosi epäsosiaalinen ja yksin viihtyvä. Osittain on silti ollut kyse ihan tuurista. Muutaman kerran on liipannut läheltä, etteikö joku tapailuyritys olisi edennyt seurusteluun asti, mutta johonkin on sitten kuitenkin kosahtanut. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä isompi kynnys tulee muuttaa statusta, kun on tyytyväinen elämäänsä myös näin! :D

Vierailija
5/22 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, n32. Kaikkeni yritin nettideiteillä, treenasin kropan timmiksi, opettelin meikaamaan yms. Ei vaan auta, kai sitten olen liian ruma.

Vierailija
6/22 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen veli, 38 vuotta. Epäilen kyllä homoksi, mutta eipä sillä miehiäkään ole näkynyt.

Vierailija
7/22 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätini, joka taisi juuri täyttää (tai on täyttämässä) 70 vuotta.

Vierailija
8/22 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 30v mies. Muuten kaikki kunnossa(mukava, kiva työ, hieno kämppä) mutta on vain yksinkertaisesti ruma. Ihan hirveää sanoa näin, enkä tosiaan herkästi sano ketään rumaksi. Mutta ei häntä muutenkaan voi kuvailla.

(Ja ei, kaikkien miesten ei tarvi olla lovileukaisia 190cm kalsarimalleja. Mutta kun tämä mies ei näytä edes peruspertiltä) Sääliksi käy. :(

Vierailija
9/22 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä oletus, että seurestelemattomassa ja ilman parisuhdetta elävässä olisi, jotain vikaa ja/ tai puutetta? Ei parisuhde tee kenestäkään parempaa, mutta toivottavasti ei yhtään huonompaakaan ihmistä. 

Syitä siihen miksi joku ei ole eläessään ollu parisuhteessa on lukuisia mutta turhauttavan uein tuntuu samat kliseet ja sterotypiat toistuvan.

En väitä, etteikö yksin eläminen jättäisi jälkensä ihmiseen mutta millaisen, niin onkin jo vaikeampi vastattava, jos tarkoituksena olisi samalla yelsitää se  kaikkia yksin eläviä koskevaksi.

Turhauttaa myös kun hämmentävän monella menee sekaisin se, mitä on olla ja elää yksin vs mitä on olla ja elää (jne) yksinäisenä.   

T. Iksisinkku (mies)

Vierailija
10/22 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n. 30v mies. Muuten kaikki kunnossa(mukava, kiva työ, hieno kämppä) mutta on vain yksinkertaisesti ruma. Ihan hirveää sanoa näin, enkä tosiaan herkästi sano ketään rumaksi. Mutta ei häntä muutenkaan voi kuvailla.

(Ja ei, kaikkien miesten ei tarvi olla lovileukaisia 190cm kalsarimalleja. Mutta kun tämä mies ei näytä edes peruspertiltä) Sääliksi käy. :(

Yrittäisit edes!

Vierailija
11/22 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni 57 vuotta. Oli aluksi liian vaativa ja väheksyi monia miehiä, mutta suttuinen olemus, ikääntyminen ja lihominen karkoittivat loputkin.

Vierailija
12/22 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla tällä hetkellä 32-vuotias nainen. Tyypillinen itsekseen viihtyvä introvertti, hieman nörtähtävä ikisinkku.

En tunne juuri ketään 35+ ikäisiä niin läheisesti, että osaisin sanoa heidän seurusteluhistoriaansa.

Vierailija
13/22 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

47.v, ei ole tiettävästi koskaan julkisesti ja virallisesti vakavissaan seurustellut kenenkään kanssa.

Varmasti jonkun kanssa on kyllä ollut juttua, sitä en epäile mutta ei ikinä niin että muut tietäisivät siitä.

Vierailija
14/22 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

47.v, ei ole tiettävästi koskaan julkisesti ja virallisesti vakavissaan seurustellut kenenkään kanssa.

Varmasti jonkun kanssa on kyllä ollut juttua, sitä en epäile mutta ei ikinä niin että muut tietäisivät siitä.

Niin ja tähän lisätäkseni että en ihmettelisi vaikka olisi sateenkaariväkeä hänkin.

Valitettavasti jotkut joutuvat pysymään ikuisesti kaapissa mm. vanhoillisten sukulaisten ja vanhempien takia: jos haluaa pitää välit kunnossa ei välttämättä voi kertoa faktoja.

Eli saattaa olla pidempiäkin suhteita takana tai meneillään, niistä ei yksinkertaisesti vain voi sanoa mitään.

Vierailija
15/22 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön suhteilla selviää helpommalla, eikä joudu sitoutumaan. 

Vierailija
16/22 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan muiden ihmisten seurusteluhistorioista lukuun ottamatta läheisimpiä ystäviäni ja sukulaisiani. Heidän joukostaan ei nouse mieleen ketään, joka olisi minun tietojeni mukaan ollut aina tai edes erityisen pitkään yksin. ... jaa no, lapsuuden kotiseuduilta muistan yhden vanhanpojan, joka asui äitinsä kanssa ja jolla ei tietääkseni ollut koskaan ainakaan sellaista naista, joka olisi muuttanut saman katon alle.

Vierailija
17/22 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni äidin sisko. Ei kuulemma vaan löytänyt koskaan sopivaa miestä itselleen. Nuorena oli ihastunut johonkin mieheen, mutta tämä oli jo toisen oma. Tällä tädillä nyt ikää 91 vuotta. Asuu edelleen omassa asunnossaan ja on suhteellisen hyväkuntoinenkin.

Vierailija
18/22 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäisit edes!

Mitä? Tää oli totuus. Mitäs mä täällä valehtelisin? :D

Vierailija
19/22 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tarkkaa ikää, mutta 90v tai vähän yli. En tosin tiedä hänen nuoruudestaan, koska hän on ollut nelikymppinen silloin kun minä synnyin. Minun muistini aikana hänellä ei ainakaan virallisesti ole ollut miessuhteita, eikä naissuhteitakaan. Toki ystäviä on, mutta ei "sillä tavalla".

Hän on aina ollut vahva ja itsenäinen nainen.

Vierailija
20/22 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun täti oli vanhapiika koko ikänsä, yli 7-kymppiseksi eli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi