kyssäri raskaana oleville! tai synnyttäneille
hei meitin täs tälläst et sain viime la haalean plussan .. sitä enne oli ollutjoraskausoireet todella pitkään ..nyt kuiteskaan ei näy vileä niitä tummia viivoja testeissä että olisi varma raskaus ..kyssäri kuuluukin että koska nuo tummat viivat sit näkyis ja olisi varma vai onko kohsun ulkopuolinen näyttä äplussan ja oireet .. tai tuulimuna?..kokemusta kellään ja ihan kovana kohtu jatunnen oireet joka päivä mahas kipristleyä jne.. et tiedän et sile o vauva mut miks iihminen on vain näin epä luuloinen :D .kiitos teille.
Kommentit (7)
Mulla tuli lähes yhtä vahva viiva kuin kontrolliviiva on vasta joku viikko ekasta testistä? Ei sen viivan vahvuudella ole mitään merkitystä, istukkahormonia jota nuo testit mittaa kun ei erity lainkaan ellet ole raskaana.
Mulla ainakin kesti yli viikon ennenkuin se viiva yhtään vahvistui.. (oli siis tukkupakkaus niitä herkkiä raskaustestejä, niin testailin neuroottisena ja osin huviksenikin päivittäin.. )
Ylipäätänsä mulla se haileaakin haileampi viiva näkyi siinä vasta tosi myöhään, vasta kun menkat oli myöhässä, vaikka sen pitäisi muka näyttää jo pari päivää ennenkuin menkat pitäis olla..
Mulla oli kans tässä raskaudessa haalee viiva, plussa kuitenki luettavissa
kiitos mä kans oon tääl miehen tekemäs hullux ku kiikutan noit testejä kotiin :D ja ku kuiteskin oireet tunnen ja ei kuiteskaan ole eka ku on 4 lapsi . ni kiitos teille ja mukavia hetkiä täällä .
Mulla kaikissa kolmessa raskaudessa tullut kuukautisten alkamispäivän tienoilla vain haalea viiva. Kuitenkin ollut aina selkeitä raskausoireita. Vahva viiva tullut vasta viikko-pari ekan testin jälkeen. Kaikki raskaudet olleet ihan oikeita raskauksia ja menneet hyvin.
Mun kaveri teki sellasen testin missä piti tulla kaks viivaa jos on positiivinen ja yks jos negatiivinen. Tuli yks, heitti roskiin mutta jostain syystä tarkisti vielä uudestaan muutaman tunnin kuluttua jolloin oli ilmestynyt ihan haalea toinen viiva. Seuraavana päivänä teki toisen testi joka oli selkeesti plussaa ja nyt onnellisesti raskaana, ei mitään kohdunulkopuolisia... :)
Oliskos testissä vikaa?
Plussa on plussa vaikka viiva ei niin tumma olekaan.