Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rastat päässä yli 10v. Kysyttävää?

Vierailija
15.12.2013 |

???

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rastat ei näytä nätiltä suorassa hiuksessa... :( anteeksi, mutta mun mielestä asia vaan on näin. ne hapsottaa rumasti ja on epäsiistit.

Vierailija
2/41 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, saat olla vapaasti sitä mieltä eikä tarvitse pyydellä anteeksi. Jokaisen hius rastoittuu kuitenkin omalla tavallaan, ja toisilla lopputulos voi olla hapsottava ja epäsiistin näköinen (kyllä, riippumatta siitä onko hiuslaatu suoraa vai afroa). Omani ovat ihan siistit, ei irtohiusta, möykkyjä tai paistavaa päälakea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edustaako rastat sulle elämänkatsomusta vai ovatko vain ulkoinen muotijuttu? Mitä mieltä olet rastafari-kulttuurista?

Vierailija
4/41 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kysyttävää, nauran aina jos jollain on moiset päässä yhdenkin päivän :D

Vierailija
5/41 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole rastoja vastaan mitään, osalle ne sopivat todella hyvin. Ainoa asia mikä mietityttää on niiden hygieenisyys... Ymmärtääkseni rastoja ei voi usein pestä, kuivuminen on hidasta? (Että kuivuu sisältäkin)

Tuosta syystä en koskaan ottaisi itselleni rastoja, käyn joka päivä suihkussa (pesen hiuksetkin ´päivittäin) ja monesti olen miettinyt hygieenisyyttä kun esim. rastapää vetää röökiä bussipysäkillä ja sitten pitkät rastat hinkkaavat bussin istuimeen/puiston penkkiiin ja muihin, joissa ties mitä "jätöksiä" sun muuta.

Vierailija
6/41 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuu junttia, mutta jokainen tyylillään. Kai lapsillasikin on sellaiset rätit päässä?

Vierailija
7/41 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö huumeita? Oletko töissä?

Vierailija
8/41 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi jo aika päästää irti...

Vierailija
9/41 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko päänahkasi terve? Olen nähnyt nuoria (suomalais)naisia, joilla päälaki paistaa rastojen alta, ja se ei kyllä ole kaunista.

Vierailija
10/41 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen ajatus mikä tulee mieleen rastoista on TÄIT. 

Mä ainakin pysyn kaukana ihmisistä joka omistaa rastat. 

Ne huokuu mun mielestä likaisuutta ja epähygieniaa,

joka kertoo taas MUN MIELESTÄ persoonasta hyvin paljon. 

Pilven poltto eli huumeiden käyttö ja siihen epätasapainoinen luonne. 

Vierailija
11/41 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä rastoista tulee mieleen täit? Mä tunnen muutaman tyypin, joilla on ollut rastat yli 10 vuotta, enkä kehenkään heistä liittäisi asioita likaisuus, epähygienia, epätasainen luonne, junttius tai huumeet...

Vierailija
12/41 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en yhdistä huumeita rastoihin, johtunee siitä että tunnen ihmisiä joilla rastat mutta eivät käytä huumeita, osa ei edes alkoholia. Mutta jotenkin ne ällöttävät, varsinkin pitkät/paksut joita en usko saavan puhtaaksi ns. "mitenkään", ja joihin uskon hajujen (esim. tupakka) tarttuvan tiukasti.

6

Vierailija
13/41 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että pitää puuduttaa ennen leikkausta.

Vierailija
14/41 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että pääsyy on käytännöllisyys. Vaikka ulkonäkö jossain määrin merkitseekin, on minusta elämässä paljon tärkeämpiäkin asioita (joojoo, kuten surffailla netissä ;) ). Loksit ovat kätevät, koska niiden kanssa ei tarvitse huolehtia kuin säännöllisestä pesusta, kaikki muut "toimenpiteet" on toissijaista, kuten pitääkin. Toisekseen, niihin liittyy paljon muistoja ja on mielenkiintoista seurata miten ne ovat muuttuneet ajan kuluessa. Klisesti sanottuna niistä on siis tullut osa minua.

Olen hengellinen, mutta en tunnusta mitään uskontoa saati seurakuntaa yhtenä oikeana totuutena. Sama pätee rastafarismiin.

Vierailija
15/41 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni rastat, lävistykset yms. on teinien juttuja, joista pitäisi ymmärtää luopua aikuisena.

Vierailija
16/41 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rastat saa ja ne pitääkin pestä riittävän usein! Itseasiassa puhdas hius on rastoittumisen edellytys, rasvainen hius ei mene takkuun. Pesu miedolla shampoolla joka ei sisällä silikonia ym. hiuksiin helposti jääviä aineksia ja huolellinen kuivaus pyyhkeellä (paksuille takuille föönaus voi myös olla tarpeen). Uskaltaisin jopa väittää, että näin hoidetut rastat sisältävät vähemmän "jätöksiä" kuin runsaasti tahmeita muotoilutuotteita käyttävien hiukset...

Lapsilla on kammatut hiukset. Tykkäävät niin ja se on heidän oma asiansa.

Käytän kahvia ja jonkin verran alkoa. Lääkkeitäkin tarvittaessa.

Olen töissä.

Aika päästää irti mistä?

Päänahka on terve, ja kuten aiemmin sanoin ei päälaki paista. Osasyy tähän voi olla, etten ole yrittänytkään hankkia mitään hk:n lenkkiä muistuttavia parruja, vaan päässä on vajaa 100kpl pikkuletin-pikkurillin paksuisia takkuja. Itseasiassa hiukseni voivat nykyään paremmin kuin aikana, jolloin värjäilin/suoristin/kiharrin/muotoilin/rasitin hiuksiani jatkuvasti.

Vai että täitä :D Olisi mielenkiintoinen kokemus istua viereesi ruuhkabussissa.

Vierailija
17/41 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta aikuisuus siinä mielessä ei olekaan mikään tavoiteltava tai ihannoitava tila, että pitäisi unohtaa omat toiveensa, mielipiteensä, periaattensa ja/tai halunsa tullakseen "hyväksytyksi" muiden joukkoon. Ennemminkin ajattelen niin, että aikuinen ihminen voi valita hiustyylinsä (ja tuollaisessa pikkuasiassa ihan lapsikin) ilman, että siihen on muilla nokan koputtamista.

Vierailija
18/41 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 20:27"]

Lapsilla on kammatut hiukset. Tykkäävät niin ja se on heidän oma asiansa.[/quote]

Anteeksi. Olin vallan unohtanut esikoisen 2-vuotiaana olleen muutaman viikon ajanjakson, kun piti olla yksi "äiti-takku". No, niskassa se heilui niin kauan kuin sitä kesti, kunnes harjattiin pois :D

Vierailija
19/41 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkät ovat? Omani vasta kaksivuotiaat ja ylettyvät just olkapäiden alapuolelle :) Lyhenivät ihan kamalasti ku tehtiin, silloin suora tukka ylettyi puoleen selkään ja takkujen myötä tiivistyivät niin, että yli puolella lyheni!

Vierailija
20/41 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko rastoja leikata? tarkoitan sitä, että jos haluaa esim. vyötärööle ulottuvien sijasta polkkamittaiset, niin voiko ns. "napsaista latvoista" esim. 15cm pois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi