Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostakaa niitä peruskoulun ilmaisia oppikirjoja!

Vierailija
10.02.2014 |

Lukiolaisen kirjoihin mennyt kolmen vuoden aikana 1600 euroa! Ja osa on vieläpä ostettu käytettynä! 

Eihän tuo huonosti käytettyä rahaa ole, en minä sillä, mutta iso summahan tuo on etenkin pienituloiselle yksinhuoltajalle tms. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mulla nyt kaks lukiossa ja molemmilla melkein kaikki eri kirjat. On se iso raha yh:lle, kun lasten isä ei anna euroakaan.

Vierailija
2/7 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 17:35"]

Joo. Mulla nyt kaks lukiossa ja molemmilla melkein kaikki eri kirjat. On se iso raha yh:lle, kun lasten isä ei anna euroakaan.

[/quote]

Ja jos ei ole eri kirjat, niin painos vähintään vaihtunut... Käytännön merkitystä sisältöön sillä ei kuulemma juuri ole (tuttu lukion opettaja), mutta ikävästi stigmatisoi nuorta, jos joutuu olemaan aina se, jolla on vanhat kirjat...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo tekee vähän yli neljäkymppiä kuussa. Ei järisyttävä summa kuitenkaan. T. Yh minäkin

Vierailija
4/7 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, minimissään on mennyt nyt satanen / jakso, välillä yli kaksikin sataa...

Vierailija
5/7 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas luulin, että peruskoulussa lapset sais edes aapisen omaksi, mutta käytetty vanha rähjä tuli ja sekin pitää vielä palauttaa.

Ja arvostan kyllä peruskoulua ja maksuttomuutta, mutten ole ymmärtänyt, mihin tilaan se on "säästetty".

Vierailija
6/7 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 17:32"]

Lukiolaisen kirjoihin mennyt kolmen vuoden aikana 1600 euroa! Ja osa on vieläpä ostettu käytettynä! 

Eihän tuo huonosti käytettyä rahaa ole, en minä sillä, mutta iso summahan tuo on etenkin pienituloiselle yksinhuoltajalle tms. 

[/quote] Luulin etta Suomessa on ilmainen koulutus kaikille. Ei tuo ilmaiselta kuulosta. USAssa saa lukiokirjat koulusta ja jos on vaikka matkoilla niin netistakin loytyy.

Vierailija
7/7 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kustantamot rahastavat jatkuvilla uusilla painoksilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä