Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon sinulla on LinkedIn-kontakteja?

Vierailija
10.02.2014 |

Mikä on strategiasi? Pyydätkö itse aktiivisesti kaikki ketä tunnet ja tapaat, otatko kaikki pyynnöt vastaan vai valitsetko pyynnöistä kenet suostut ottamaan?

Ja kauan olet ollut LinkedInissä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 kaveria. 

Otan kaikki jotka pyytävät. 

Passiivinen jäsen melkein vuoden.

Vierailija
2/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko joku 70+.... ehkä 1/3 on mun pyytämiä, loput on pyytäneet minut kontaktikseen. Aika passiivinen käyttäjä olen, voisi olla aktiivisempikin. Mieheni on jo 2 kertaa saanut head hunterilta soiton ja pyynnön haastatteluun, linked in:in tietojen perusteella. Olen ollu Linked inissä varmaan ainakin 3 vuotta ellen kauemmin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytti olevan 243. Aika paljon olen itse pyytänyt, kaikki kontaktini sellaisia, joiden kanssa olen ollut tekemisissä työasioissa. Paljon on vielä sellaisia (lähinnä vanhoja) työkontakteja, joita en ole pyytänyt kontaktiksi, olen vähän arka pyytämään sellaisia "etäisempiä" kontakteja, joko ajallisesti tai muuten etäisempiä siis.

Vierailija
4/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontakteja on n. 90 ja LinkedInin puolella kontakteinani on vain työelämästä tutut.

Vierailija
5/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 200. Hyväksyn kaikki pyytäjät, jotka tunnen. Olen lisännyt itse muutamia.

Vierailija
6/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hajua mikä se mahtaa olla, joku uus facebook?

Vierailija
7/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkedinissä noin vuoden. Kontakteja about 50. Suurin piirtein puolet olen pyytänyt itse. Mukana on sukulaisia, ystäviä, opiskelukavereita sekä työkontakteja. Työkontakteja olisi enemmän, jos omalla alallani oltaisiin yleisesti Linkedinissä. 

Vierailija
8/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:01"]

n. 200. Hyväksyn kaikki pyytäjät, jotka tunnen. Olen lisännyt itse muutamia.

[/quote]

Unohdin kertoa ajan. Olen ollut Linkedinissä useita vuosia. En muista tarkkaan kuinka monta.

Vierailija
9/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:24"]

Linkedinissä noin vuoden. Kontakteja about 50. Suurin piirtein puolet olen pyytänyt itse. Mukana on sukulaisia, ystäviä, opiskelukavereita sekä työkontakteja. Työkontakteja olisi enemmän, jos omalla alallani oltaisiin yleisesti Linkedinissä. 

[/quote]

"about" sopisi erittäin hyvin tuonne ärsyttävät ilmaisut ketjuun! Todella lapsellinen ilmaisu!

Vierailija
10/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 380 kontaktia ja työvuosia takana 15 myyntialalla. Juuri pläräsin läpi ja mukana oli ehkä kourallinen "mistäs minä tämän ihmisen tunsinkaan?" -tyyppejä esim. erilaisilta kursseilta hyvin lyhytaikaisia tuttuja. Ihan kaikkia kutsuja en hyväksy enkä esim. kutsu alaisiani tai asiakkaita omiksi kontakteiksi mutta hyväksyn heiltäpäin tulleet kutsut

Vierailija
11/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 150. Parisen vuotta jäsenenä. Osan olen pyytänyt, osa on pyytänyt minua. Hyväksyn kaikki jotka olen tavannut IRL, yleensä työn kautta, onpa joukossa tosin joitain entisiä opiskelukavereitakin.

Vierailija
12/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:30"]

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 20:24"]

[/quote]

"about" sopisi erittäin hyvin tuonne ärsyttävät ilmaisut ketjuun! Todella lapsellinen ilmaisu!

[/quote]

Kaikesta sitä sitten voikin näköjään ärsyyntyä! Mutta termi "lapsellinen" tuntuu näin nelikymppisenä oikeastaan jo kohteliasuudelta. Thanks! 

Vierailija
13/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 120...osan olen pyytänyt, osalta saanut pyynnön. Taktiikka on vetää pullo viiniä ja siinä nousussa klikata kaikki joiden nimi kuulostaa tutulta..Pari vuotta olen ollut mukana.

Vierailija
14/14 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta 70, vain naamatutut, en hyväksy läheskään kaikkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme