Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin ihastut ihmisessä?

Vierailija
10.02.2014 |

Mikä on se piirre, miksi ihastut/ihastuit juuri tiettyyn ihmiseen? Tapahtuuko ihastuminen heti vai meneekö siinä hetki?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin pitää olla mukava, reilu, sivistynyt, seurallinen, avoin. Sivistyksellä tarkoitan sellaista, että pystyy näkemään asiat laajemmassa merkityksessä, eikä suodata kaikkea hirveän henk.kohtaisesti "viini on homojen juomaa" tyyliin, että voi ymmärtää erilaisuutta, eri mielipiteitä, tietää asioista, on kiinnostunut asioista.

Hyväntahtoisuus on plussaa. Toisten arvosteleminen, arvottaminen, tyypittäminen sulkee heti minun kaverilistalta aika tehokkaasti.

Vierailija
22/24 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihastunut tyyppiin, jolla on ihanat silmät ja hymy. Ääni on miehekäs, mutta samalla jotenkin lämmin. Rento ja samalla tyylikäs. Ja mulle tulee jotenkin sellanen fiilis sen lähellä, ettei sitä tarvii jännittää, vaan tekis mieli halata. Mutta en voi. Tietysti se on se kokonaisuus, mutta etenkin silmillä, hymyllä, äänellä ja lämpimyydellä on iso merkitys tässä ihastumisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin joskus erään miehen kanssa, en ollut nähny hänestä ikinä "kunnon kuvaa", mutta hän oli kuitenkin tosi mukava ja ihana. Sitten ku näin hänen kuvan ja myöhemmin toki tapasinkin, niin hän oli ulkoisestikkin todella komea minun silmään! En tiedä johtuko jo ns ihastuksesta luonteesee, että ulkonäköki miellytti heti! Ja jos oisin ekana nähnyt kuvan niin oisinko alkanu juttelee hänelle. Hän on siis edelleen minun silmissäni suht komea, vaikka ei mitään juttua sit tullutkaan.

Vierailija
24/24 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun aina ihmisiin, joita ihailen joko ulkonäöltä tai luonteenpiirteiltä/olemukselta, ja joilla on sellaisia piirteitä, joita toivoisin itselläni olevan. Ihan sama puhutaanko romanttisesta ihastumisesta vai kaverillisesta "vitsi toi on huippu tyyppi"- ihastumisista. Ja veikkaan, että aika monella on sama juttu vaikka ei sitä tiedostakkaan. :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän