Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kokemuksia teillä on Sosionomi (AMK) harjoittelupaikoista

SosOpiskelija
30.10.2020 |

Opiskelen ensimmäistä vuotta sosionomiksi ja kiinnostaa mitä kokemuksia teillä on harjoitteluista ja missä olette ne suorittaneet. Itseäni kiinnostaisi kokemukset harjoittelupaikoista, jotka eivät ehkä olisi kauhean yleisiä, esim. harjoittelu neuvolassa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelupaikkoja on vähän ja niistä on muutenkin pulaa. Neuvolaan menevät ensisijaisesti terkkarit.

Vierailija
2/5 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä nyt neuvolaan voi mennä,se on hoitotyötä. Iye oon ollut varhaiskasvatuksen opena ja sosiaaliohjaajana. Kiinnostanut olis myös etsivä nuorisotyö, omavalmentaja ja lastensuojelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sä nyt neuvolaan voi mennä,se on hoitotyötä. Iye oon ollut varhaiskasvatuksen opena ja sosiaaliohjaajana. Kiinnostanut olis myös etsivä nuorisotyö, omavalmentaja ja lastensuojelu.

Kyllä sosionomina voi työskennellä neuvolassa perheohjaajana tai esim perhekeskuksessa sosiaaliohjaajana, mikä voi olla ympäristöltään samankaltainen kuin neuvola.

Vierailija
4/5 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harjoittelupaikkoja on vähän ja niistä on muutenkin pulaa. Neuvolaan menevät ensisijaisesti terkkarit.

Niin ajattelinkin että niistä saattaa olla pulaa. Ja epätodennäköistä että pääsisi esim. neuvolaan mutta olen kuullut että se on mahdollista, siksi olisi hauska kuulla jos jollakin on kokemuksia😅 Myös esim. kuraattorin työ voisi olla mielenkiintoista👍🏼

Vierailija
5/5 |
02.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti enemmän, että mihin suuntaudut ja mitä työtä haluat tehdä valmistuttuasi. Sen mukaiset harjoittelupaikat.

Ajoissa kannattaa olla liikkeellä, halutuimmat paikat voi olla menneitä jo puolivuotta ennen harkan alkua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä