Mitä Fredrerik kirjoitti Pekosesta?
Tätä tietoa ei liene löydy ilman kirjan lukemista. Käsitin, että olisivat festareilla tavanneet ja mitään kummempaa ei tapahtunut.
Kommentit (380)
"En ole tavannut kirjan kirjoittajaa tai ollut paikalla kirjan mainitsemilla festivaaleilla."
Pekosen tviitti
Ei liene löydy?
Harjoitele vielä vähän lisää lauserakennetta.
Ilmaista mainosta reetun kirjalle.
Ihan sama kuka pussas ja ketä.
Jos se ei ollukkaan pekonen vaan marja tyrni? : ))
Vierailija kirjoitti:
Pieni paikallinen festari, Koski Tl on keskellä landea. Mun on aika vaikea uskoa että Pekonen olisi eksynyt tuonne.
Lisäksi todistajia pitäisi olla aika paljon jos kesken biisin olisi lavalle kiivennyt suutelemaan.
Riihimäeltä pääsee kyllä koskifestareillekin ja selvästi tämä nainen oli mennyt katsomaan sinne reetua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toffo kirjoitti:
"Sosiaali- ja terveysministeri Aino-Kaisa Pekonen puolestaan kompuroi kerran Koski Tl -festareilla lavalle ja antoi minulle pitkän ja kostean kielisuudelman. Tämä tapahtui kesken Volga, Volga -laulun, joka villitsi yleisön muutenkin tehokkaasti. Pekonen oli..."
Näinkö siinä kirjassa lukee?
Jos tämä ei ole totta, Pekosella on kyllä oikeus suuttua. Hän on avioliitossa ja lapsia on. FRederik taas mainostaa kijaansa ja onhan nämä mainoslauseet jo nähty.
`seksiä saunan lauteilla?
´Ei laadulla väliö..eikä totuudella. Mutta jos lause Pekosesta on valhe, mua inhottaa tämä ukko entistäkin enemmän.
Kyllä lukee ja lainaus selvästi perustuu y**laudalla olevaan valokuvaan kirjan sivusta.
Teksti jatkuu:
"Pekonen oli tuolloin ensimmäisen kauden kansanedustaja, mutta tunnistin hänet näyttelijä Aku Hirviniemen siskoksi, koska yhdennäköisyys oli niin ilmeinen ilman silmälaseja. Minulla on helvetin hyvä kasvomuisti."
Tais olla Tyyne, Reetu ei vaan ilmanrillejä "sisaruksia" eroittanut toisistaan!
No, odotetaan luotettavaa todistusta, kun ukko sen haluaa esittää ja kirjaansa kirjoittaa asian, joka häpäisee ministerin perheieen. Mutta väliäkös sillä.
Ja vaikka asia olisikin totta, kuka kunnon mies julkaisisi tämmöisen asian, mutta tämän kirjailijan taso liikkuu koko ajan alamaissa.
Vierailija kirjoitti:
"En ole tavannut kirjan kirjoittajaa tai ollut paikalla kirjan mainitsemilla festivaaleilla."
Pekosen tviitti
Noloa Frederikiltä
Kiista ratkeaa vain siten, että samis ilmoittautuu ja kertoo totuuden. Frederikin voi fantasioida.
Reetun ainoa todiste on se että ko. nainen näytti Aku Hirviniemeltä 😅
Uskon Aino-Kaisaa tässä. Tuskin väittäisi ettei edes ole ollut koko festareilla, jos oikeasti olisi ollut. Tuollaisista yleisötapahtumista on aina jollain kuvia ja videoita.
Vierailija kirjoitti:
Toffo kirjoitti:
"Sosiaali- ja terveysministeri Aino-Kaisa Pekonen puolestaan kompuroi kerran Koski Tl -festareilla lavalle ja antoi minulle pitkän ja kostean kielisuudelman. Tämä tapahtui kesken Volga, Volga -laulun, joka villitsi yleisön muutenkin tehokkaasti. Pekonen oli..."
Näinkö siinä kirjassa lukee?
Jos tämä ei ole totta, Pekosella on kyllä oikeus suuttua. Hän on avioliitossa ja lapsia on. FRederik taas mainostaa kijaansa ja onhan nämä mainoslauseet jo nähty.
`seksiä saunan lauteilla?
´Ei laadulla väliö..eikä totuudella. Mutta jos lause Pekosesta on valhe, mua inhottaa tämä ukko entistäkin enemmän.
Entä jos Pekonen valehtelee? Inhottaako Pekonen?
Jos Reetu olisi antanut kirjan homobileissä Kalle Juurelan puikottaa ruppureikäänsä, olisivat palstamammat onnesta soikeina "rohkean ulostulon" johdosta.
Mutta että ihan naisministeri on pussannut suulle - KAMALAA!
Vierailija kirjoitti:
Jos Frederik on niitä ihmisiä, jotka kuvittelevat kaikenlaista ja sitten kuvitelmat muuttuvatkin tällaisten henkilöiden mielessä todeksi. Kertovat noita juttujaan totena eli valehtelevat.
Miten niin "jos"?
Täysin uskottavaa että vassari villiintyy Volga Volga biisistä!
Vierailija kirjoitti:
No, odotetaan luotettavaa todistusta, kun ukko sen haluaa esittää ja kirjaansa kirjoittaa asian, joka häpäisee ministerin perheieen. Mutta väliäkös sillä.
Ja vaikka asia olisikin totta, kuka kunnon mies julkaisisi tämmöisen asian, mutta tämän kirjailijan taso liikkuu koko ajan alamaissa.
Mitämitä??!?! Eilen seiskassa joku nainen reposteli alastomalla Jukalla ja Jukka haukuttiin maanrakoon. Nainen oli tietty ihan syytön mihinkään ja "ehkä halus vaan kertoa miten kusipää Jukka on"
Olette te kyllä aikamoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ollut vain joku sanan näköinen. En usko, että tahallaan valehtelevat, kumpikaan.
"Kirjassa mies muistelee tavanneensa Pekosen musiikkifestivaaleilla tämän ollessa vielä ensimmäisen kauden kansanedustaja."
Ai ei tuntisi kansanedustajaa? Jos olisi joku tavis niin voisi sekoittaakin ihmisen.
Noh, jotkut ihmiset ovat harvinaisen samannäköisiä. Toisaalta joillain ei ole erityisen tarkka kasvomuisti ja sekoittavat ihmisiä keskenään, vaikka eivät oikeastaan näyttäisi yhtään toisiltaan. Minutkin on sekoitettu monta kertaa työkaveriini, vaikka yhteistä on vain sukupuoli ja hiustyyli.
Minä en kyllä tunnistaisi puoliakaan kansanedustajista, vaikka seuraa politiikkaa ahkerasti. Ministerit kyllä tunnistan.
Ei kukaan voi tunnistaa kaikkia 200, joista osa on ihmisiä tuntemattomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos Reetu olisi antanut kirjan homobileissä Kalle Juurelan puikottaa ruppureikäänsä, olisivat palstamammat onnesta soikeina "rohkean ulostulon" johdosta.
Jos tuo on totta, niin miten Pekosen käyt eroaa esim Teuvo Hakkaraisen toiminnasta?
Kysyikö Pekonen luvan?
Kyllä tämä täytyy selvittää perin pohjin nyt.
Vierailija kirjoitti:
Voi sua kun sä taas tahallasi väärinymmärrät ja mielenpahoitat.
Tilanne ois vastaava jos Reetu väittäisi että puikottaja oli nimeltä mainiten tuo Kalle Juurela, vaikka kyseessä oli etäisesti samannäköinen Jorma Peränen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ollut vain joku sanan näköinen. En usko, että tahallaan valehtelevat, kumpikaan.
"Kirjassa mies muistelee tavanneensa Pekosen musiikkifestivaaleilla tämän ollessa vielä ensimmäisen kauden kansanedustaja."
Ai ei tuntisi kansanedustajaa? Jos olisi joku tavis niin voisi sekoittaakin ihmisen.
Noh, jotkut ihmiset ovat harvinaisen samannäköisiä. Toisaalta joillain ei ole erityisen tarkka kasvomuisti ja sekoittavat ihmisiä keskenään, vaikka eivät oikeastaan näyttäisi yhtään toisiltaan. Minutkin on sekoitettu monta kertaa työkaveriini, vaikka yhteistä on vain sukupuoli ja hiustyyli.
Minä en kyllä tunnistaisi puoliakaan kansanedustajista, vaikka seuraa politiikkaa ahkerasti. Ministerit kyllä tunnistan.
Ei kukaan voi tunnistaa kaikkia 200, joista osa on ihmisiä tuntemattomuudesta.
Ei tarvitsekaan tunnistaa kaikkia 200, miksi pitäisi? Riittää et tunnistaa just sen tietyn.
Sitäpaitsi, minä tunnistan enemmän näitä ensimmäisen kauden kansanedustajia, heitä kun hehkutetaan niin kovasti
En minä kyllä pekosta tunnista vieläkään, saati sitten jotain kansanedustajia edes nimeltä saati kasvoilta. Pekonen on niin tavallisen näköinen että samantapaisia kävelee kaupungilla esim. pasilassa virastojen sulkemisaikaan vastaan roppakaupalla.
Mutta mistäpä minä tiedän mikä frederikin huomion herättää.