Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ihastut ihmisessä?

Vierailija
10.02.2014 |

Mikä on se piirre, miksi ihastut/ihastuit juuri tiettyyn ihmiseen? Tapahtuuko ihastuminen heti vai meneekö siinä hetki?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen jos on pilkettä silmäkulmassa, ei ota itseään turhan vakavasti, hymyyn.

Vierailija
2/24 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varallisuuteen ja asemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa kuvailla sitä tiettyä juttua siinä prosessissa sanoin... Ehkä se on sellaisen lämmön ja älyn ja herkkyydenkin yhdistelmä, joka näkyy ihmisestä silmiini, jonka muutenkin siis vain jotenkin aistin, sekä tietynlainen korviani hivelevä kaunis puheääni. Tämä onkin ihmeellisen tärkeää minulle. Sitten ulkonäkö, joka herättää minussa nivaskan lämpimiä ja aika sekavia tunteita. Nämä yhteen ja yhtäkkiä huomaankin tuntevani älytöntä hellyyttä ihmistä kohtaan.

Vierailija
4/24 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiseen, jolla aivot toimivat. Huumorintajuiseen, sanavalmiiseen muttei kuitenkaan tyyppiin, joka laittaa kaiken lekkeriksi.

Silmät, hymy, hiukset ja sääret on ne jutut jotka miehestä tarkistan tavatessa. 

Vierailija
5/24 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyllyyn! ei semmonen jäkispeppu kuitenkaa....

Vierailija
6/24 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voi kolahtaa pelkkä ulkonäkö (siinä tapauksessa, että kyseessä on myös pitkä ja jykevätekoinen mies). Iloisuus, ääneen nauraminen ja hyvä huumorintaju viehättää myös. Ja jos tähän pakettiin lisää vielä "kunnollisuuden" (eli tyyppi ei ole mikään renttu tai pelimies), niin olen aivan täysin myyty ja nopeasti.

Vierailija
7/24 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse, hymy, olemus, yleinen hyvännäköisyys, mutta liian komea ei tarvitse eikä pidä olla. 

Luonteen puolella rentous, iloisuus, avoimuus ja hyvä huumorin- ja tilannetaju.  

Vierailija
8/24 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonne ja huumorintaju, enkä minäkään tarkoita huumorintajulla sitä, että kokoajan vitsaillaan ja pelleillään. Tykkään miehistä joilla on omia mielipiteitä, jotka ovat keskustelukykyisiä, joilla on hyvä itsetunto, ovat avoimia ja tietyllä tavalla myös herkkiä. Tykkäävät aidosti lapsista ja eläimistä, eivätkä ole tittelien, statuksen ja materian perään.

Vierailija
9/24 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseeseen. Jossain iässä minusta alkoi tuntua, että se sisäinen maailma on oikeasti se, joka ratkaisee. Joistakin ihmisistä näkee heti, että hän on oivaltanut elämästä jotain mitä minäkin haluan oivaltaa.  

Vierailija
10/24 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun aina miehiin, joissa on jotain surumielistä. Jotain joka kumpuaa heidän menneisyydestään. Minulla on kai jotenkin tehostunut hoivavietti.

Vierailija
11/24 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa luonteeseen ja persoonaan, mutta toki ulkonäkökin merkitsee. Ei tarvitse olla ns. hyvännäköinen, vaan jotenkin vain miellyttää luonteen kanssa minua. Ihailen vähän hipin ja rosoisen näköisiä miehiä, taiteellisia. Tyyliin Antti Reini. Mutta saa olla ihan erilainenkin, kokonaisuus ratkaisee.

En koskaan ihastu nopeasti, vaan tarkkailen ensin persoonaa ainakin useamman päivän. Olen N 41

Vierailija
12/24 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun heikkous on semmoiset jännät silmät!! on huomannu että ihastun monesti juuri niihi miehiin, joilla on ne silmät.

Vierailija
13/24 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus joistain ihmisistä tulee heti tavatessa brainfuck, niin ei ole näöllä tai millään väliä, vaan kokonaisuus/olemus ratkaisee! kaks kertaa elämässäni vaa tullut vastaan tämmönen tyyppi, että ihastuin heti vaikka sanaakaa vaihdettu ennen:-)

Vierailija
14/24 |
18.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä tisseihin.

Vierailija
15/24 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyyn, huumorintajuun, lempeyteen. En ihastu nopeasti, vaan ensin tarkkailen. Tietyn "esi-ihastumisen" jälkeen katson onko ulkonäkö miellyttävä: miehissä kasvonpiirteet, hartiat ja kädet, naisissa kasvot, hiukset ja vyötärö.

Vierailija
16/24 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleiseen olemukseen. En pitänyt edes komeana alun alkaen, ja nyt pelkkä katse saa sukat pyörimään jaloissa :)

Vierailija
17/24 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmiin, miten kiinnostunut on juttelemaan myös minun asioista, huumorintaju... jos kadulla kävelis vastaan ja "ihastuis ensisilmäyksellä" niin luultavasti se koko olemus/hymy/silmät/vaatteet. pinnallista, kyllä.

Vierailija
18/24 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteaan pilluun.

Vierailija
19/24 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ihastumiset ovat tapahtuneet heti. Enkä kyllä pysty erittelemään mitään tiettyä piirrettä ihastumisen kohteissani, he ovat olleet jokainen hyvin erilaisia persoonia. Ehkä kumminkin sellaisia "kunnollisia" tai kilttejä poikia 8olivat siis aikanaan, nykyään jo miehiä.) En ole koskaan ymmärtänyt näitä "naiset rakastuvat rentuihin"-väitteitä, mutta makujahan on tietysti monia... :D

Vierailija
20/24 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälliseen vahvaan luonteeseen höysettynä personallisella huumorilla ja älyllä. Ulkonäössä leveät hartiat ja isot kädet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme