Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies Tinderissä - mitä tekisitte?

Pettynyt
30.10.2020 |

Tapasin kesällä miehen Tinderissä ja ihastuimme toisiimme täysillä. Kesä meni tiiviisti yhdessä kunnes yhtäkkiä hän kertoikin tarvitsevansa aikaa hengähtää. Olin asiasta kovin pahoillani ja yhteydenpito jäi siihen. Nyt kuitenkin kuukausi sitten hän otti taas yhteyttä ja kertoi ikävöivänsä. Hän haluaisi uudelleen alkaa tapailemaan ja vakuutti ettei halua loukata mitenkään vaan jatkaa vähän niin kuin siitä mihin silloin jäätiin. Olen kysynyt häneltä muutamaan kertaan että pitääkö yhteyttä vielä toisiin naisiin (tiesin että oli ollut Tinderissä) ja vakuutti ettei ole sen jälkeen pitänyt kun me olemme taas pitäneet yhteyttä. Nyt kuitenkin sain ystävältäni tietää että mies on aktiivisena Tinderissä ja kuinka ollakaan hänelle oli ilmestynyt viime yönä uusi ystävä faceen. Mitä mun pitäisi nyt tehdä? On selvää ettei hän ole mulle rehellinen enkä taatusti ole ainoa keneen pitää yhteyttä mutta mitä nyt? Kuinka käsitellä asia hänen kanssaan? Narautanko hänet valheesta ja lopetan tapailun siihen vai annanko asian olla?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti kyseessä on sekin, että mies ehkä toivoo ihastuvansa. Jos olet ihan kiva, mutta ei vaan ole ihastunut. On odottanut enemmän, ja sitten pettyntt. Oon seurannut tätä sivusta, kun kiva tyyppi tapaa kivan likan ja sen kanssa yritetään vääntää suhdetta. Kyllä siinä lopulta aina ero tulee aika harvoin ne tunteet enää myöhemmin syntyy. Ei välttämättä ole kyse edes seksistä mutta sitten voi olla kyse vaan seksistäkin.

Jos näette tänään niin mieti mitä ite odotat teidän suhteelta ja tarkkaile miestä tämän odotuksesi läpi. Eiköhän ne merkit ole nähtävissä hänessä.

Ai hitto että ärsyttää nuo pellet jotka eivät petyttyään osaa heti suoraselkäisesti sanoa kiitos ei vaan alkavat väkisin vääntämään jotain suhteen tapaista, tietäen koko ajan että siitä ei tule yhtään mitään. Samalla antavat vastapuolen elätellä toiveita jostain enemmästä. Ovatko niin epätoivoisia ja onko tarjontaa niin vähän että on pakko yrittää myös ihmisen kanssa, joka ei ole ollenkaan itselle mieleen? Tätä en ole koskaan hiffannut. Niin toivon että nuo ihmiset osaisivat jättäytyä kokonaan pois deittimarkkinoilta.

Vierailija
62/65 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naisten on niin vaikea käsittää, että Tinderistä ei juurikaan löydy tavallisia kunnollisia miehiä, mutta näitä pelimiehiä ja fuccboita kyllä löytyy? Miten on mahdollista että naiset eivät näe, että juuri tätä varten Tinder on rakennettukin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naisten on niin vaikea käsittää, että Tinderistä ei juurikaan löydy tavallisia kunnollisia miehiä, mutta näitä pelimiehiä ja fuccboita kyllä löytyy? Miten on mahdollista että naiset eivät näe, että juuri tätä varten Tinder on rakennettukin?

Lyhyesti = ei naiset tätä tajua. Mutta miehet on sitten paskaa näiden mielestä 

Vierailija
64/65 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sieltä tinderistä ihan oikeitakin parisuhteita löytää :) parikin ystävääni on löytänyt sieltä nykyisen avopuolisonsa ja yksi on jo ehtinyt naimisiin tinderissä tapaamansa miehen kanssa.

Etenkin nyt koronan aikaan hyvin suuri osa sinkuista on päätynyt tinderiin koska ei tule käytyä baareissa tai muissa sellaisissa paikoissa joissa ihmisiä tavallisesti tavataan. Mutta eipä se minulta pois ole jos joku tinderiin pettynyt pitää sitä vain surkeana panosovelluksena. Itse mieluummin annan sille mahdollisuuden kuin tyydyn vain olemaan yksin.

Ehkä sieltä joku aniharva löytää parisuhteen, mutta naisillakin siellä on vain oma hyöty ja huvi edellä.

Jos tinder on niin toimiva parisuhdeapplikaatio, niin miksi tämä palsta on täynnä ulvontaa tindermiehistä?

Mietipä sitä kaksi kertaa 

Ihan samalla tavalla täällä ulvotaan muuallakin tavatuista miehistä.

En ymmärrä mitä ihmettä hyötyisin noin katkeroituneesta asenteesta. Suhtaudun tinderiin realistisesti kuten yleensäkin ihmisten tapailuun. Sitä saattaa löytää jonkun hyvän tyypin mutta myös ikäviä tyyppejä voi tulla vastaan. Koska toiveenani on kuitenkin löytää parisuhde niin pakkohan minun on ihmisiä tapailla jotta voisin sellaisen löytää. Omalla kohdalla olen todennut tinderin sopivan oikein hyvin etsimiseen. Mukavia tyyppejä on tullut tavattua :)

Ja montakos vuotta siellä Tinderissä on mennyt? Aina vaan pitää olla parempaa ja parempaa? 

Muutama kuukausi ja pari tapailusuhdetta :) vielä ei ole parisuhteeseen asti päästy kun ei sitten loppujen lopuksi ole vain sopinut tarpeeksi hyvin yhteen. Mihinkään "kyllä minä jonkun paremmankin vielä löydän" -asenteeseen en ole törmännyt. Yhden tapailukumppanin kanssa itse asiassa päädyimme ystäviksi kun huomasimme että se sopikin meille paremmin kuin romanttisessa mielessä tapailu.

Mutta märehdi sinä siellä omassa katkeruudessasi ihan rauhassa. Onneksi ei ole tullut kaltaisiasi vastaan tinderissä. Tai ainakin heidän asenteensa on tullut jo profiilista niin pahasti läpi että osaa skipata.

Enpä ole Tinderissä, mutta kiva kun saat tyydytystä olkiukoistasi. 

Se on pelkkä jämien panosovellus. Muutoinhan sinäkin olisit jo varattu

Ja hyvä että sinäkin saat tyydytystä kun pääset purkamaan tuntojasi täällä :) onhan se hyvä että olemme kumpikin tyytyväisiä omiin valintoihimme.

Vierailija
65/65 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderistähän löytyy myös naisia, jotka haluavat pelkkää seksiä. Mikseivät nämä ihmiset voisi harrastaa keskenään? Oma teoriani on, että osa näistä pelimiehistä saalistaa seksin lisäksi myös sitä tunnepuolta, eli haluavat saada ihailua. Sitten kun sitä on saatu, on aika siirtyä seuraavaan.

Ja kyllä, itsellekin on näin tehty. Kiitos hänen, en luota enää keneenkään.

Mulla on tällainen aviomies. Luottamus miehiin kokonaan mennyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi