Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset millä tavalla teidät saa "sille päälle " ??

Vierailija
11.02.2014 |

Nainen, mikä saa sinut syttymään?

kertokaa!, mitkä asiat saavat teidät syttymään / haluamaan seksiä arjen ja kiireiden keskellä.  Lisäksi voisi kertoa miten haluaisitte teille ehdotettavan seksiä esim tuntemattoman tai puolitutun toimesta niin että olisitte itse todella kiinnostuneita ehdottavasta henkilöstä ja halukkaita hänen suhteen mutta ette sitä vaikka kehtaisi sanoa ?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysymys...!!!!...:o...sitä ei pysty sanomaan, mistä tulee sellaiselle päälle...mä vaan päätän sen jonain aamuna,et tänään saan munaa,niin se on siinä...eli tapaan poikaystäväni....ja minut kyllä saa panemaan,ku osaa vedellä oikeista naruista..:)..

Vierailija
22/33 |
03.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jo varmaan vuoden silmäpeliä samalla kuntosalilla käyvän miehen kanssa. Katseita, vilkaisuja, pieniä hymyjä, pientä jutun heittoa. Ne vaivihkaiset katseet saavat minut aivan kuumaksi.

Mutta mitään ei ole tapahtunut koska mies ei ole tehnyt ratkaisevaa liikettä. Mikä on toisaalta varmasti ihan hyvä, sillä olen naimisissa. Ehkä hänkin.

Mutta on hitsin kiihottavaa siltikin unelmoida mahdollisesta kohtaamisesta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen saa kuumaksi pihtaamalla. Tekee myös hyvää parisuhteelle, nalkutus vähenee 75 %.

Vierailija
24/33 |
07.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

YLÖS!

Vierailija
25/33 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin nämä kosketukset, otteet, suudelmat kaulalle jne. jotka todella antavat ymmärtää.. Ei mitään suoria puheita, ne tosiaan monesti lätsäyttää tunnelman, tietysti sellainen "näytätpä hyvältä" tm. on aina hyvä,  muttei mitään liian suoraa puhetta, "haluttaispa panna" kiihottaa varmaan aika harvoja naisia.

Vierailija
26/33 |
09.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut mies saa nykyään kuumaksi milloin vaan, kun opettelimme yhdessä miten minä nautin seksistä eniten. Hän on myös itse tutkaillut eri tekniikoita naisen tyydyttämiseen, ja saan nykyään joka kerta mega orkkuja. Seksi on mielessä usein ja kuivien vuosien jälkeen panettaa jatkuvasti. Suosittelen jokaiselle tälläistä tyyliä.

Vierailija
27/33 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romantiikalla

Vierailija
28/33 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koittanut olla romanttinen ja hellä rakastani kohtaan, mutta silti hän jaksaa pihdata ja mikä parhainta kuulin yhdeltä yhteiseltä kaveriltamme joka on minulle läheisempi pidemmältä ajalta että olisi hänelle haukkunut meidän seksielämää huonoksi : oo

Vierailija
29/33 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koittanut olla romanttinen ja hellä rakastani kohtaan, mutta silti hän jaksaa pihdata ja mikä parhainta kuulin yhdeltä yhteiseltä kaveriltamme joka on minulle läheisempi pidemmältä ajalta että olisi hänelle haukkunut meidän seksielämää huonoksi : oo

Vierailija
30/33 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:28"]

[/quote]

Jospa rakkaasi tykkää jostain muusta kuin hellästä ja romanttisesta seksistä, mutta ei uskalla ottaa asiaa puheeksi?

N30

Vierailija
31/33 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovat ja omistavat otteet heti vaan, toimii mulla parisuhteessa. Ettei ole vaihtoehtoja ;) Mutta ei se nyt varmaan ihan tuntemattoman kanssa onnistu, voi pian tulla raiskausyrityssyytös. Mutta mä kanssa mietin, voisko 29:llä olla tämä juttu, että nainen haluaisi vähän enemmän ottajan elkeitä. Itseäni lähinnä vituttaa pieni hypistely.

Vierailija
32/33 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uuden tuttavuuden kantilta ajatellen ?? Siis jos ette ole pitkässä parisuhteessa vaan vasta tavanneet miehen ja deittailleet ennen sitä ensimmäistä seksikertaa ?? Kysyn lähinnä siksi koska olen treffannut erästä naista nyt 4 kertaa ja huomenna meillä oli tarkoitus katsoa elokuvaa kahdestaan ja ajattelin kokeilla jos hän haluaisi seksiä 

Vierailija
33/33 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

bend over