Tapailemani mies Tinderissä - mitä tekisitte?
Tapasin kesällä miehen Tinderissä ja ihastuimme toisiimme täysillä. Kesä meni tiiviisti yhdessä kunnes yhtäkkiä hän kertoikin tarvitsevansa aikaa hengähtää. Olin asiasta kovin pahoillani ja yhteydenpito jäi siihen. Nyt kuitenkin kuukausi sitten hän otti taas yhteyttä ja kertoi ikävöivänsä. Hän haluaisi uudelleen alkaa tapailemaan ja vakuutti ettei halua loukata mitenkään vaan jatkaa vähän niin kuin siitä mihin silloin jäätiin. Olen kysynyt häneltä muutamaan kertaan että pitääkö yhteyttä vielä toisiin naisiin (tiesin että oli ollut Tinderissä) ja vakuutti ettei ole sen jälkeen pitänyt kun me olemme taas pitäneet yhteyttä. Nyt kuitenkin sain ystävältäni tietää että mies on aktiivisena Tinderissä ja kuinka ollakaan hänelle oli ilmestynyt viime yönä uusi ystävä faceen. Mitä mun pitäisi nyt tehdä? On selvää ettei hän ole mulle rehellinen enkä taatusti ole ainoa keneen pitää yhteyttä mutta mitä nyt? Kuinka käsitellä asia hänen kanssaan? Narautanko hänet valheesta ja lopetan tapailun siihen vai annanko asian olla?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä sika. Deittiappien tulille ja etsit parempaa seuraa. Asian vatkuttaminen ei korjaa mitään. Jos joku on koko ajan haku päällä ei kannata tällaisen kanssa jatkaa. Olit täytettä suhteiden välissä.
Ja ap valitsee jatkossakin sen ihanan rentun. Nämä on nähty. Ette te tule koskaan oppimaan.
No onpa sitten hyvä että jotkuu osaa tunnistaa jo sekunnin päästä onko miehestä suhteeseen vai ei. Ihan kateeksi käy tuollainen ihmistuntemus. Eikö kenellekkään enää anneta edes mahdollisuutta mihinkään? Mistä h*lvetistä sitä tietää että millainen se mies/nainen on, jos ei tutustuta. Kotonako pitäisi istua pumpuliin käärittynä, ja odottaa että joku tulisi ovelta hakemaan? Ja sitten täällä vielä kehoitetaan elämään täysillä, elämättä kumminkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderistähän löytyy myös naisia, jotka haluavat pelkkää seksiä. Mikseivät nämä ihmiset voisi harrastaa keskenään? Oma teoriani on, että osa näistä pelimiehistä saalistaa seksin lisäksi myös sitä tunnepuolta, eli haluavat saada ihailua. Sitten kun sitä on saatu, on aika siirtyä seuraavaan.
Ja kyllä, itsellekin on näin tehty. Kiitos hänen, en luota enää keneenkään.
Tietysti haluavat. Siitähän pelissä on kyse. Saa naisen valloitettua ja naisen ihastumaan.
Kun saalis on saatu, miksi se kiinnostaisi pidempään kun jahti on ohi?
Näinpä. Ja miksi kiinnostuisi pidemmäksi aikaa, kun nainen on todetusti helppo ja sulojaan auliisti jakava?
"Sulojaan auliisti jakava." Mistä 1800-luvulta sinä olet kotoisin? :D
Seksi on mukava asia parisuhteessa. Siinä on vain sellainen ongelma, että nämä päästään vikaiset miehet saattavat esittää hyvinkin kiinnostunutta ja jopa aloittaa "parisuhteen" vain dumpatakseen naisen muutaman kuukauden päästä, kun itsetunto vaatii taas uutta valloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderistähän löytyy myös naisia, jotka haluavat pelkkää seksiä. Mikseivät nämä ihmiset voisi harrastaa keskenään? Oma teoriani on, että osa näistä pelimiehistä saalistaa seksin lisäksi myös sitä tunnepuolta, eli haluavat saada ihailua. Sitten kun sitä on saatu, on aika siirtyä seuraavaan.
Tietysti haluavat. Siitähän pelissä on kyse. Saa naisen valloitettua ja naisen ihastumaan.
Näinpä. Ja miksi kiinnostuisi pidemmäksi aikaa, kun nainen on todetusti helppo ja sulojaan auliisti jakava?
Ja olemalla vaikea sitten voi saada ristikseen tapavalehtelijan, joka painaa muita odotellessaan piparia ja pettää koko suhteen ajan. Mutta hei, ainakin sitoutui, ihkua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sieltä tinderistä ihan oikeitakin parisuhteita löytää :) parikin ystävääni on löytänyt sieltä nykyisen avopuolisonsa ja yksi on jo ehtinyt naimisiin tinderissä tapaamansa miehen kanssa.
Etenkin nyt koronan aikaan hyvin suuri osa sinkuista on päätynyt tinderiin koska ei tule käytyä baareissa tai muissa sellaisissa paikoissa joissa ihmisiä tavallisesti tavataan. Mutta eipä se minulta pois ole jos joku tinderiin pettynyt pitää sitä vain surkeana panosovelluksena. Itse mieluummin annan sille mahdollisuuden kuin tyydyn vain olemaan yksin.
Ehkä sieltä joku aniharva löytää parisuhteen, mutta naisillakin siellä on vain oma hyöty ja huvi edellä.
Jos tinder on niin toimiva parisuhdeapplikaatio, niin miksi tämä palsta on täynnä ulvontaa tindermiehistä?
Mietipä sitä kaksi kertaa
Ihan samalla tavalla täällä ulvotaan muuallakin tavatuista miehistä.
En ymmärrä mitä ihmettä hyötyisin noin katkeroituneesta asenteesta. Suhtaudun tinderiin realistisesti kuten yleensäkin ihmisten tapailuun. Sitä saattaa löytää jonkun hyvän tyypin mutta myös ikäviä tyyppejä voi tulla vastaan. Koska toiveenani on kuitenkin löytää parisuhde niin pakkohan minun on ihmisiä tapailla jotta voisin sellaisen löytää. Omalla kohdalla olen todennut tinderin sopivan oikein hyvin etsimiseen. Mukavia tyyppejä on tullut tavattua :)
Enemmistö Tinderissä olevista miehistä on ihan normaaleja tyyppejä. Tinderissä on sen verran suuri osa sinkkumiehistä ettei otanta voi poiketa täysin radikaalisti miehistä yleensä. Totta kai pelimiehillä on yliedustus, mutta yhä enemmistö on normimiehiä.
Kyse on siitä että nuo pelimiehet saavat matcheja ja treffejä enemmän kuin muut miehet, ja siksi vaikuttaa siltä etä siellä on vain pelureita.
Esimerkiksi minä tunnen yhden pelimiehen joka oli tosi aktiivinen Tinderissä. Olen myös nähnyt hänen Tinder-matchinsa, viestihistoriansa ja treffikuvat, koska mies halusi ne kavereilleen näyttää.
Tällä yhdellä miehellä oli 100% varmuudella enemmän matcheja, treffejä ja tapailusuhteita kuin kaikilla muilla tuntemillani miehillä yhteensä.
Pelimiehiä ei tarvita montaa koska he ovat niin aktiivisia, jo muutama vaikuttaa käsitykseen Tinder-miehistä kummasti. Pelimiehet ovat suosittuja, sanoivat naiset mitä sanoivat.
Sekin on totta etteivät naiset tunnista pelimiehiä. Pelimies on naiselle joku karikatyyri, miesmalli, lipevä bisnesmies tai uhoaja. Tuonkin hepun profiili oli sellainen näennäisesti tavallinen mies. Kuvat vähän enemmän naistyyppistä kiiltokuvaa kuin miehillä yleensä, ovelasti kerrottu omista "heikkouksista" jotka oli sellaisia asioita joita naiset oikeasti pitävät enemmänkin ihanina, ja muuta. Miehenä tunnistaisin heti että skeidaahan tuo on, mutta naiset eivät näemmä tunnista.
Vierailija kirjoitti:
Enemmistö Tinderissä olevista miehistä on ihan normaaleja tyyppejä. Tinderissä on sen verran suuri osa sinkkumiehistä ettei otanta voi poiketa täysin radikaalisti miehistä yleensä. Totta kai pelimiehillä on yliedustus, mutta yhä enemmistö on normimiehiä.
Kyse on siitä että nuo pelimiehet saavat matcheja ja treffejä enemmän kuin muut miehet, ja siksi vaikuttaa siltä etä siellä on vain pelureita.
Esimerkiksi minä tunnen yhden pelimiehen joka oli tosi aktiivinen Tinderissä. Olen myös nähnyt hänen Tinder-matchinsa, viestihistoriansa ja treffikuvat, koska mies halusi ne kavereilleen näyttää.
Tällä yhdellä miehellä oli 100% varmuudella enemmän matcheja, treffejä ja tapailusuhteita kuin kaikilla muilla tuntemillani miehillä yhteensä.
Pelimiehiä ei tarvita montaa koska he ovat niin aktiivisia, jo muutama vaikuttaa käsitykseen Tinder-miehistä kummasti. Pelimiehet ovat suosittuja, sanoivat naiset mitä sanoivat.
Sekin on totta etteivät naiset tunnista pelimiehiä. Pelimies on naiselle joku karikatyyri, miesmalli, lipevä bisnesmies tai uhoaja. Tuonkin hepun profiili oli sellainen näennäisesti tavallinen mies. Kuvat vähän enemmän naistyyppistä kiiltokuvaa kuin miehillä yleensä, ovelasti kerrottu omista "heikkouksista" jotka oli sellaisia asioita joita naiset oikeasti pitävät enemmänkin ihanina, ja muuta. Miehenä tunnistaisin heti että skeidaahan tuo on, mutta naiset eivät näemmä tunnista.
Tottapa totta.
Tajusin jossain vaiheessa että miesten, minunkin, profiilit ovat aika laillla tyyliin what you see is what you get.
Naisille periaatteessa kannattaisi tehdä se kiiltokuvaprofiili jonka ei tarvitsekaan ollla täysin realistinen, kunhan nyt ei pahasti valehtele. Vähän mukaan naismaista kirjoitustyyliä rakkaudesta Havaintoja Sivusuhteesta-blogin tyyliin ja näennäisesti vaatimatonta narsismia Brother Christmas-hengessä, niin se olisi aika optimaalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sieltä tinderistä ihan oikeitakin parisuhteita löytää :) parikin ystävääni on löytänyt sieltä nykyisen avopuolisonsa ja yksi on jo ehtinyt naimisiin tinderissä tapaamansa miehen kanssa.
Etenkin nyt koronan aikaan hyvin suuri osa sinkuista on päätynyt tinderiin koska ei tule käytyä baareissa tai muissa sellaisissa paikoissa joissa ihmisiä tavallisesti tavataan. Mutta eipä se minulta pois ole jos joku tinderiin pettynyt pitää sitä vain surkeana panosovelluksena. Itse mieluummin annan sille mahdollisuuden kuin tyydyn vain olemaan yksin.
Ehkä sieltä joku aniharva löytää parisuhteen, mutta naisillakin siellä on vain oma hyöty ja huvi edellä.
Jos tinder on niin toimiva parisuhdeapplikaatio, niin miksi tämä palsta on täynnä ulvontaa tindermiehistä?
En ymmärrä mitä ihmettä hyötyisin noin katkeroituneesta asenteesta. Suhtaudun tinderiin realistisesti kuten yleensäkin ihmisten tapailuun. Sitä saattaa löytää jonkun hyvän tyypin mutta myös ikäviä tyyppejä voi tulla vastaan. Koska toiveenani on kuitenkin löytää parisuhde niin pakkohan minun on ihmisiä tapailla jotta voisin sellaisen löytää. Omalla kohdalla olen todennut tinderin sopivan oikein hyvin etsimiseen. Mukavia tyyppejä on tullut tavattua :)
Ja montakos vuotta siellä Tinderissä on mennyt? Aina vaan pitää olla parempaa ja parempaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sulojaan auliisti jakava." Mistä 1800-luvulta sinä olet kotoisin? :D
Seksi on mukava asia parisuhteessa. Siinä on vain sellainen ongelma, että nämä päästään vikaiset miehet saattavat esittää hyvinkin kiinnostunutta ja jopa aloittaa "parisuhteen" vain dumpatakseen naisen muutaman kuukauden päästä, kun itsetunto vaatii taas uutta valloitusta.
Ja korasia ei kuulosta yhtä kivalta. Mutta siitähän siinä on kyse: irtoseksiä, joka naamioidaan naisen vuoksi vakavammaksi kiinnostukseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää myös kuinka naiset kehittelevät näitä teorioita.
Ehkä mies on sitoutumiskammoinen, jospa tällä on vanhoja traumoja, tai vaikea elämäntilanne, tms.
"Tarvitsen aikaa hengähtää" on klassinen pelimiehen selitys, koska hyvin kokeneet miehet oppivat että naiset usein sanovat noin. Samaa sarjaa kuin "syy ei ole sinussa vaan minussa" siinä vaiheessa kun mies ei tarvitse enää vakipanoa edes varalle tulavaisuudessa.
Ei se ole niin monimutkaista. Miehet haluavat seksiä, ja sitä on vaikeaa saada ellei anna ymmärtää että sitoutuminen kiinnostaa. That's it.
En tajua miksei seksiä saisi valehtelematta sitoutumisesta. Moni nainenkin hakee seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku sinisilmä luulee panosovelluksesta löytyvän uskollista seuraa :D
Kyllä, tällä ajatuksella menin ja petyin.
M38
Vierailija kirjoitti:
Poisti mun silmieni edess sovelluksen, näytti myös salasanan kännykkään ja meiliinsä. Kaikkien pelimiesten jälkeen osasin todella arvostaa tätä. Kertaakaan en ole miehen kännykkää ratsannut kun luotan. Aina kun tulee viesti, mies näyttää sen mulle heti tai pyytää mun lukemaan sen.
No ei tämäkään nyt kyllä ihan terveeltä vaikuta, itse asiassa kumminkaan puolin. Ja noissa "yltiöavoimissa" voi olla niitäkin joilla on sitten aina se toinen puhelin jemmassa säätöjä varten. Sekin on nähty.
Mitäkö tekisin? Lopettaisin suhteen miehen kanssa ilman sen kummempaa draamaa. Olen ihan helvetin kyllästynyt kaiken maailman säätämiseen ja pelailijoihin ja jos mies vaikuttaa sellaiselta, se on välittömästi poikki. En vaan jaksa eikä minun tarvitsekaan jaksaa sellaista.
Sama juttu. Kuulostaa siltä että minä en ainakaan jaksaisi viedä juttua yhtään pidemmälle. Tuossa soi jo monta häläriä. Jättäisin ihan suosiolla sikseen, enkä sen kummemmin edes selittelisi tai yrittäisi kuittailla mitään. Eteenpäin vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies on sitoutumiskammoinen, jospa tällä on vanhoja traumoja, tai vaikea elämäntilanne, tms.
"Tarvitsen aikaa hengähtää" on klassinen pelimiehen selitys, koska hyvin kokeneet miehet oppivat että naiset usein sanovat noin. Samaa sarjaa kuin "syy ei ole sinussa vaan minussa" siinä vaiheessa kun mies ei tarvitse enää vakipanoa edes varalle tulavaisuudessa.
Ei se ole niin monimutkaista. Miehet haluavat seksiä, ja sitä on vaikeaa saada ellei anna ymmärtää että sitoutuminen kiinnostaa. That's it.
En tajua miksei seksiä saisi valehtelematta sitoutumisesta. Moni nainenkin hakee seksiä.
Et tajua koska olet nainen ja sinä naisena saisit seksiä koska haluat.
Miehellä on eri tilanne. Ensinnäkin pelkkää seksiä hakevia naisia on vähemmän kuin vastaavia miehiä -> kovempi kilpailu. Ja toisekseen naiset eivät laske rimaa kun haussa on pelkkä seksi, vaan päin vastoin useassa tapauksessa nostavat sitä ulkonäön ja soidinmenotaitojen suhteen.
