Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilta-ahmiminen. Sanokaa etten ole ainoa...

Vierailija
10.02.2014 |

Tänään olen syönyt illan mittaan:

Monta leipää voilla ja juustolla,

pähkinöitä,

rusinoita,

pieni keksipaketti,

pieni (120g) karkkipussi,

3 suklaapatukkaa,

makaroonia. 

Minulle riitti. Keräsin kaikki houkutukset kaapeista ja heitin roskiin! Turhaan kiusaan itseäni säilyttämällä kaikke moskaa kaapissa kun kuitenkin sitten stressaantuneena menen niitä napsimaan.. 

Huomenna paremmin..

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap syötkö kunnolla päivisin? JOs mä olen ollut kevyillä syömisillä päivän niin illalla hirveät mäsikset...

Vierailija
42/56 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatti on hyvää lisukkeineen, mutta en sitä illalla söisi naposteluksi.

Sillon kaipaan jotain sokerista/rasvasta/hiilaripitosta namia kuten voikkareita tai suklaata tai hedelmäkarkkeja tai pullaa jne!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.02.2014 klo 20:30"]Kuivakat hapannaamat täällä kauhistelevat ja valehtelevat pokkana, että jotkut fucking gojimarjat ja lanttutikut maistuvat samalta kuin täytetyt kolmioleivät tai sipsit.

Totuus on, että kaikki hyvä lihottaa.

Salaatti pitää linjat kurissa joo...mutta maistuu perseelle.

[/quote]

Hapankorput ja tee on oikeasti mun lemppari iltanaposteltava. Päälle vaan voita, joskus ehkä juustoa tai ohuen ohutta kalkkunaleikettä, teehen loraus maitoa. Nam! Haluan myös nukkua yöllä hyvin, siihen yhtälöön ei sovi kamalan rasvaiset mätöt.

Niin ja vihannekset dipillä on myös hyvää.

Vierailija
44/56 |
11.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös entinen ilta-napostelija, aiemmin tuli vedettyä kaikenlaista karkkia ja sipsiä iltaisin tv:n ääressä vaikka oli syönytkin illalla kunnon ruuan.. siirryin napostelemaan terveellisemmin esim. vihanneksia dipillä ja sitä kautta pääsin kokonaan siitä eroon, muita hyviä vinkkejä löysin täältä http://tinyurl.com/kuntoon2014

Vierailija
45/56 |
14.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yks ilta-ahmija!

Vierailija
46/56 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. Saatan keittää pussillisen makaroonia itselleni iltapalaksi, sekaan lihaa ja joku pakasterehupussi. Lapsena iltapalaksi söin pannulla paistettua makkarasiivua jotain pari lenkkiä.

Vierailija
47/56 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa :)

Vierailija
48/56 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään ahmia. Viipaloin porkkanaa ja suippopaprikaa ison kulhon ja dippasin maustettuun kevytkernaviiliin. Kokeile!

Vierailija
49/56 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla menossa toka konvehtirasia että se siitä sitten. et oo ainoo, case closed.

Vierailija
50/56 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkin ihan turhaa säilöä herkkuja kaapissa, jos on taipumusta vetää niistä överit. Helpompaa kieltäytyä niistä jo kaupassa.

Vierailija
51/56 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo voikkarit ihanilla täytteillä ovat minunkin turmio. Savulohilevite, juusto, tomaatti.... Aah...

Vierailija
52/56 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Goji-marjoja ahmin äsken ainakin pussillisen. 

Vierailija
53/56 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu juu, et ole ainoa. ja ei siihen mitään herkkuja tarvita. leipää voilla, muroja, hedelmiä, jugurttia what ever tavallista syömistä....

ostin joskus pähkinöitä ja kuivattuja hedelmiä, kun kaikki kertoivat, että niitä kun ottaa kourallisen, niin ruuan himo katoaa. Söin koko pussin, 250 g ja kaloreita ziljoona

Vierailija
54/56 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako teitä oma iltanapostelun runsaus (olettaen, että se on runsasta kuten itselläni)? Minua ärsyttää ja tahtoisin eroon siitä, mutta aina vähintään pari kertaa viikossa se iskee.. :-(

AP

Vierailija
55/56 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikon söin jotenkin todella vähän ja terveellistä, mutta nyt ilmeisesti alkoi taas sikailuvaihe. Eilen meni iso pizzerian pizza iltapalaksi, tänään kattilallinen pastaa juustokastikkeella ja ajattelin käydä hieman karkkia kaivelemassa vielä kaapista. Päivällä töissä jaksaa kevyellä, kun tietää, että illalla saa mättää <3

Vierailija
56/56 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

500g turkkilastajogurttia kourallinen pähikinöitä, omena, appelsiink, 6 juustometukkaleipää voilla tietty, 500g 3,5% jogurttia myslillä.

Ei hemmetti taas lähti lapasesta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän