Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa OIKEASTI toimiva shampoo/hoitoaine kuiville ja huonokuntoisille hiuksille?

Vierailija
30.10.2020 |

Mulla on kuiva ja hentoinen hiuslaatu ja ongelma on, että aina suihkun jälkeen hiukset vetävät todella takkuun ja niiden selvittely on tuskaa. Värjäämisen olen lopettanut varmaan 5 vuotta sitten, enkä lämpökäsittele hiuksiani. Nyt viimeksi tilasin netistä kalliita Olaplex-tuotteita ja petyin niidenkin tehoon - saman tuloksen olisi saanut halvalla marketista ostetulla hiusnaamiolla.
Shampoopesusta en aio luopua kokonaan, eli sitä ei kannata edes ehdottaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käytössä tämä. Toimii https://www.catteco.fi/store/tyrni

Vierailija
22/32 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doven kultainen shampoo ja hoitoaine

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olaplex. En usko ap että sulla on takkutukka tuon Olaplex pesun ja hoidon jälkeen.

Etkö lukenut aloitusta? Ap on turhaan investoinut kalliisiin Olaplekseihin. Ei tuloksia.

24/32 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsemasi Olaplex -tuotteet ovat todennäköisesti kotihoitotuotteita, joilla ylläpidetään KAMPAAMOSSA otettuja Olaplex -hoitoja. Varmaan turhia ovatkin, jos et ole käsittelyä ottanut ensin kampaamossa.

Vierailija
25/32 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Priorin shampoo apteekista. kosteuttaa ja auttaa mulla päänahan kutinaan ja kuivuutteen. hiukset on terveemmän ja paksumman näköiset.

Vierailija
26/32 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan käytä silikonia sisältäviä. Ne kyllä kosmeettisesti silottaa, mutta pahentaa pitkässä juoksussa kuivuutta ja yleensä kun tuota kertyy hiuksiin, lässähtää ohut tukka herkästi.

27/32 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää hiuksiin jätettävää hoitoainetta. Esimerkiksi Fudgen One Shot on hyvä. Pois pestävistä suosittelen Fudgen Damage Rewind Conditioneria. Jos olet blondi, siitä on myös oma versionsa blondeille eli Clean Blonde Damage Rewind Conditioner. Myös Maria Nilan tuotteet ovat kokeilemisen arvoisia.

Vierailija
28/32 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin kokeiluun OGX shea tuotteita. Olivat jossain halpakorissa ja sen takia päätin ostaa. Sattuivat olemaan hyviä ja jopa todella kuivat hiukseni tykkäsivät. En tiedä sitten käyttääkö kukaan muu. Cattier- merkin bambu shampoota olen käyttänyt jonkin aikaa ( senkin ostin halvalla nettikaupasta) ja yllättäen se on ollut aika hyvä. Minullakin on ollut käytössä myös Garnierin hairfood tuotteita ( banaani), mutta nekään eivät auta enää kunnolla. Hiukseni aika ongelma aina.

29/32 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisättäköön vielä, että markettituotteille jättäisin hyvästit. Ei myöskään kannata ostaa Tokmannilla myytäviä kampaamomerkkejä, koska no, niiden alkuperä voi olla mitä vain, eikä ole takuuta tuotteen aitoudesta. Kannattaa ostaa tuotteet suoraan kampaamosta, samalla hinnalla saat taatusti aidot tuotteet asianmukaiselta maahantuojalta.

Vierailija
30/32 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kattoa Nioxin merkiltä tuotteita, Sokoksen nettikaupassa ainakin myydään.

Vierailija
31/32 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bolivar kirjoitti:

Lisättäköön vielä, että markettituotteille jättäisin hyvästit. Ei myöskään kannata ostaa Tokmannilla myytäviä kampaamomerkkejä, koska no, niiden alkuperä voi olla mitä vain, eikä ole takuuta tuotteen aitoudesta. Kannattaa ostaa tuotteet suoraan kampaamosta, samalla hinnalla saat taatusti aidot tuotteet asianmukaiselta maahantuojalta.

T: tyrkkykampaaja

Vierailija
32/32 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redkenin all softia olen käyttänyt super kuiviin ja pitkiin hiuksiini (alle polvien). Tätä minulle aikoinaan (15v sitten) kampaamossa suositeltiin. Nyt tätä saa onneksi muualtakin kuin harvoista kampaamoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi