G: Millainen oli se paha poika, jota deittailit?
Yritän päästä ylitse. Mies menee ja tulee miten haluaa, jatkuvaa riitelyä ja on off pelleilyä. Emme asu yhdessä. Riidat ovat tulisia, mutta sovintoseksi vielä tulisempaa. Vaikea päästää irti. Miksi rakastuin pahaan poikaan?
Kommentit (33)
Mistä se johtuu että toiset rakastuu renttuihin.
En ole koksaan rakastunut pahaan poikaan. Toisaalta en mihinkään nössöön poikaankaan. Ehkä joku voisi luokitella mieheni pahaksi pojaksi? Minusta hän on kiltti, kohtelee minua hyvin. Vähän pitää mulle hanttiin pystyäkin laittamaan, olen niin vahva itse.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 13:26"]Minullakin mies on sellainen, jonka kanssa en ikinä voisi rakentaa yhteistä tulevaisuutta. Hän käyttää kannabista, on työtön, liikkuu rikollisten seurassa ja on arvaamaton. Jokin minua viehättää ja olen niin koukussa häneen.
Ap
[/quote]
Mun pahapoika ei vain liiku rikollisten seurassa, vaan on rikollinen ja tunnettu sellainen sekä tooooosi paha!
Ollaan tunnettu 5v ja meillä oli suhdekin alussa, josta kaikki lähti. Vuosien saatossa ollaan pidetty yhteyttä, lähinnä mies muhun...
Nyt se haluaisi mut takaisin, oikeestaan aina halunnut. Ja tiedän sen. Ei ole kuulema pystynyt unohtamaan: "naisia on nähty, mutta en mä yleensä ole naisia kaipaamaan jäänyt".
Ymmärsin, että se paha poika, jota AP hakee oli jotain tällaista. Eikä player, hyväksikäyttävä, juoppo/aineitakäyttävä tms.
[/quote]
Joo, sellainen RAAKA RIKOLLINEN, eikä nisti tmv.
Pettäjät nistit juopot valehtelijat yms ovat kyrpiä/sairaita.
Pahat pojat ovat sitten erikseen.
"Paha poika" voi olla myös miehen rakentama imago. Tunnen yhden tällaisen. Hyvin epävarma itsestään, narsistisia piiretä lisäksi, ja epäonnistuu jatkuvasti naissuhteissaan. Keksi rakentaa pahan pojan imagon, johon kuuluu se, että tullaan ja mennään miten huvittaa ja naista kohdellaan miten sattuu. Pelimiehen imago tepsii tietynlaisiin naisiin, ehkä sinä vain kuulut heihin Ap. Minä en enää.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 17:20"]"Paha poika" voi olla myös miehen rakentama imago. Tunnen yhden tällaisen. Hyvin epävarma itsestään, narsistisia piiretä lisäksi, ja epäonnistuu jatkuvasti naissuhteissaan. Keksi rakentaa pahan pojan imagon, johon kuuluu se, että tullaan ja mennään miten huvittaa ja naista kohdellaan miten sattuu. Pelimiehen imago tepsii tietynlaisiin naisiin, ehkä sinä vain kuulut heihin Ap. Minä en enää.
[/quote]
Vai tullaan ja mennään... Ei se mitään pahaa ole, ilkeää vain.
Mun pahapoika on sellainen, josta on Wikipediassa juttua paljon ja se on maailmanlaajuisestikin tunnettu oikeen paha rikollinen.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 18:29"][quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 17:20"]"Paha poika" voi olla myös miehen rakentama imago. Tunnen yhden tällaisen. Hyvin epävarma itsestään, narsistisia piiretä lisäksi, ja epäonnistuu jatkuvasti naissuhteissaan. Keksi rakentaa pahan pojan imagon, johon kuuluu se, että tullaan ja mennään miten huvittaa ja naista kohdellaan miten sattuu. Pelimiehen imago tepsii tietynlaisiin naisiin, ehkä sinä vain kuulut heihin Ap. Minä en enää.
[/quote]
Vai tullaan ja mennään... Ei se mitään pahaa ole, ilkeää vain.
Mun pahapoika on sellainen, josta on Wikipediassa juttua paljon ja se on maailmanlaajuisestikin tunnettu oikeen paha rikollinen.
[/quote]
Ja lehdissä
Ihastuin itseäni 5 vuotta vanhempaan ja paljon kokeneempaan mieheen. Tätä jatkunut 4 kuukautta. Mies tietää että olen ihan hänen armoillaan ja käyttää melkeinpä hyväkseen. Sulan hänen edessään, ruskea nappisilmä ja muusikko. Parot laulut kun hän lurauttaa ja lässyttää mulle humalassa niin oon valmis tekemään mitä vain hän pyytää. Mutta sitten kun minä pyydän häntä jonnekkin tai itse ehdotan että nähtäisi niin ei käy. Välillä hän näkee turhaksi edes vastata viesteihin. Olen niin heikkona häneen ja joka kerta päätän etten enää jatka tätä itseni kidutusta mutta aina sorrun.
Katsoi nätisti, puhui ihania, valehteli, kusetti ja vei mun rahat (opintolainan).
[quote author="Vierailija" time="10.02.2014 klo 13:26"]Minullakin mies on sellainen, jonka kanssa en ikinä voisi rakentaa yhteistä tulevaisuutta. Hän käyttää kannabista, on työtön, liikkuu rikollisten seurassa ja on arvaamaton. Jokin minua viehättää ja olen niin koukussa häneen.
Ap
[/quote]
Mun pahapoika ei vain liiku rikollisten seurassa, vaan on rikollinen ja tunnettu sellainen sekä tooooosi paha!
Ollaan tunnettu 5v ja meillä oli suhdekin alussa, josta kaikki lähti. Vuosien saatossa ollaan pidetty yhteyttä, lähinnä mies muhun...
Nyt se haluaisi mut takaisin, oikeestaan aina halunnut. Ja tiedän sen. Ei ole kuulema pystynyt unohtamaan: "naisia on nähty, mutta en mä yleensä ole naisia kaipaamaan jäänyt".
Ymmärsin, että se paha poika, jota AP hakee oli jotain tällaista. Eikä player, hyväksikäyttävä, juoppo/aineitakäyttävä tms.