Niin paradoksaaalista se onkin, useimmille miehille on helpompaa löytää parisuhde kuin seksisuhde. Parisuhteeseen päätyvät monenlaiset miehet. Seksisuhteissa se mitä haetaan on rajatumpaa, tietyt ominaisuudet vain pitää olla ja ellei niitä ole, ei niitä voi korvata muilla.
Ja vaikka saisi pelkkää seksiä niin valehteleminen, jos moraali heitetään roskakoriin, kannattaa silti koska saa enemmän ja kuumemmilta naisilta. Ja toki jos motiivi on se pelimiehile tyypillinen eli halu valloittaa ja saada nainen ihastumaan, niin pelkkää seksiä haluava nainen ei riitä ruokkimaan narsismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen ilmo:
"Joo olen XL-kokoinen nainen ja tykkään pitkistä ja raamikkaista, komeista ja tummista miehistä jotka osaa dominoida. Jos on ongelma etkä täytyä mun kriteerejä niin älä laita viestiä."
Ja tätä vastaan on 100-1000 miesten ilmoituksia.
Hengähdys tauot ovat aina yhtä kuin toinen nainen. En kyllä ikinä suostuisi tuollaiseksi tauottajaksi. Yhteyttä otetaan kun pillunsaannista on puutetta. Sitten naiset selittelevät itselleen parhainpäin nämä selitykset. Jatkakaa matkaa maailman on miehiä täys. Kunnioittakaa itseänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja montakos vuotta siellä Tinderissä on mennyt? Aina vaan pitää olla parempaa ja parempaa?
Muutama kuukausi ja pari tapailusuhdetta :) vielä ei ole parisuhteeseen asti päästy kun ei sitten loppujen lopuksi ole vain sopinut tarpeeksi hyvin yhteen. Mihinkään "kyllä minä jonkun paremmankin vielä löydän" -asenteeseen en ole törmännyt. Yhden tapailukumppanin kanssa itse asiassa päädyimme ystäviksi kun huomasimme että se sopikin meille paremmin kuin romanttisessa mielessä tapailu.
Mutta märehdi sinä siellä omassa katkeruudessasi ihan rauhassa. Onneksi ei ole tullut kaltaisiasi vastaan tinderissä. Tai ainakin heidän asenteensa on tullut jo profiilista niin pahasti läpi että osaa skipata.
Luultavasti kyseessä on sekin, että mies ehkä toivoo ihastuvansa. Jos olet ihan kiva, mutta ei vaan ole ihastunut. On odottanut enemmän, ja sitten pettyntt. Oon seurannut tätä sivusta, kun kiva tyyppi tapaa kivan likan ja sen kanssa yritetään vääntää suhdetta. Kyllä siinä lopulta aina ero tulee aika harvoin ne tunteet enää myöhemmin syntyy. Ei välttämättä ole kyse edes seksistä mutta sitten voi olla kyse vaan seksistäkin.
Jos näette tänään niin mieti mitä ite odotat teidän suhteelta ja tarkkaile miestä tämän odotuksesi läpi. Eiköhän ne merkit ole nähtävissä hänessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutama kuukausi ja pari tapailusuhdetta :) vielä ei ole parisuhteeseen asti päästy kun ei sitten loppujen lopuksi ole vain sopinut tarpeeksi hyvin yhteen. Mihinkään "kyllä minä jonkun paremmankin vielä löydän" -asenteeseen en ole törmännyt. Yhden tapailukumppanin kanssa itse asiassa päädyimme ystäviksi kun huomasimme että se sopikin meille paremmin kuin romanttisessa mielessä tapailu.
Mutta märehdi sinä siellä omassa katkeruudessasi ihan rauhassa. Onneksi ei ole tullut kaltaisiasi vastaan tinderissä. Tai ainakin heidän asenteensa on tullut jo profiilista niin pahasti läpi että osaa skipata.
Enpä ole Tinderissä, mutta kiva kun saat tyydytystä olkiukoistasi.
Se on pelkkä jämien panosovellus. Muutoinhan sinäkin olisit jo varattu